• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Діагностика та перевірка автомобільного акумулятора

З настанням кожного зимового сезону багато власників автомобілів Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar стикаються з проблемою заведення двигуна. Машина або зовсім перестає заводитися, або мотор заводиться погано, із зусиллям. Якщо у вас спостерігається щось подібне, без видимих ​​причин, швидше за все справа в акумуляторі.

У теплу пору року - навесні, влітку і на початку осені - автомобільна АКБ працює бездоганно і з легкістю запускає мотор. Але з настанням зимового періоду двигуну потрібно більший пусковий струм, щоб провертати стартер і приводити автомобіль у рух. Якщо пускового струму в акумуляторній батареї вже недостатньо через погану ємність або вже поганий стан акумулятора, електроніка не буде провертати стартер. При недостатній зарядці система відключається і навіть не робить спроб завести двигун.

Також акумулятор може вийти з ладу під час руху і створити величезний ризик на дорозі. Щоб запобігти значним поломам і уникнути серйозних проблем, необхідно вчасно проводити перевірку акумулятора в автосервісі.

Акумулятор може вийти з ладу під час руху - Royal World Service

У мережі автосервісів Royal World Service ви можете отримати професійні послуги з діагностики та перевірки автомобільної АКБ. Ми перевіряємо стан заряду, ємність і рівень пускового струму, проводимо заміну і налаштування акумуляторів. Працюємо з усіма моделями авто Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz і Jaguar. Нижче ми розповімо про те, як ми працюємо з акумуляторами, коли потрібно їх перевіряти і скільки це коштує.

Для чого потрібно проводити діагностику акумулятора?

Кожен сучасний автомобіль має електричну акумуляторну батарею, яка використовується як допоміжне джерело електроенергії в разі поломок двигуна або інструмент для його запуску. Батарея, яка використовується в електромобілях, так звана тягова акумуляторна батарея, використовується вже як основний, а не допоміжний джерело енергії.

З огляду на, що акумулятор бере безпосередню участь в заведенні двигуна автомобіля, необхідно регулярно проводити перевірку механізму на станціях сервісного обслуговування. Діагностика автомобільної АКБ коштує дешево і проводиться дуже швидко, однак допомагає запобігти багатьом ризикам для автовласника. Ми, в Royal World Service, рекомендуємо приїжджати на сервіс перед настанням перших холодів. Ідеально - в кінці літа або на початку осені.

Якщо ви будете регулярно і вчасно перевіряти акумулятор, зможете продовжити термін експлуатації на максимально можливий період. Батарея буде служити довго і ефективно, ви ніколи не зіткнетеся з ситуацією, коли у вас не заводиться двигун посеред дороги через недостатній пусковий струм або повну розрядку. Діагностика дозволяє виявити будь-які пошкодження на початковому етапі та усунути їх. Поступово будь-який акумулятор зношується, і регулярний приїзд на сервіс дозволить вчасно дізнатися про необхідність ремонту або заміни автомобільної АКБ.

Як показує досвід Royal World Service, лише близько 20% перевірених батарей потребують заміни. В більшості випадків просто необхідно своєчасне обслуговування.

Для чого потрібно проводити діагностику акумулятора? - Royal World Service

Які бувають акумулятори?

З точки зору необхідності обслуговування, існує два типи акумуляторів - ті, що обслуговуються і ті, що не обслуговуються.

Ще на початку 21 століття в автомобілях використовувався лише свинцево-кислотний акумулятор - він є тим, що обслуговується. У нього входить шість акумуляторів або "банок", що послідовно з'єднані між собою і мають напругу порядку 2,2 вольта кожен. Пластини в такій батареї виконані зі свинцю; в результаті відповідних хімічних реакцій відбувається перехід води в банках в газоподібний стан і подальше її випаровування. Рівень води в свинцево-кислотному акумуляторі потрібно регулярно перевіряти і компенсувати його нестачу. Це прості за конструкцією акумуляторні батареї, в яких важливо регулярно відслідковувати контроль стану електроліту і своєчасно заряджати їх за спеціальною технологією, використовуючи стаціонарні зарядні пристрої.

У сучасних автомобілях використовують головним чином гелеві акумулятори, в яких електроліт абсорбований до гелеобразної консистенції за допомогою силікагелю - технологія GEL. Електролітом слугують гелі з кремнієвою кислотою в складі. Гальванічним елементом є повністю закрита система, в якій компенсація нестачі електроліту не потрібна. Однак їх термін служби теж обмежений і в майбутньому будь-який акумулятор, що не обслуговується, може вийти з ладу. Коли це відбувається, гелевий акумулятор можна тільки змінювати. Ремонт неможливий через його закритий корпус.

Гелеві акумулятори відрізняються особливою ефективністю для роботи системи start stop. Такий акумулятор добре справляється з навантаженнями, пов'язаними з постійним збудженням і зупинкою. Плюс гелевого акумулятора в тому, що на нових машинах йде вже індивідуальний генератор. Він може заряджати із змінною напругою - то більш низькою, то високою. Це робиться для того, щоб знизити витрату палива: коли працює генератор, йде підвищене навантаження на двигун - паливо витрачається більше. Коли генератор не працює, паливо витрачається менше. Але для цього потрібно розуміти, в якому стані акумулятор. На них стоять датчики, які відстежують стан акумулятора, і дають команду блоку управління - на скільки потрібно зарядити акумулятор. Все це ефективна система, і вона вимагає наявності гелевого акумулятора: він гнучкий і функціональний, звичайний акумулятор працює значно менше і гірше.

Важливо відзначити, що гелевий акумулятор погано переносить повний розряд. Вчасно помітити це не завжди просто: наприклад, коли використовується неоригінальне додаткове обладнання, сигналізація або електроніка, електроенергія потребляяется в пасивному стані і може розрядити акумулятор практично в нуль. Якщо таке відбувається 1-2 рази, батарея може остаточно вийти з ладу. Відновити її неможливо, потрібно тільки міняти.

Які бувають акумулятори? - Royal World Service

Також в нових машинах встановлюють батареї, виготовлені на основі технології AGM (Absorbent Glass Mat): в них електроліт абсорбований в скляному волокні. Це теж акумулятори, що не обслуговуються. Незважаючи на використання терміна "ті, що не обслуговуються", такі батареї також вимагають догляду. Вони, як правило, оснащуються вбудованим індикатором-ареометром, за кольором якого можна легко визначити щільність електроліту: поясок зеленого кольору вказує на нормальну щільність, червоного або білого кольору - на низьку щільність, що означає, що батарею потрібно міняти. Також в необслуговуваних батареях можлива перевірка рівня електроліту по мітках на корпусі.

В рамках обслуговування будь-яких автомобільних АКБ потрібно стежити за герметичністю корпусу, заливних пробок і чистотою дренажних отворів - це дозволить уникнути пошкоджень акумуляторного відсіку кислотою. Якщо ж з'явилися ознаки електроліту, потрібно швидко припинити протікання та уважно очистити корпус і відсік батареї за допомогою нейтралізуючого лужного складу. Крім того, потрібно періодичне ретельне очищення та змащування клем за допомогою літієвого мастила - воно дозволяє запобігти електрокорозійному руйнуванню.

Що входить в діагностику акумуляторів автомобілів Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar?

В рамках діагностики автомобільної АКБ експерти Royal World Service проводять візуальний огляд батареї та перевірку професійним обладнанням.

На етапі візуальної перевірки АКБ можна виявити будь-які механічні пошкодження та поломки. Це не тільки пошкодження корпусу, а й наслідки сульфатізаціі пластин, замерзання електроліту при мінусовій температурі на вулиці, а також результат окислення контактів.

Що входить в діагностику акумуляторів - Royal World Service

На другому етапі - перевірці професійним обладнанням - ми перевіряємо всі ключові параметри працездатності акумулятора, а саме:

  • Стан заряду
  • Ємність батареї
  • Реальна пускова напруга (пусковий струм)
  • Рівень та якість електроліту

В рамках діагностики акумуляторних батарей ми використовуємо обладнання, схвалене виробником. Зокрема, у нас є сертифіковане обладнання MIdtronics, яке рекомендує компанія Land Rover. У нас є професійні пристрої для перевірки акумуляторних батарей на стан заряду, ємність, пусковий струм. Ми з легкістю визначимо ресурс батареї, час утримання заряду, рівень пускової напруги та інші ключові параметри.

Перевірка АКБ на автомобілях Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar займає від 20 до 60 хвилин.

Якщо в результаті діагностики фіксується, що його потрібно замінити, ми за згодою власника виробляємо необхідні маніпуляції. До них також відноситься адаптація акумулятора - програмування пристрою, що дозволяє повідомити системі, як необхідно заряджати цей акумулятор. Це нормативний захід, рекомендований виробниками. Якщо не налаштувати новий акумулятор, термін служби буде істотно скорочено в майбутньому.

В автосервісах Royal World Service ми гарантуємо точну інформацію про справність і стан акумулятора. Даємо консультацію за наявними у клієнта питаннями і складаємо рекомендації щодо правильної експлуатації та обслуговування акумулятора.

Ми гарантуємо точну інформацію про справність і стан акумулятора - Royal World Service

Акумулятори Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar - як зрозуміти, що вже необхідна перевірка на сервісі?

На нових автомобілях інформація про стан АКБ вказується на панелі приладів або на дисплеї водія. Ви побачите, що батарея розряджена і потрібно завести двигун. До речі, якщо такий напис з'являється все частіше - це перша ознака, що треба приїхати на сервіс, перевірити акумулятор.

Інша ознака того, що насуваються проблеми - це коли ви вранці запускаєте мотор і створюється враження, що прокручування стартера відбувається з деяким зусиллям. Саме час звернутися на сервіс.

Нарешті, якщо з'являються клацання при заведенні двигуна, з паралельним відключенням панелі приладів - вам необхідно відвідати автосервіс для діагностики та перевірки автомобільного акумулятора.

В автосервісах Royal World Service для вас доступні всі послуги з перевірки автомобільних АКБ. Обслуговування, ремонт і навіть заміна акумуляторів. Якщо необхідна заміна, у нас ви зможете купити оригінальний АКБ, рекомендований заводом-виробником. Вартість заміни акумулятора - 650 гривень. Вартість програмування нового акумулятора після заміни - 650 гривень.

Як зрозуміти, що вже необхідна перевірка на сервісі? - Royal World Service