• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Автомобілі Porsche: основні проблеми

Німецький виробник Porsche вже 90 років випускає чудові спортивні автомобілі, що поєднують у собі високу продуктивність та розкіш. Porsche найбільш відомі своїми розкішними купе/родстерами Boxster та Cayman, культовим 911, кросоверами Macan, Cayenne, Cayenne Coupe та Cayenne E-Hybrid. Також у лінійці Porsche нещодавно з'явився електромобіль Taycan. Моделі Porsche часто конкурують з Audi, BMW, Mercedes-Benz та Jaguar.

Автомобілі Porsche займають перші місця у своїх класах завдяки кращим у своєму класі характеристикам та комфорту. Ну і звичайно, надійності – Porsche разом із Lexus ділять №1 у рейтингу найнадійніших автомобілів у світі (трирічного віку).

Однак навіть у Porsche є свої хронічні болячки, що ускладнюють життя власникам. І якщо ви плануєте купувати Cayenne, Panamera або інший автомобіль марки, ви повинні знати про існуючі проблеми. У нашому списку Топ-10 поломок у Porsche. Для більшості з них ми пропонуємо ефективні рішення, перевірені в автосервісах Royal World Service, але є й такі проблеми, для яких поки що немає рішень, проте автолюбителі повинні знати про них.

Porsche Boxster в сервісу - Royal World Service

Основні проблеми при експлуатації Porsche: Топ-10 “болячок”

Проблема №1: Блок управління роздавальною коробкою у Porsche Cayenne другого покоління (Type 958, 2010-2017 р.в.) працює некоректно. Згодом зношуються фрикціони роздавальної коробки та погіршується якість масла – в результаті коробка передач приносить відчутний дискомфорт. При переході з 2-ї на 3-ю передачу або у зворотному порядку спостерігаються легкі поштовхи, посмикування. Особливо часто поштовхи виникають під час руху в пробках.

Вирішення: Якщо ситуація запущена не сильно і пробіг автомобіля невеликий, достатньо замінити масло в роздатковій коробці та провести калібрування в автосервісі. Строго рекомендується використовувати тільки оригінальне масло, рекомендоване заводом-виробником, а калібрування проводити спеціальною діагностичною системою Porsche PIWIS 3 - в автосервісах Royal World Service вона є.

Проблема №2: У Cayenne Panamera з бензиновим двигуном та трансмісією PDK з'являються затримки при перемиканні передач/поштовхи в пробці. Передачі можуть перемикатися невчасно, із запізненням.

Рішення: Заміна масла в коробці передач PDK та калібрування системою PIWIS 3 від Porsche. В даному випадку калібрування коробки передач проводиться за іншою схемою і займає більше часу (близько 2-х годин). Загальна вартість ТО – близько 1,000 доларів.

Проблема №3: ​​Porsche Panamera з пневмопідвіскою крениться на ліву чи праву сторону. Внаслідок зносу сайлентблоку або самого рукава пневмобаллону підвіски відбувається вихід повітря/втрата тиску.

Рішення: Запобігти несправності пневмобалонів неможливо, вони являють собою цілісний компонент, що не обслуговується. Що можна зробити: найчастіше перевіряти підвіску в автосервісі під час ТО. Також рекомендується активно використовувати функцію підйому автомобіля на Porsche: багато власників забувають про неї і під час паркування або наїздів на тротуар безжально ушкоджують захист бампера та бризковики, а ці елементи коштують близько 300 доларів. Ще одна порада: якщо у вас на центральному дисплеї в салоні з'являються напис "збій системи ходової частини" і значок у вигляді червоного амортизатора, негайно зверніться на сервіс. Їздити на автомобілі при виникненні такої помилки суворо заборонено.

Porsche 911 на підйомнику - Royal World Service

Проблема №4: Виходять з ладу компресори/амортизатори пневмопідвіски Porsche внаслідок зносу

Рішення: Кожні 150-180 тисяч км або 10 років потрібно міняти компресори, амортизатори та пневмобалони на пневмопідвісці. Особливо часто спостерігається вихід компресорів із ладу на старих машинах. Головною причиною зношування є погана якість дорожнього покриття.

Проблема №5: Стирання елементів кріплення фазообертачів у 4.8-літрових двигунах Porsche Cayenne та Panamera 1-го покоління (2010-2011 р.в.) із системою VarioCam (це технологія плавної зміни фаз газорозподілу). Небезпечно порушенням кривошипно-шатунного механізму і пов'язаним з ним сильним пошкодженням клапанів двигуна. Як результат – дорогий капітальний ремонт двигуна Porsche.

Рішення: У цьому випадку ми маємо справу із заводським дефектом. На зірочці фазообертача, який відповідає за безступінчасту зміну фаз газорозподілу, ще із заводу йдуть дуже слабкі шпонки. Їхня низька міцність може призвести до серйозних проблем з мотором. Необхідно іноді перевіряти стан кріплень фазообертачів в автосервісі Royal World Service.

Проблема №6: Витік масла з дизельного двигуна 3.0 Porsche Cayenne та Panamera. Основна причина - знос сальника колінвала та розгерметизація задньої кришки мотора через заводський дефект.

Рішення: Необхідно поміняти сальники у двигуні та АКП. Для цього доведеться повністю знімати двигун. Процедура займає 2-3 дні. Вартість близько 50 000 гривень. Проблема спостерігається лише у дизельних моторах до 2017 року включно.

Діагностика Porsche - Royal World Service

Проблема №7: Украли фари з Porsche Cayenne та Panamera, особливо 2018 модельного року. Дуже поширена проблема.

Рішення: Для захисту світлотехніки автомобіля можна посилити кріплення фар, поставити антивандальну систему. 100% захисту таке рішення не гарантує, але від випадкової крадіжки врятує точно. Дозволить виграти час, так як процес зняття фари буде значно ускладнений, щоб власник міг відреагувати на сигналізацію, що спрацювала.

Проблема №8: Задираки на поршнях бензинових двигунів Porsche (2.9-, 3.0-, 3.6- та 4.8-літрові версії) у моделях Macan, Panamera, Cayenne, 911. З'являються, як правило, після 50,000 км пробігу.

Рішення: Експерти Royal World Service рекомендують використовувати тільки високоякісне паливо (98-й бензин) і своєчасно міняти масло в двигуні (на атмосферних моторах кожні 10 тис. км, на турбо-моторах кожні 5-7 тис км.).

Проблема №9: Сторонній звук під час обертання рульового колеса (неприємний скрип).

Рішення: Заміна проміжного валу кермової колонки. Вартість – близько 600 євро.

Проблема №10: Поштовхи у роботі PDK (насправді DSG від Volkswagen).

Рішення: Заміна масла та калібрування коробки передач у 90% не дають результату. Готового рішення поки що немає, ми працюємо над цим. Експериментально кілька разів змінювали блок мехатронік та у 50% випадків спостерігали позитивний результат. Що саме допомогло — збирання-розбирання АКПП чи сама заміна блоку мехатроніка — точної відповіді дати не можемо. Проте така проблема є і власникам Porsche необхідно знати про неї.

Двигун Porsche Panamera - Royal World Service