Все про післягарантійне обслуговування Mercedes-Benz GLS: офіційні рекомендації та основні поломки
Коли закінчується заводська гарантія на автомобіль, власнику необхідно подбати про створення умов для якісного ремонту в подальшому майбутньому. Це називається постгарантійне обслуговування - коли ви отримуєте необхідні послуги з діагностики, заміни витратних матеріалів, ремонту. Компанія Royal World Service надає послуги післягарантійного обслуговування для будь-яких моделей Mercedes-Benz, і зокрема - кросовера GLS-Class.
На цій сторінці ми хочемо розповісти, які офіційні рекомендації діє для Mercedes-Benz GLS з точки зору післягарантійного обслуговування. Коли потрібно міняти ті чи інші витратні матеріали, наскільки часто слід проводити діагностику. Також ми поділимося нашим досвідом - які у GLS-Клас основні поломки, що часто ламається у самого розкішного SUV з Штутгарта.
Техобслуговування Mercedes-Benz GLS після закінчення терміну офіційної гарантії
Кожен автомобіль Мерседес - зразок якості, надійності та безпеки. У їх модельному ряду флагманським кросовером вважається GLS-Class - він найрозкішніший, як правило, найшвидший і добре оснащений. Настільки високий рівень якості досягається, в тому числі, за рахунок використання висококласних деталей. Навіть найдрібніші елементи оснащення та оздоблення мають високу якість.
Інша важлива перевага, якою автомобілі Mercedes-Benz перевершують конкурентів - це проведення своєчасного техобслуговування, діагностика та заміна всіх "расходників" відповідно до офіційних рекомендацій німецької преміум-марки. І тут важливий не тільки основний період гарантійного обслуговування, коли ви отримуєте сервіс у офіційних дилерів Mercedes-Benz абсолютно безкоштовно, але навіть більше - післягарантійний період. У цей період офіційні гарантії вже не діють і автомобіль вимагає особливо ретельної уваги до себе з боку власника.
Офіційний регламент технічного обслуговування Mercedes-Benz GLS
Компанія Mercedes-Benz дає наступні рекомендації по постгарантійному обслуговуванню для автомобілів GLS-Class.
Основна рекомендація - проводити ТО своєчасно, тобто, через кожні 10 або 15 тисяч кілометрів - якщо у вас дизельний або бензиновий автомобіль відповідно, або ж 1 раз в 12 місяців.
В автомобілі GLS-Class встановлений сервісний асистент ASSYST PLUS, який допомагає відслідковувати термін і обсяг чергового технічного обслуговування. Система проводить аналіз різних факторів і оповіщає власника про необхідність виконати ТО. Завдяки особливому алгоритму власник GLS завжди отримує індивідуальний список робіт, які необхідні найближчим часом.
Згідно з регламентом, необхідно своєчасно проводити весь обсяг планових перевірок автомобіля GLS-Class. Тобто, перевіряти рівень масла в коробці передач, рівень гальмівної рідини, тиск в шинах, поворотники, фари і стоп-сигнали. Також важливо проводити сезонну перевірку балансування коліс і схід-розвалу.
Кожні 15 000 км для авто на бензині / 10 000 км для авто на дизелі
- Заміна моторного масла
- Заміна масляного фільтра
- Заміна повітряного фільтра
- Заміна салонного фільтра
- Доливка AdBlue / сечовини
Кожні 60 000 км
- Заміна масла в коробці-автомат
- Заміна масла в редукторах
- Заміна масла в роздавальній коробці
- Заміна свічок запалювання
Кожні 2 года
- Заміна гальмівної рідини
- Заміна охолоджуючої рідини
- Заміна масла ГПК
- Заміна холодоагенту в системі кондиціонування / заправка кондиціонера
Додаткові перевірки
- системи охолодження
- гальмівної системи
- системи ГПК
- ходової та рульової системи
- дисків та шин
Більш докладно про заходи щодо післягарантійного технічного обслуговування можна дізнатися за допомогою системи ASSYST PLUS. На автомобілі з цієї системи відбувається зчитування сервісного коду ТО, потім інформацію заноситься в ПО і після аналізу даних складається повний список необхідних робіт.
Постгарантійне обслуговування Mercedes-Benz GLS-Class в мережі Royal World Service
У наших автосервісах ТО автомобіля GLS-Class відбувається в повній відповідності з офіційним регламентом. Ми проводимо всі роботи за такими напрямками:
- діагностика;
- заміна "расходників";
- ремонт вузлів і агрегатів, кузова;
- передсезонна підготовка;
- кузовний ремонт, монтаж додаткового обладнання.
Післягарантійне обслуговування Mercedes-Benz - це послуга, яка забезпечує підтримку кросовера GLS в бездоганному технічному стані. Ми подбає, щоб експлуатаційний ресурс вашої машини був практично необмеженим. При професійній увазі до автомобіля Мерседес термін служби, враховуючи високі стандарти компанії, може бути практично необмеженим.
Mercedes-Benz GLS-Class: основні поломки, несправності, скарги власників
Якщо у вас з'явився вживаний кросовер GLS-Класу, рекомендуємо відразу ж перевірити його кузов. У нових машин корпус відрізняється бездоганною міцністю, чудовим захистом від корозії. Однак якщо автомобіль б/у, можливий неякісний ремонт в минулому.
Власники GLS залишають в Мережі відгуки про постукування і поскрипування петлей - вони розхитуються важкими дверями позашляховика. Найчастіше труднощі виникають з водійською стулкою. Часом ламаються дверні замки - і не тільки механізм, а й електронні елементи. Можлива відмова багажної хвіртки через вплив вологи. Крім того, бруд і вода можуть проникати в блоки фар, ліхтарів і різних електронних блоків, внаслідок чого можуть виникнути проблеми.
Двигуни у кросовера GLS володіють складною конструкцією. Є вимогливими до якості палива та й масла, їх необхідно своєчасно і якісно обслуговувати - в тому числі, на етапі післягарантійного обслуговування. Може знадобитися заміна турбокомпресорів і форсунків уприскування. З останньою модернізацією Mercedes-Benz GLS значно збільшений ресурс ланцюга ГРМ, з яким раніше були проблеми вже після 50-100 тисяч км пробігу. Проблеми можливі лише з нейтралізаторами, генератором, датчиками кисню і клапаном EGR.
В повнопривідній трансмісії GLS рідко що ламається до 150 000 км пробігу, якщо дбайливо ставитися до машині. Якщо станеться поява вібрацій в поворотах або нерівномірного гулу двигуна під навантаженням, терміново потрібно їхати на ТО в сервіс. Краще витратити близько 20 тисяч на заміну, ніж потім купувати нову коробку передач за 100 тисяч гривень.
Особливої уваги потребує підвіска. У GLS встановлена складна пневматична система, з регулюванням кліренсу. Фірмова підвіска Airmatic з активною системою придушення крену - вельми надійна, спокійно долає до 200 000 км. Можливі проблеми з пневмобалонами: пошкодження гумового корпусу призводять до втрати їх герметичності.
Серед елементів ходової частини можуть виникнути труднощі зі ступичними підшипниками, передніми нижніми важелями з кульовими опорами і сайлент-блоками, а також задніми важелями, які регулюють кути розвалу і сходження коліс кросовера. Є негативні відгуки про активну рульову рейку.
В цілому, автомобіль GLS від Mercedes-Benz відрізняється високими показниками з точки зору загальної стійкості до зношування і тривалим терміном служби більшості окремих деталей і механізмів. Правда, при цьому не можна ігнорувати діагностику, і ми рекомендуємо своєчасно приїжджати на постгарантійне ТО в автосервіс Royal World Service. У нас ви отримаєте обслуговування преміального рівня, яке буде відповідати рівню самого автомобіля GLS-Клас.
Схожі новини
- Двигун Mercedes-Benz M274: особливості та характерні несправності Технічні особливості, характерні несправності та слабкі місця двигуна Mercedes-Benz M274.
- Навіщо потрібно робити розвал-сходження після заміни гуми У рамках сезонної зміни шин необхідно перевіряти розвал-сходження - експерти Royal World Service про те, чому це так важливо. Також усередині статті — ціна та строки.