• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Двигун вийшов з ладу - скільки буде коштувати ремонт?

Капітальний ремонт двигунів Land Rover, Mercedes-Benz, Porsche і Jaguar не може коштує дешево, в цій статті ми детально пояснимо чому і як формується вартість ремонту

Залежно від характеру поломки капітальний ремонт двигуна обходиться від 8000 доларів. В особливо важких випадках цінник доходить до 20000 доларів. Йдеться про автомобілі Land Rover, Mercedes-Benz, Porsche і Jaguar. Це дуже значні суми, і в цій статті ми хочемо розповісти, чому ремонт двигуна коштує так дорого.

Ми розберемо особливості діагностики та ремонту мотора, нюанси ціноутворення і дамо цінні поради щодо захисту двигуна від пошкоджень.

Чому ремонт двигунів коштує так дорого? - Royal World Service

Які поломки двигуна зустрічаються найчастіше?

Все залежить від виробника і типу двигуна. У мережі автосервісів Royal World Service ми працюємо з різними моторами і добре знаємо, які агрегати ламаються найчастіше та яким чином це відбувається.

Почнемо з Porsche. У них проблемні двигуни - це бензинові 3.0, 3.6 і 4.8 літра. Через конструктивні особливості та неправильне обслуговування (використання неякісного палива або масла), з'являються задираки на поршнях двигуна або блоці циліндрів. В цьому випадку рекомендується гільзовка: замість заводських гільз виточуються і встановлюються спеціальні чавунні гільзи, які ефективно вирішують проблему задирок. Сама гільзовка двигуна коштує від 1000 до 1800 доларів, в залежності від кількості циліндрів. Однак до неї додається робота з розбирання агрегату, заміна всіх витратних матеріалів - і вартість ремонту досягає 10000 доларів.

Які поломки двигуна зустрічаються найчастіше? - Royal World Service

Утворювання задирок - поширена проблема також у Mercedes-Benz, а саме у 4.7-літрових двигунів V6. Задираки з'являються на блоці циліндрів. Як і в разі Porsche, проблема задирів вирішується шляхом якісної гільзовки мотора Mercedes-Benz. Такий ремонт коштує близько 10000 доларів.

На моторах Range Rover задираки майже не зустрічається, у них інша проблема. Високопотужні 5.0-літрові мотори перегріваються і це призводить до витікання антифризу. Рідина може витікати в циліндри ночами, поки автомобіль стоїть в гаражі, а вранці, коли власник пробує його завести, антифриз вигорає - з машини валить білий сизий дим. Витікання антифризу зустрічається, коли виходить з ладу водяний патрубок охолодження. Щоб вирішити проблему, потрібно поміняти патрубок і далі відстежувати стан мотора. Якщо з двигуна ідалі йде дим, головки віддаються на проточку, а прокладки, клапани та головки блоку циліндрів - змінюються. Такий ремонт коштує близько 5000 доларів.

Ще у Range Rover зустрічається прокручування вкладишів колінвалу - це, як правило, бензинові мотори 2.7 і 3.0. Це відбувається через масляне голодування або використання неякісного масла. У таких випадках потрібно викрутити масляний фільтр і перевірити наявність стружки - якщо вона є, можна впевнено говорити про необхідність капітального ремонту двигуна.

Якщо власник авто використовує неякісне паливо, у деяких дизельних двигунів прямо під час їзди можуть заклинити форсунки. Якщо це відбувається у відкритому стані на моторі V8, наприклад, можна не відчути, що один з циліндрів не працює. В результаті форсунка випалює дірку в поршні - відбувається серйозне пошкодження мотора. У таких випадках потрібна повна заміна шорт-блоку двигуна (short-block) - блоку, який включає всі основні вузли без навісного обладнання. Майже у всіх сучасних машинах встановлено саме такий, цілісний шорт-блок. Виробники перестали випускати окремо поршень, колінвал та інші елементи - в основному, йде цілісний блок, в який входить колінвал, вкладиші, поршень, папівпіддони, блок двигуна. Ремонт із заміною шорт-блоку може коштувати до 20000 доларів.

Які поломки двигуна зустрічаються найчастіше - Royal World Service

Однак не завжди при поломці двигуна виникає необхідність в капітальному ремонті. У деяких випадках можна обійтися поверхневим втручанням. Хороший приклад - ремонт головок блоку циліндрів. Пошкодження ременя ГРМ, заклинювання натяжітеля приводного ременя - при таких пошкодженнях починається асинхронна робота мотора, збиваються мітки системи грм. В цьому випадку необхідно зняти головки блоку циліндрів та відправити на перевірку, а клапани - замінити. Такий ремонт обходиться близько 5000 доларів.

Що робити, якщо є підозра на поломку двигуна? Насамперед ми рекомендуємо викрутити масляний фільтр - якщо в ньому є стружка, необхідно робити капітальний ремонт. Якщо у вас з'явився сторонній металевий звук в моторі, потрібно негайно заглушити машину і викликати евакуатор. Не треба газувати. Ні в якому разі не можна використовувати автомобіль, якщо у вас з'явився металевий шум в двигуні.

Які поломки двигуна зустрічаються - Royal World Service

Чому ремонт двигуна коштує так дорого?

Це високотехнологічний організм, який дуже чутливий до обслуговування і схильний до зносу. Є кілька особливостей поводження з двигуном, які унеможливлюють ремонт за низькою ціною.

  1. У багатьох випадках двигун потрібно розбирати повністю.
Чому ремонт двигуна коштує так дорого? - Royal World Service

Якщо під час діагностики, при наявності необхідних показань, не розібрати двигун повністю, то залишається висока ймовірність прихованих поломок. Наприклад, якщо зняти всього дві головки, залишаються недоступними для огляду поломки всередині поршневої групи. Якщо вони там є, то навіть при ремонті інших елементів, приховані несправності зведуть на нуль всі результати. Або інший приклад: коли йде потрапляння стружки в масляний фільтр, вона розганяється по всій масляній системі. І тут потрібно зняття всього навісного обладнання, всіх компонентів, включаючи вихлопну систему. В рамках такого ремонту ми знімаємо навіть турбіни, і віддаємо їх на перевірку. Висновок: щоб виявити всі існуючі поломки, потрібно розбирати двигун повністю.

Але перед тим, як приймається рішення про зняття мотора, проводиться ряд професійних тестів і перевірок. Просто так рішення про капітальний ремонт двигуна не виноситься. Перевірити стан мотора без його розбирання можна, наприклад, шляхом ендоскопії двигуна - візуальна діагностика за допомогою високотехнологічної камери через спеціальні технічні отвори. В рамках ендоскопії можна досліджувати важкодоступні місця на предмет несправностей. Це, наприклад, перевірка камери згоряння, коли камера занурюється всередину і дозволяє побачити стан поршня двигуна. У таких випадках машина залишається на СТО на 12 годин: коли транспортний засіб повністю охолоджується і всі вузли зменшуються, проводиться ендоскопічний огляд на предмет задирів та інших пошкоджень.

Чому ремонт двигуна коштує так дорого - Royal World Service

Інший спосіб діагностики без розбирання - якщо є підозра на падіння тиску масла, відбувається перевірка тиску за допомогою манометра. Для цього розкручується один з болтів і прилад поміщається в отвір.

Ще один спосіб діагностики - перевірка мотора на гучність роботи. По-перше, перевіряється наскільки взагалі голосно шумить двигун, а, по-друге, йде пошук самого джерела шуму. Важливо зрозуміти, шумить сам двигун або навісне обладнання. Наприклад, якщо спостерігається шум, що нагадує виття тварини - такий шум може видавати генератор. В цьому випадку ми знімаємо приводний ремінь, який приводить в рух все навісне обладнання, і якщо шум зникає, значить проблема знаходиться десь в навісному обладнанні, а якщо шум не зникає - проблема в самому моторі.

Якщо в результаті ендоскопії, перевірки на наявність стружки в масляному фільтрі, перевірки тиску масла, і мотора - на гучність роботи, не виявлена ​​об'єктивна причина, лише тоді може бути прийнято рішення про повне розбирання агрегату.

  1. При повному розбиранні двигуна потрібно міняти великий комплект витратних матеріалів.
Ще один спосіб діагностики - Royal World Service

У будь-якому двигуні, крім основних елементів, є також всілякі кріпильні деталі. Це прокладки, шпильки та інші елементи, які виконують свою важливу роль. При повному розбиранні всі ці "витратні матеріали" демонтуються з мотора і використовувати їх повторно не можна. Коли прокладка ставиться, майстер її закручує, затягує - вона приймає якусь форму. наприклад, квадратну, і придбати щільність в разі повторного використання прокладка не зможе. Під впливом температур, коли двигун нагрівається і охолоджується, будь-яка прокладка стає жорсткішою. Це вірно по відношенню до і пластикових, і металевих деталей. Якщо поставити ті ж прокладки, може відразу з'явитися проблема - почне текти масло або вихлопні гази прорвуться назовні.

Комплект таких прокладок, шпильок та гайок становить значну частину загальної вартості ремонту. Розберемо на прикладі - ремонт 3.0-літрового двигуна Range Rover загальною вартістю 10000$. З цієї суму 6500$ піде на внутрішній ремонт поршневої групи, що включає заміну колінвала, вкладишів та інші заходи. Ще 1000$ обійдеться участь професійного майстра, який збирає-розбирає мотор. І, нарешті 2500$ обійдеться комплект витратних матеріалів, масло, антифриз, система кондиціонування.

Таким чином, коштувати менше 8000 доларів капітальний ремонт двигуна не може - потрібно повне розбирання і необхідно заново встановлювати оригінальні елементи кріплення.

У будь-якому двигуні, крім основних елементів, є також всілякі кріпильні
    деталі - Royal World Service

Що можна робити для профілактики поломок двигуна?

Як продовжити життя двигуна і як уникнути всіх тих поломок, про які ми написали вище, а найголовніше - як уникнути ремонту мотора вартістю 8000-10000 доларів:

  1. Своєчасна заміна моторного масла. Не допускайте перепробіг - 1 раз на тиждень або кожні 1000 км пробігу потрібно перевіряти рівень масла. Можна робити це вранці в гаражі: досить поглянути на панель приладів. На деяких авто, наприклад, Range Rover, рівень масла не показується.
  2. Купівля винятково якісного масла, яке рекомендовано заводом-виробником автомобіля.
  3. Використання тільки оригінального масляного фільтра.
  4. Не застосовувати препарат вживаний двигун або його окремі елементи. Пам'ятайте, що на відновлений двигун йде гарантія, на б/у деталь - немає ніяких гарантій.
Що можна робити для профілактики поломок двигуна? - Royal World Service

Використання оригінальних і якісних паливно-мастильних матеріалів - запорука довгої та успішної роботи двигуна. Є мотори, на які якість матеріалів та обслуговування впливає особливо сильно - зокрема, 3.0-літровий дизель Range Rover. Після 70000 км пробігу іноді відбувається заклинювання двигуна.

В автосервісах Royal World Service ми використовуємо тільки оригінальні деталі. У нас ви можете отримати всі послуги з технічного обслуговування, профілактики та ремонту поломок двигуна.

Ми НЕ рекомендуємо ремонт двигуна в окремих випадках: коли занадто великий механічний знос. Таке буває, коли прямо на ходу лопається колінвал і розбиває нутрощі мотора. У таких випадках ремонт неможливий - можна рекомендувати тільки повну заміну агрегату.

Що можна робити для профілактики поломок двигуна - Royal World Service