• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Porsche Cayenne 958/959: поломки, особливості, поради

Думаєте про покупку Porsche Cayenne? Або у вас вже є один розкішний Кайєн, який ви хочете вивчити краще? Експерти з ремонту та ТО Порше, що працюють у сервісних центрах Royal World Service у Києві та Одесі, склали докладний гід для власників та покупців Porsche 958 та 959 (2-го та 3-го поколінь).

Автомобіль, який урятував Порше. Це те, що люди говорять про Cayenne зараз, але це, звичайно, не те, що вони говорили про нього, коли він був випущений у 2003 році. Ви можете бути здивовані, дізнавшись, що коли Cayenne був випущений в 2003 році, шанувальники Porsche зустріли його з деякою зневагою. Чому виробник, відомий своїми невеликими спортивними автомобілями, вирішив зробити позашляховик?

За іронією долі, Cayenne та пізніший Macan тепер продаються краще, ніж 911, Boxster та Cayman разом узяті. Озираючись назад, можна сказати, що Cayenne був геніальним ходом і поставив тон багатьом іншим виробникам. Прикладe Porsche надалі слідували Bentley, Aston Martin, Rolls Royce, Lamborghini, Maserati та багато інших.

ремонт Porsche Cayenne - Royal World Service

Cayenne - це стильний автомобіль з 450-сильним двигуном V8 з подвійним турбонаддувом, в який ви можете посадити дітей і розігнатися до 100 км/год за годину всього за 5,8 секунди по дорозі на футбольне тренування - хто цього не хоче?

Cayenne приносить задоволення від водіння і надихає, але при цьому його можна використовувати як практичний автомобіль на кожен день. Cayenne всіх поколінь простий в управлінні, паркуванні та розвагах. Cayenne пропонує комфортну поїздку для всієї родини, достатній простір для багажу та задні сидіння, що складаються, щоб забезпечити більше місця для перевезення.

Отже, давайте дізнаємося про технічні особливості Порше Кайєн 959/959. Ми розповімо вам про найзатратніші та найнебанальніші проблеми Cayenne другого та третього покоління (з 2010 року і по теперішній час). Ми зібрали майже всі несправності, які можуть статися у цього кросовера, однак хочемо зазначити, що їх потенційна ймовірність зовсім не означає, що всі ці проблеми колись дадуть про себе знати. Навпаки, Porsche Cayenne – дуже надійний автомобіль. Якщо ви правильно підійдете до вибору автомобіля, дотримуватиметеся правил ТО і експлуатації, автомобіль вас, можливо, ніколи не потурбує чимось серйозним. Сприймайте наш гід як інформаційний матеріал, а не якісь особливості, властиві автомобілю.

Porsche 958/959: задираки на циліндрах двигуна

Поява задирів на циліндрах мотора - одна з основних проблем, з якою стикаються власники Порше Кайєн. І стосується це всіх трьох поколінь, з 2004 року по теперішній час. Однак деякі двигуни схильні більше, ніж інші: наприклад, атмосферний і турбодвигун 4.8 літра, турбований 3.6 літра, це якщо говорити про 958-й кузов, і 3.0-х, 2.9-й і 4.0-літровий двигун у 959-го кузова. Зрозуміло, власники 955-го і 957-го кузовів Порше Кайєн також знають про задири - до них найбільш схильні 4.8 і 4.5 літра.

Задири безперечно можна очікувати на бензинових 4.8-літрових 400-сильних моторах V8 серії M48 у Порше Кайєн S і GTS (420-сильних), Кайєн Турбо 958 у звичайному і Performance-версії, а також в кузові 958.2 (після рестайлінгу) на таких моторах як M48.00, M48.02 та багатьох інших.

Porsche Cayenne задира циліндрів двигуна - Royal World Service

У шестициліндрових безнаддувних (атмосферних) моторів M55.01/M55.02 (3.6) або M02.2Y (3.2) майже не буває задирів, як і у дизельної шістки M05.9D (Порше Кайєн Дизель). Це важливо відзначити, оскільки більшість людей не розрізняють численні версії двигунів. Отже, відзначимо, що на Кайєн з 2002 по 2014 рік атмосферні 3.6-літрові мотори не страждають від задирак, а 3.6-літровий турбомотор, що випускається з 2014 року, який також відомий за Порше Панамера і Макан - це фактично той же M48, у якого відпиляно два циліндри, і який цілком може створити проблему у вигляді задирів.

Задираки на Porsche Cayenne: у чому причина їхньої появи?

Використання неякісної моторної олії, а також порушення у термінах її заміни.

Згодом властивості масла двигуна деградують, через що збільшується витрата палива, з'являються відкладення у двигуні з усіма супутніми ускладненнями. Якщо ви використовуєте Cayenne у місті, то рекомендуємо міняти моторне масло частіше.

Перегрівання двигуна або неправильний температурний режим. Зокрема, у двигуна M48 за умовчанням спостерігається висока температура, і якщо до цього додається погане функціонування системи охолодження, теплові зазори можуть піти в нуль або порушиться масляна плівка як результат задирів на циліндрах. Негативно на роботу системи охолодження впливають забиті радіатори, висока температура повітря на вулиці, динамічна їзда трасою на швидкості близько 200 км/год.

Використання неякісного палива. Через це паливні форсунки безпосереднього упорскування зношуються набагато швидше і ланцюги ГРМ витягуються також у прискореному режимі.

Неправильне функціонування форсунок безпосереднього упорскування за великого пробігу (від 150 000 км) приводить до змащення масляної плівки, якщо форсунка працює некоректно.

Спортивне керування на холодному моторі. Експерти Royal World Service не рекомендують агресивно розганятися до пристойних швидкостей, якщо ваш двигун не розігрітий - це веде до задирок і багатьох інших негативних наслідків. При цьому у холодних пусках проблеми якраз немає.

Якщо ви читаєте цю статтю, подумали, що купувати бензиновий Порш не варто, що вони проблемні, поспішаємо вас заспокоїти. Машин, які спокійно проїжджають 300 тисяч км на одному двигуні, незрівнянно більше, ніж тих, у яких власникам довелося міняти блок циліндрів або робити гільзування на Порші Кайєн. Зрозуміло, це не ідеальний двигун, але 90% поломок відбуваються не через його вину, а через агресивне, неусвідомлене ставлення водія. Якщо ви робите такі помилки, які ми перерахували вище, у вас будь-який двигун будь-якої машини відмовить на перших 100 тисяч км пробігу.

Як виявити задири на Порші Кайєн?

Є два варіанти дізнатися, чи є задираки у вас на Cayenne другого або третього покоління, і тільки один гарантовано працює.

Розпізнати наявність задирок на слух. Така ймовірність є, коли задираки з'явилися на декількох циліндрах або ступінь пошкоджень досить висока. Якщо задираки на Кайєн на початковій стадії, на слух ви це не визначите.

Ендоскопія циліндрів двигуна Porsche Cayenne. Необхідно зняття котушок, свічок, запобіжника паливних насосів для подальшого візуального огляду стін циліндрів за допомогою відеозонда.

Між іншим, для гільзованих моторів також рекомендується ендоскопія, тому що їхня гільзування могло бути проведено непрофесійно. Якщо це так, наприклад, спостерігається некоректність теплових проміжків, гільзи досить швидко втрачають хон і отримують подряпини на поверхні.

Багатогодинне водіння або надто агресивна їзда з задирами на циліндрах Porsche Cayenne 958 та 959 веде до поломки поршнів та подальшого клину двигуна. Купівля нового оригінального поршня коштує відносно дорого, так що будьте обережні.

Нагадаємо, що поява задирів на циліндрах можлива на всіх моторах V8, включаючи атмосферні та турбовані. Турбо двигуни M48.51 отримують задираки в середньому на великих пробігах, зважаючи на те, що останні модифікації оснащені додатковими форсунками.

Porsche Cayenne задири - Royal World Service

Відзначимо, що задираки на Кайєнах відбуваються не так часто. В наявності помітне перебільшення проблеми. Немає високої ймовірності, що саме у вас будуть задираки. Важливо лише контролювати фактори, що призводять до цієї проблеми, — їх ми описали вище. Якщо у вас Cayenne з цілими циліндрами, ви просто проїдете близько 150 000 км без помітної деградації стін циліндрів. Ми бачили Porsche Cayenne Turbo та Turbo S з пробігом за 300 000 км, у яких блок циліндрів – заводський та у відмінному стані. При цьому якщо ваш мотор вже задертий і значною мірою, то без гільзування не обійтися, а можливо, знадобиться заміна шорт-блоку на Порше Кайєн.

Несправний паливний насос на Porsche Cayenne

Коли ми згадуємо паливні насоси, ми маємо на увазі як старі паливні насоси низького тиску, так і нові паливні насоси високого тиску, або ТНВД. У старіших 955 Cayenne є два паливні насоси низького тиску (у баку), а у більш нових 958/9YA Cayenne є HPFP (або паливний насос високого тиску) через пряме впорскування. Паливні насоси низького тиску розташовані в паливному баку, а ТНВД зазвичай встановлюється на лівому боковому кулачку. Паливний насос перекачує паливо з паливного бака та подає його у двигун. HPFP на нових Cayenne нагнітає паливо під високим тиском у систему безпосереднього впорскування.

Паливні насоси низького тиску, як правило, виходять з ладу, тому що сам насос має тенденцію перегріватися та відключатися. ТНВД має тенденцію виходити з ладу, тому що щось усередині насоса виходить із ладу або може вийти з ладу клапан у верхній частині насоса. Коли будь-який з них виходить з ладу, чекайте на бризки двигуна, пропуски запалення і погану роботу двигуна. Як правило, паливні насоси виходять з ладу хоча б один раз за життєвий цикл автомобіля.

Симптоми несправності паливного насоса:

  • Свистячий звук із паливного бака
  • Важкий запуск двигуна
  • Стрибки двигуна, бризки або зупинки
  • Зниження витрати пального
  • Погана робота двигуна при розгоні

Варіанти заміни паливного насосу:

Коли паливний насос, чи то низького тиску або високого тиску, виходить з ладу, 9/10 разів його доведеться замінити. Трапляються випадки, коли ви можете просто замінити прокладку на ТНВД, якщо вона протікає, але це не надто поширене. Якщо паливний насос низького тиску виходить з ладу, ми рекомендуємо замінити його разом із відповідним фільтром. Заміна ТНВД або паливних насосів низького тиску не найпростіше завдання, якщо ви не знаєте, де вони розташовані.

Вихід з ладу опорного підшипника приводного валу на Cayenne 958 та 959

Це дуже поширена несправність Cayenne. Під час тест-драйву уживаного Cayenne прислухайтеся до брязкання або ударів у центрі автомобіля під час прискорення.

Карданний вал проходить центром автомобіля і з'єднує трансмісію з заднім диференціалом. Всередині валу знаходиться опорний підшипник, на якому обертається вал. Коли центральний опорний підшипник виходить з ладу, вал хитається, вібрує і стукає під час прискорення.

Вам буде важко знайти ранній Cayenne, який не стикався з цією проблемою або зараз близький до того, щоб знову зіткнутися з нею. Заміна підшипника Порше була ненабагато кращою за оригінал і вимагала зняття карданного валу. У деяких випадках було обрано заміну карданного валу.

Вихід з ладу опорного підшипника приводного валу на Porsche Cayenne - Royal World Service

Несправність рульової колонки

Компанія Porsche додала в Porsche Cayenne систему KESSY, яка забезпечує вхід без ключа та керування автомобілем для зручності водія. На жаль, система менш ніж надійна та має досить високий рівень відмов. Якщо Cayenne, який ви хочете купити, оснащений системою KESSY, переконайтеся, що ви розумієте які ремонти вже проводилися, і поточний стан системи.

Більшість проблем, пов'язаних із системою, призводять до втрати функціональності. Більшість людей ігнорують це, або навіть не усвідомлюють, що це сталося. Однак, як тільки на панелі приладів з'являється страшне «Несправність рульового управління», все змінюється. Рульове колесо тепер заблоковане, і машина не реагує на ключ. Це збій в електронному блоці управління, вбудованому в кермовий стовпчик Cayenne. Автомобіль буквально застряє на місці, доки ви його не відбуксируєте.

У автомобілях із цією несправністю зазвичай потрібна заміна рульової колонки, проте рекомендується спочатку провести точну діагностику у компетентному СТО. Заміна рульової колонки може бути досить дорогою.

Дизельні Porsche Cayenne E2 958 з 2010 року: основні проблеми

Сажеві фільтри DPF та EGR

Porsche Cayenne з дизельним 4.2-літровим двигуном V8 і 3.0-літровим двигуном V6 оснащуються сажевим фільтром DPF. При частій їзді трасами несправностей не буває. Якщо ж ви переміщаєтеся тільки містом, то забивання сажевика відбувається навіть при скромному пробігу, при цьому на приладку з'являється напис "Check Engine" і майже повністю зникає тяга.

Якщо сажовий фільтр забився на дизельному Кайєні, потрібно міняти фільтр: на V6 ставиться один сажевик, на V8 потрібно ставити два фільтри. Також можна вирізати та перепрошити ЕБУ двигуна на функціонування без сажевих фільтрів. Йдеться про просту процедуру, і досить бюджетну. Також разом із заміною сажевика зазвичай глушать клапан EGR, який може забиватися сажею паралельною з поломкою фільтра сажі. Експерти Royal World Service не радять вибивання каталізаторів, оскільки запах буде жахливий.

Безпосереднє упорскування - термін служби форсунок і тнвд

Паливні форсунки у дизельних двигунів з часом зношуються. Дизелі VAG не є особливо примхливими з точки зору паливних елементів, порівняно з тими ж Мерседес-Бенц, але якщо водій використовує неякісний дизель на заправках, в результаті руйнуються сопла та клапани. Спостерігається перелив у форсунок, підвищення витрати палива, поява димного та смердючого вихлопу. Якщо заливання у форсунок відбувається на постійній основі і не в такт, це призводить до змиву масляної плівки з циліндрів або двигун починає неправильно функціонувати через те, що його ебу не здатне провести корекцію.

При значному зношуванні можливий гідроудар під час запуску двигуна на холодну. Дізнатись про проблеми переливу форсунок можна легко: приїжджайте на будь-яку станцію Royal World Service і ми зі 100% гарантією знайдемо проблему. Крім проблем з переливом форсунок, можливе забивання їх сопла сміттям з дизельного палива та зміна “факела” розпилення, через що в окремих циліндрах може відбуватися падіння питомої потужності і, відповідно, збільшення витрати палива.

ТНВД дизельних моторів Порше Кайєн. На Porsche Cayenne двигуни CASa/CASc ставилися тільки у період 2010-2011 років. Є поширена помилка, що у цих моторів обов'язково будуть проблеми з паливною системою, тому що зношуються алюмінієві деталі тнвд і продукти зношування потрапляють у рампу та форсунки паливної системи. Ми вважаємо, це відбувається дуже рідко, побоюватися не варто. Нарешті, ТНВД можна змінити як профілактику і забути про проблему назавжди. Зрозуміло, якщо фінансове становище дозволяє.

ремонт турбіни Porsche Cayenne - Royal World Service

Турбіни Порше Кайєн: термін служби

Складнощі з турбінами на дизельному Порші відбуваються відносно рідко і їхній ресурс при нормальному керуванні з дотриманням базових принципів перевищує 200 000 км. Якщо ж машина була чіпована (для підвищення тиску наддуву) і водій вважає за краще часто їздити на великій швидкості – термін служби турбіни значно зменшується. В рамках діагностичних робіт важливо проводити оцінки максимального наддуву, що створюється на піковій потужності турбіни, час її "розгону" до максимальної потужності під час їзди, а також проводити огляд патрубків впуску та корпусу холодної/гарячої частини на наявність течі. Наявність слабких запотівань - це нормально, але тічь - це вже говорить про значний знос. При покупці Кайєна рекомендуємо уникати моторів, вимитих для успішного продажу.

На Кайєнах можлива поява течі антифризу в розвалі дизельного 3.0-літрового двигуна. Як правило, калюжа антифризу утворюється навколо теплообмінника в розвалі двигуна. Іноді додатково спостерігається тічь масляної склянки. І перше, і друге коштує недорого, але в 2022 майже у всіх Porsche Cayenne зустрічається тічь теплообмінника. У окремих випадках текти пов'язані з прокладками ГБЦ, оскільки тічь прокладок стає помітна ніяк не в розвалі блоку.

Пневмопідвіска 958 Porsche Cayenne (з 2010 року) є псевдозамкнутою та в неї закачується азот. На жаль, великої надійності завдяки цьому пневма Кайєн не отримала, тому що в повітрі майже 80% азоту, а якщо падає тиск у ресивері, компресор починає качати повітря із зовнішнього середовища. При цьому, пневмопідвіску можна вважати дуже міцною, купувати машину без неї недалекоглядно.

Ланцюги ГРМ на 3.0-літрових дизельних CASC і CRCA мають термін служби щонайменше 200 000 км. Ці мотори не мають складнощів із перескакуванням ланцюга або зношуванням муфт розподільних валів, що спостерігається у двигунів VAG. Якщо доводиться міняти ланцюги ГРМ на Кайєн на невеликому пробігу, то водій їздив агресивно або тюнінгував мотор.

Течі піддону та кришки ГРМ трилітрових моторах. Досить поширена проблема. Течія кришки ГРМ, з якою на всіх сервісних станціях радять проводити переущільнення — не критична проблема, якщо тічь сильно себе не виявляє. Майже у всіх трилітрових двигунів після 150 000 км пробігу спостерігається ця тічь тією чи іншою мірою, а значний витік олії відбувається рідко - знову ж таки, до цього призводить агресивна їзда та чіпування.

Течія піддону мотора спостерігається значно рідше і провести переущільнення коштуватиме копійки. Можна провести майже 100% кореляцію течі піддону мотора з агресивним водінням, тому візьміть на замітку.

Течі сальників стику АКПП або шківа колінвалу. У цьому випадку потрібно буде зняти коробку передач. Проблема насправді дрібна і спостерігається майже у всіх дизельних поршів. Заміна сальника рекомендується лише у разі значної течі, зважаючи на те, що новий сальник почне потіти вже через два тижні.

Нехай вас не лякає досить великий спектр проблем, тому що на практиці вони фіксуються рідко: потрібно проїхати багато сотень кілометрів, щоб зіткнутися з чимось із цього списку.

Porsche Cayenne 958 з бензиновим двигуном V8: які є проблеми?

Вважається, що бензиновий Кайєн особливо схильний до задирів і на це звертають велику увагу, у той час як фактично такі мотори задирає рідко. Як мінімум, порівняно з іншими поломками — про них нижче.

PDCC - технологія придушення кренів, що також називається активними стабілізаторами. На кожній з двох осей бензинового Кайєну встановлена по одному стабілізатору, які дають можливість легко входити в кожен поворот або почуватися у великому, 2.5-тонному Кайєні, як у седані. Ця система дає можливість найповніше відчути всю красу 4.8-літрових моторів. Поступово у стабілізаторів спостерігається тічь вентильованого клапана та патрубків від тандемного насоса.

Porsche Cayenne проблеми з двигуном - Royal World Service

Як правило, тічь помітна лише у переднього стабілізатора, у заднього нечасто зустрічаються такі симптоми. За фактом, PDCC є майже невбивною системою, і якщо якісно її обслуговувати, її поломка виключена. Що означає обслуговувати "якісно": міняти Pentosin, що майже всі ігнорують, міняти масло в АКПП. Відбувається деградація гідравлічної рідини та знос агрегату відбувається у прискореному темпі.

Увага! Робота PDCC може супроводжуватися дивними звуками, схожими на стук, при їзді по нерівній дорозі: як правило, це не виправляється. Але спробувати можна. Для заправки використовується рідина "пентозин, і незважаючи на те, що в машинах з PDCC, для кермового управління теж використовується пентозин, з'єднання контурів не відбувається. У тандемного насоса також немає можливості створювати з'єднання між цими контурами. Із дизельними версіями система взагалі не пропонується.

Турбіни Porsche Cayenne 958 V8: термін служби

Турбіни в Порші Кайєн Турбо з 4.8-літровим двигуном або з 3.6-літровим двигуном на Кайєн S з 2014 модельного року ламаються рідко. Зазвичай, їх термін служби становить близько 200 000 км. Зрозуміло, потрібно своєчасно обслуговувати двигун і уважно ставитися до автомобіля. Якщо наддув збільшується, термін служби турбін значно зменшується.

Для діагностики турбін попередньо слід визначити їхній максимальний тиск під навантаженням. Лише у фіналі проводиться огляд патрубків на наявність течі. Цілком провести перевірку турбін у стаціонарних умовах навряд чи вдасться без ґрунтовного розбору.

Не можна сказати, що турбовані двигуни частіше ламаються або обходяться значно дорожче в обслуговуванні. Наприклад, ті ж задираки у турбо з'являються пізніше, ніж у атмосферних аналогів — на це є деякі конструктивні причини. Та й загалом, на станціях ТО Порше Royal World Service турбо мотори завжди мають кращий стан, ніж атмосферні двигуни Порше Кайєн.

Кулачковий вал та болти на 4.8-літрових моторах M48 в Porsche Cayenne

Несправність приводу кулачкового валу

Вихід із ладу приводу кулачкового валу є звичайним явищем для 958 Cayenne 2010-2012 років випуску з двигуном V8. Проте проблема не в самому приводі кулачкового, а болтах кріплення зірочок ланцюга ГРМ. Привід розташований на кінці кулачкового валу та регулює швидкість відкриття або закриття тарілчастих клапанів, що забезпечує більш точну синхронізацію двигуна. Болти приводу кулачкового валу утримують привід кулачкового валу на місці.

Коли болти приводу кулачкового валу відвалюються, синхронізація двигуна збивається, і двигун працюватиме дуже нерівно. У сучасному двигуні болти взагалі не повинні ламатися. Це була така проблема, що Porsche фактично відкликав Cayenne 2010-2012 років, щоб виправити болти.

Симптоми несправності приводу кулачкового валу:

  • Погана робота двигуна
  • Двигун глухне
  • CEL або MIL спалахують із кодами несправності P0340 або більше, пов'язаними з кулачкового валом
  • Грубий холостий хід
  • Зниження ефективності використання палива

Варіанти заміни приводу кулачкового валу:

Якщо у вас є 958 Cayenne і у вас ще не було цієї проблеми, ми рекомендуємо замінити відповідні болти, щоб уникнути виходу з ладу регулятора. Як ви можете уявити, це теж непроста робота своїми руками, так як вам потрібно вийняти багато компонентів з двигуна, щоб дістатися болтів. Якщо у вас є Cayenne 2010-2012 років, обов'язково перевірте, чи не змінювалися вони.

ремонт автомобіля Porsche Cayenne - Royal World Service

Переходимо до наступної проблеми. Аж до 2012 модельного року мотори типу M48 (4.8 л) мали схильність до поломок муфт кулачкових валів: болти просто випадали з них. Серед симптомів можна виділити нестабільну роботу мотора, вібрації на холостих обертах і сильно плаваючі оберти. Також у разі великого зносу фіксується поява короткочасного шуму глухого під час запуску мотора на "холодну". При цьому виявити такі симптоми на початкових етапах майже неможливо, навіть у професійному СТО по Порші.

Якщо ситуація не найвдаліша, рекомендується заміна головок блоку та розподільних валів, а в цілому краще замінити болти один раз і надовго. У багатьох Кайєнах в 2022 році ця несправність вже не зустрічається, проте при покупці Cayenne з рук слід уточнити історію ремонту, не треба вірити на слово.

Тічь піддону мотора або акпп на Порші Кайєн 958 і 959 відбувається рідко. Якщо є тічь піддону, це говорить про те, що водій дуже агресивно використовує машину або є перегрів.

Ланцюги ГРМ бензинових Porsche Cayenne: термін служби

У ланцюгів ГРМ на будь-якому бензиновому Кайєні ресурс досить великий, незважаючи на думку багатьох про інше. Для порівняння у аналогічних моделей цього класу від БМВ та Мерседес-Бенц термін служби ланцюгів ГРМ помітно менший.

Зрозуміло, розтяг ланцюгів цілком допускається, якщо власник використовує неякісний бензин і регулярно тисне на газ без жодного приводу. Якщо дотримуватись елементарних правил, ланцюг ГРМ потурбує лише 150 000 км або пізніше. Якщо міняти ланцюги доводиться раніше, можливо, справа не у зносі, а у скрученому пробігу. Якщо купуєте Cayenne з рук, звертайте увагу на всю машину – важлива не лише підвіска на пидйомнику.

Відмова термостату

Відмова термостата, як і котушки запалення та свічки запалення, поширена у багатьох інших двигунах Porsche. Термостат контролює кількість охолоджуючої рідини, яка циркулює назад у двигун, і те, скільки охолоджуючої рідини охолоджується радіатором перед рециркуляцією. Є кілька причин, з яких термостат може вийти з ладу: заїдання у відкритому положенні, заїдання у закритому положенні або вихід із ладу прокладки. Коли він вийде з ладу, температура двигуна буде високою, що призведе до перегріву двигуна.

Симптоми несправності термостата:

  • Висока температура двигуна
  • Світиться індикатор низького рівня охолоджувальної рідини
  • Перегрів двигуна
  • Спорадичні показання температури на панелі приладів

Варіанти заміни термостату:

Зазвичай, коли виходить з ладу термостат, ми радимо також замінити водяний насос, тому що зазвичай вони виходять з ладу приблизно в один і той же час. Крім того, тому що вони знаходяться поруч. Ми класифікували самостійну роботу як складну, тому що термостат і водяний насос досить важкодоступні.

ремонт роздатки Porsche Cayenne - Royal World Service

Роздатка Porsche Cayenne: які проблеми є?

Найпоширеніший модельний рік для відмови роздавальної коробки - 2012, але це, звичайно, не єдиний Cayenne, який може мати відмову роздавальної коробки. Це зазвичай зустрічається в Cayenne з 4WD. Роздавальна коробка приєднується до трансмісії та з'єднує передній та задній провідні мости автомобіля з повним приводом та спрямовує крутний момент від трансмісії на осі.

Вони передчасно виходять із ладу через знос. Коли вони виходять з ладу, це призводить до неправильного розрахунку передбачуваної швидкості колеса, порівняно з фактичною швидкістю колеса. Це було настільки серйозною проблемою, що Porsche продовжив гарантійний термін заводських роздавальних коробок, тому що після багатьох спроб вони все ще є проблемою. Як правило, роздавальні коробки не повинні виходити з ладу протягом усього життєвого циклу автомобіля.

Симптоми несправності роздавальної коробки:

  • Спорадичне прискорення
  • Вібрації при розгоні
  • "Смикання" двигуна
  • Важко перемикати передачі
  • Скрегіт, виття або гудіння, що походять від двигуна
  • 4WD (повний привід) не вмикається

Варіанти заміни роздавальної коробки:

Коли роздавальна коробка зношується, єдиним виходом є заміна. Ми б не радили робити це своїми руками, тому що до неї важко дістатися, і для цього потрібно деякий час.

Роздатка на Порші Кайєн є актуальною проблемою на будь-яких бензинових машинах. Поломка роздатки можлива навіть не 40 000 км, але найчастіше це відбувається на 150 000 км. В цілому, це не залежить від пробігу, а винятково від того, в якому стилі ви переміщаєтеся і чи міняєте олію. Так чи інакше заміна чи ремонт роздатки на Cayenne – міра обов'язкова, тут справа лише у часі, коли це станеться. Симптоми проблем із роздаткою на Порші - поява ударів і поштовхів у трансмісії навіть на скромній швидкості (до 50 км на годину). Вся справа в тонкому ланцюгу, що розтягується, і зношених фрикціонах муфти.

Увага! Виявити знос роздатки можна лише під час тест-драйву за конкретних умов або шляхом повного розбирання. Тут не обійтися ніякими комп'ютерними заходами діагностики або використанням підйомників, оскільки жодні помилки в блоках не з'являються до повної відмови роздавальної коробки Porsche Cayenne.

Porsche Cayenne 959 2017+ та Cayenne Coupe: проблеми та особливості

У нових Cayenne встановлені нові двигуни, але якщо дивитися в корінь, то, можливо, вони не такі й нові. Зокрема, трилітровий двигун стандартного Порше Кайєн 959 за фактом не є новим, тому що чудово відомий по Макану. Що ми знаємо і який двигун в Cayenne третього покоління можна назвати найнадійнішим?

Двигун Porsche Cayenne - Royal World Service

340-сильний мотор 3.0 V6 і в Porsche Macan, і в Cayenne має ті самі особливості, що були відомі з минулого покоління. Серед них тічь кришки ГБЦ через те, що болти кришки виконані неякісно: згодом відбувається їх витягування та різкі перепади температурних режимів.

Запобігти тічі кришки ГБЦ не можна, можна лише за фактом усувати тічь. Коштує це досить дорого, принаймні на інших машинах.

Інша особливість, яка йде з минулого: схильність до задирів поверхні циліндрів блоку. Здавалося б, новий мотор — проте проблеми ті самі. Трилітровий агрегат має ресурс до 200 000 км без значних задирів, проте якщо стиль їзди можна назвати агресивним – помітно менше.

Чи варто купувати Cayenne 959 з мотором 3.0 - так, зрозуміло, варто. Важливо лише перевірити автомобіль перед покупкою, відмовлятися від машин, де є серйозні пошкодження.

Мотор 2.9 Porsche Cayenne S і 4.0 у Porsche Cayenne GTS/Turbo 959 - суттєва переробка з вже знайомого 3.0-літрового двигуна. У першого та другого — дві турбіни, величезна теплонавантаженість і велика схильність до утворення задирів на циліндрах.

Якщо дивитися на Audi RS7 і RS8, у яких стоять майже такі ж чотирилітрові мотори, термін служби ланцюгів при нормальній їзді та обслуговуванні – близько 100-150 тисяч км. До речі, при таких пробігах задираки ми ніколи не бачили, хоча, звичайно, ми не бачили всі Каєни в Україні.

Ключова проблема, яку ми фіксуємо при діагностиці двигунів 4.0 Порш - вихід з ладу активних опор (подушок) двигуна, які активні тому, що провокують коливання у зворотній фазі. Як правило, вони несправні, власники ігнорують необхідність заміни, бо це дорого коштує. Також ми стикалися з поламаними гофрами вихлопу, які також ведуть до порушення звукового комфорту та появи сильної вібрації.

Porsche Cayenne 958.2: проблеми

Порше Кайєн другого покоління після рестайлінгу (з 2014 по 2017 рік) пропонується з двома моторами - 300 сильний 3.6-літровий і 420-сильний двигун. Який з них схильний до задирів, а який ні?

З 2014 року оновлений Порше Кайєн E2 комплектується новими двигунами. Відтепер версії S та GTS більше не мають старий 4.8-літровий атмосферний двигун V8. Замість нього – бензинові 3.6-літрові М46 V6 бітурбо. Дехто думав, що це той самий старий двигун від VW Touareg, але це не він. Після того, як вийшов атмосферний варіант двигуна на Панамера, де він пропонувався у 300-сильному вигляді, почалися конфузи у людей, оскільки вони плутали його з агрегатом Туарега. Насправді новий 3.6-літровий M46 3.6 л - це полегшена версія M48 (4.8), який втратив два циліндри, отримав новий впуск і частково обзавівся новим механізмом ГРМ.

Все це говорить про те, що новий двигун страждатиме від задирів, тому що отримав у спадок все внутрішнє наповнення та покриття циліндрів. Однак через те, що циліндрів поменшало, знизилася і теплонавантаженість двигуна. Це добре видно по Порші Панамера в 970-му кузові, де задираки фіксуються досить рідко, незважаючи на їхню загальну ймовірність. Якщо говорити про те, який двигун краще - 4.8 або 3.6, - то можна сказати, що шестициліндровий мотор буде служити без задирів довше - краще купувати саме його.

Цікаво, що цей же 3.6-літровий двигун йшов у оснащенні Порше Макан Турбо та його використання супроводжувалося тими ж складнощами, а ось 3.0-літровий мотор турбо Порше Кайєн 959 нового покоління вже значно відрізняється від цього 3.6. Трилітровий агрегат, який йде в Cayenne 959 і в моделях Macan і Panamera - це 3.0-літровий бензиновий двигун Audi третього покоління.

Porsche Cayenne 958 3.6 проблеми - Royal World Service

Porsche Cayenne 958 3.6 мотор: проблеми

Cayenne з 3.6-літровим двигуном зустрічається як з 957-м кузовом, так і з 958-м кузовом. Найчастіше його можна зустріти на 958 до рестайлінгу, це 2010-2014 роки. Після того, як вийшов рестайлінг 958 кузова з 2014 року число таких двигунів значно знизилося. Цей двигун іноді плутають з М46, з яким у нього немає спільних характеристик, за винятком обсягу). Зазначимо, що Порше Кайєн з 300-сильним мотором 3.6 - це двигун VW Touareg, а Порше Кайєн S/GTS 400-420 "коней" - це M46).

Головна проблема Porsche Cayenne зі старим двигуном від Touareg — підвищена витрата палива, майже така сама, як на 4.8-літровому. Це пов'язано з тим, що машина важить досить багато, і цей досить "бюджетний" двигун має гарне звучання. Має гарний звук, так що водії частіше тиснуть на газ, щоб почути його знову і знову.

Найчастіше спостерігається така складність із бензиновим двигуном від VW Touareg 3.6 — значне число пропусків запалювання, яке не завжди можна вирішити шляхом заміни котушок. Іноді проблема у тому, що порвалася мембрана вентиляції картерних газів. До речі, проблема з поточною клапанною кришкою і порваною мембраною вкг зустрічається практично на всіх двигунах.

Іноді трапляється пошкодження поршнів при пробігу близько 300 000 км. Головні причини криються у переливі форсунок безпосереднього упорскування. Термін служби цього двигуна – до 350 000 км, а термін служби ланцюга – до 250 000 при нормальному керуванні та обслуговуванні.

Porsche Cayenne 958 ремонт Київ - Royal World Service

Над цією статтею працювали експерти з ремонту та ТО Porsche з Royal World Service

Royal World Service - досвідчена команда з ремонту та обслуговування автомобілів Porsche. Ми спеціалізуємося на спортивних авто марки Порше та пропонуємо послуги з ремонту ходової частини Porsche, ремонту двигуна, АКПП, кузовного ремонту автомобілів Porsche, фарбування, детейлінгу та багато іншого. Для нових клієнтів ми маємо особливі вигідні умови обслуговування. Чекаємо на вас у центрах Royal World Service у Києві та Одесі.