• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Ремонт та обслуговування авто з США: Топ-5 порад від експертів та реальна історія з американським Porsche Cayenne

П'ять головних рекомендацій від експертів Центру сервісного обслуговування Royal World Service для тих, хто планує купувати авто з США. У нас є багаторічний досвід роботи з автомобілями, які продаються на американському ринку. Mercedes-Benz, Porsche, Land Rover - ми багато років працюємо з цими та іншими автомобільними марками, і значний відсоток машин - пригнані з Америки. Особливо останнім часом.

У центрах ТО Royal World Service преміум-класу вміють працювати з машинами з Америки. Ми розбираємося в тонкощах роботи з уживаними та битими авто, використовуємо тільки оригінальні деталі та сертифіковане обладнання. Ми одні з небагатьох в Україні, хто реально дотримується офіційних стандартів преміальних марок з ремонту та обслуговування. Тому як ми дбаємо про репутацію і орієнтовані на рівень Європи та США.

Працюючи з машинами зі Штатів, ми накопичили значний досвід і хочемо їм поділитися. У нас є Топ-5 головних рекомендацій, для тих, хто хоче пригнати авто зі Штатів. Ви дізнаєтеся - які є ризики при покупці авто з США з точки зору ремонту та ТО, що потрібно зробити після пригіну автомобіля в Україну в першу чергу, а ще - скільки можна переплатити за бажання заощадити на деталях.

Реальний досвід: ремонт двигуна та коробки передач Porsche Cayenne з США

Наші поради щодо купівлі та обслуговування авто зі Штатів ми хочемо дати на прикладі реальної історії. Це "живий кейс": наш клієнт купив вживаний автомобіль на аукціоні США та планував привести його в порядок вже на батьківщині. Це Porsche Cayenne 2012 випуску, з надійним 3.0-літровим дизельним мотором. Він був пригнаний з США близько 1 року тому. Пробіг становить 229,000 км - досить багато, але навіть не це головне.

Відомо, що в Америці було зроблено повне обслуговування двигуна цього Cayenne, із заміною ланцюгів ГРМ та розбиранням основних елементів приводу. Тобто, окремі елементи приводу в результаті експлуатації вже прийшли в непридатність, і був зроблений серйозний ремонт. Це супроводжувалося повним зняттям мотора та установкою нових ланцюгів ГРМ.

Реальний досвід - Royal World Service

Коли Cayenne вже потрапив в Україну, власник став негайно його експлуатувати. Ніяких робіт з обслуговування не проводилося. Лише через кілька місяців автомобіль був доставлений в Royal World Service на ТО. Ми спеціалізуємося на машинах Porsche і, до того ж, професійно обслуговуємо авто зі Штатів - тому власник машини швидко вибрав нашу компанію.

Відзначимо, що власник Cayenne з США добре розбирається в автомобілях, начитаний та ерудований у багатьох питаннях. Для проведення ТО в Royal World Service він із властивою йому заповзятливістю самостійно знайшов потрібні деталі та моторне масло. У нас були в наявності всі необхідні витратні матеріали, але клієнт віддав перевагу представити власні. Наші майстри зробили заміну всіх наданих деталей та витратних матеріалів на Porsche Cayenne.

Через тиждень клієнт несподівано звернувся зі скаргою - заклинив натягувач ланцюга паливного насоса. Ситуація ускладнюється тим, що для заміни цієї деталі необхідно знімати двигун. Коли натягувач заклинив, відбулося його пошкодження, а також деяких елементів мотора. Крім того, відбулося потрапляння стружки в масляну систему: дрібні металеві елементи пошкоджених частин потрапили в масляний фільтр.

Cayenne з США - Royal World Service

За результатами діагностики ми виявили, що натягувач ланцюга паливного насоса заклинило через використання неоригінального моторного масла. Наш клієнт привіз для ТО масло, про яке він дізнався на онлайн-форумі. Прочитав десь в Інтернеті, що продукт - хороший та підходить для Porsche Cayenne. При цьому, куплене клієнтом масло - не сертифіковане або рекомендовано заводом-виробником Porsche, а просто рекламувалось кимось на форумі. Як наслідок, заклинив натягувач і машина встала через тиждень.

Наші експерти по ТО прийшли до висновку, що необхідний капітальний ремонт двигуна. Клієнт і тут вирішив заощадити - взяти для ремонту не перевірений оригінальний мотор з каталогу Royal World Service, а знайти десь "на розбірці". Двигун обійшовся йому в 3000-3500 доларів. Ми взяли мотор в роботу: розібрали, переставили всі навісне обладнання і поставили всі нові шпильки, гайки, прокладки.

Також в рамках діагностики Cayenne ми обстежили турбіну. Виявилося, з нею також проблеми. Висновок експертів - окремі механічні елементи мотора вилетіли під час експлуатації та потрапили в турбіну, пошкодивши всі лопаті турбіни. Турбіну необхідно міняти. На даний момент клієнт займається пошуком турбіни та планує далі ремонтувати свій Cayenne, пригнаний з США. Але вже не в нашому центрі - ми не рекомендуємо ремонтувати турбіну, так як після ремонту такі деталі працюють значно гірше. Зокрема, під час їзди з'являється гучний шум.

За словами власника Cayenne, він вже планує продавати кросовер, тому що автомобіль йому "вже не подобається". Рік тому автомобіль був пригнаний з США, клієнт весь цей час ремонтував його, витратив близько 100,000 гривень і тепер хоче продавати.

Ми брали участь в ремонті машини, проводячи заміну деталей, наданих клієнтом, і тому хочемо на прикладі цієї історії дати важливі поради. Якщо ви плануєте купити авто зі Штатів, вам слід це знати.

Автомобіль був пригнаний з США - Royal World Service

П'ять головних порад тим, хто купує авто з США

№1 Вибирайте машину з невеликим пробігом

Наша порада - до 150, 000 км. Якщо автомобіль проїхав більше, нехай і в Америці, велика ймовірність значного зносу. Можливо, окремі елементи ходової частини вже потребують ремонту. Ви привезете автомобіль в Україну та дуже швидко встанете перед необхідністю міняти двигун або щось ще.

№2 Бажано шукати авто, яке не було в ремонті в США

Якщо в звіті Carfax ви бачите, що велике ТО вже було проведено в Америці - теж погано. Наш клієнт, власник Porsche Cayenne, купив машину з великим пробігом, з ремонтною історією - було проведено ТО двигуна, заміна ланцюгів. Тобто, в минулому вже знімався двигун, проводилися серйозні роботи. Після великого ремонту значно збільшується ризик проблем з мотором та його окремими компонентами. Навіть якщо ремонт був проведений в США - неможливо точно сказати, наскільки якісно він був зроблений.

№3 Якщо авто з США вже куплено - насамперед провести повне ТО

Як тільки автомобіль приїжджає в контейнері зі Штатів в Україну, в першу чергу, ви повинні провести повне сервісне ТО. Замінити масло та всі технічні рідини, перевірити надійність кріплень, рульового управління та гальмівної системи, провести тестування основних механізмів. Словом, "американець" практично відразу з порту прибуття повинен їхати в сервісний центр. І не в будь-який центр або той, хто працюють ваші знайомі, а в спеціалізований автосервіс. Про це нижче.

№4 Вибирайте станцію для ТО, яка спеціалізується на таких машинах

Шукайте автосервіс, в якому спеціалізуються на роботі з авто з США. Вам потрібна станція, де знають та вміють працювати з маркою вашого авто, вміють працювати з битими, аварійними машинами. Тому що, коли ви заганяєте автомобіль на станцію, де працюють з усіма машинами поспіль, висока ймовірність "халтури". У вас потім буде машина, зібрана як конструктор LEGO - з різних болтів, на різних хомутах і т.і.

Співробітникам таких СТО потрібно зробити машину та віддати її вам - це головна мета. Думаючи лише про це, майстри можуть випустити з уваги все інше. Як ваш автомобіль буде зроблений, всередині салону - ви цього не побачите. Але швидко відчуєте, коли почнете їздити на ньому. Коли вам потрібно буде зняти бампер, наприклад, а зробити це буде вкрай складно та важко.

№5 Використовуйте оригінальні деталі

Наш клієнт, власник Porsche Cayenne використовував масло, про яке він дізнався на форумі. Масло не рекомендовано заводом-виробником Porsche, а було вказано на якомусь форумі. І привезено нам на ТО. Як наслідок, заклинив натягувач ланцюга паливного насоса, і машина встала через тиждень. Ремонт тоді обійшовся в 6,000-7,000 доларів. І в підсумку, власник вже хоче продавати свій Cayenne. Рік промучився з машиною і тепер просто позбавляється від цього "головного болю".

Porsche Cayenne використовував масло, про яке він
    дізнався на форумі - Royal World Service

Ремонт авто з США в центрі ТО Royal World Service

Потрібно довіряти професіоналам, це дуже важливо. Звертайтеся до сервісного центру Royal World Service в Києві та Одесі, якщо вам потрібен професійний ремонт та ТО авто зі Штатів. Ми вміємо працювати з "американськими" машинами і можемо допомогти навіть в найскладніших ситуаціях. Навіть в таких, коли власник автомобіля сам забуває про обережність.

Якщо ви будете дотримуватися наших рекомендацій по ремонту та ТО авто з Америки, то експлуатація автомобіля буде довгою та виключно приємною для вас. А наші експерти готові для вас робити ТО за найвищими західними стандартами. Чекаємо вас в Royal World Service!

Ремонт авто з США в центрі ТО Royal World  Service - Royal World Service