• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Все про післягарантійне обслуговування Mercedes-Benz GLS: офіційні рекомендації та основні поломки

Коли закінчується заводська гарантія на автомобіль, власнику необхідно подбати про створення умов для якісного ремонту в подальшому майбутньому. Це називається постгарантійне обслуговування - коли ви отримуєте необхідні послуги з діагностики, заміни витратних матеріалів, ремонту. Компанія Royal World Service надає послуги післягарантійного обслуговування для будь-яких моделей Mercedes-Benz, і зокрема - кросовера GLS-Class.

На цій сторінці ми хочемо розповісти, які офіційні рекомендації діє для Mercedes-Benz GLS з точки зору післягарантійного обслуговування. Коли потрібно міняти ті чи інші витратні матеріали, наскільки часто слід проводити діагностику. Також ми поділимося нашим досвідом - які у GLS-Клас основні поломки, що часто ламається у самого розкішного SUV з Штутгарта.

Все про післягарантійне обслуговування Mercedes-Benz GLS - Royal World Service

Техобслуговування Mercedes-Benz GLS після закінчення терміну офіційної гарантії

Кожен автомобіль Мерседес - зразок якості, надійності та безпеки. У їх модельному ряду флагманським кросовером вважається GLS-Class - він найрозкішніший, як правило, найшвидший і добре оснащений. Настільки високий рівень якості досягається, в тому числі, за рахунок використання висококласних деталей. Навіть найдрібніші елементи оснащення та оздоблення мають високу якість.

Інша важлива перевага, якою автомобілі Mercedes-Benz перевершують конкурентів - це проведення своєчасного техобслуговування, діагностика та заміна всіх "расходників" відповідно до офіційних рекомендацій німецької преміум-марки. І тут важливий не тільки основний період гарантійного обслуговування, коли ви отримуєте сервіс у офіційних дилерів Mercedes-Benz абсолютно безкоштовно, але навіть більше - післягарантійний період. У цей період офіційні гарантії вже не діють і автомобіль вимагає особливо ретельної уваги до себе з боку власника.

Техобслуговування Mercedes-Benz GLS - Royal World Service

Офіційний регламент технічного обслуговування Mercedes-Benz GLS

Компанія Mercedes-Benz дає наступні рекомендації по постгарантійному обслуговуванню для автомобілів GLS-Class.

Основна рекомендація - проводити ТО своєчасно, тобто, через кожні 10 або 15 тисяч кілометрів - якщо у вас дизельний або бензиновий автомобіль відповідно, або ж 1 раз в 12 місяців.

В автомобілі GLS-Class встановлений ​​сервісний асистент ASSYST PLUS, який допомагає відслідковувати термін і обсяг чергового технічного обслуговування. Система проводить аналіз різних факторів і оповіщає власника про необхідність виконати ТО. Завдяки особливому алгоритму власник GLS завжди отримує індивідуальний список робіт, які необхідні найближчим часом.

Згідно з регламентом, необхідно своєчасно проводити весь обсяг планових перевірок автомобіля GLS-Class. Тобто, перевіряти рівень масла в коробці передач, рівень гальмівної рідини, тиск в шинах, поворотники, фари і стоп-сигнали. Також важливо проводити сезонну перевірку балансування коліс і схід-розвалу.

Кожні 15 000 км для авто на бензині / 10 000 км для авто на дизелі

  • Заміна моторного масла
  • Заміна масляного фільтра
  • Заміна повітряного фільтра
  • Заміна салонного фільтра
  • Доливка AdBlue / сечовини

Кожні 60 000 км

  • Заміна масла в коробці-автомат
  • Заміна масла в редукторах
  • Заміна масла в роздавальній коробці
  • Заміна свічок запалювання

Кожні 2 года

  • Заміна гальмівної рідини
  • Заміна охолоджуючої рідини
  • Заміна масла ГПК
  • Заміна холодоагенту в системі кондиціонування / заправка кондиціонера

Додаткові перевірки

  • системи охолодження
  • гальмівної системи
  • системи ГПК
  • ходової та рульової системи
  • дисків та шин

Більш докладно про заходи щодо післягарантійного технічного обслуговування можна дізнатися за допомогою системи ASSYST PLUS. На автомобілі з цієї системи відбувається зчитування сервісного коду ТО, потім інформацію заноситься в ПО і після аналізу даних складається повний список необхідних робіт.

Особенности послегарантийного обслуживания Range Rover 3.0 TDV6 - Royal World Service

Постгарантійне обслуговування Mercedes-Benz GLS-Class в мережі Royal World Service

У наших автосервісах ТО автомобіля GLS-Class відбувається в повній відповідності з офіційним регламентом. Ми проводимо всі роботи за такими напрямками:

  • діагностика;
  • заміна "расходників";
  • ремонт вузлів і агрегатів, кузова;
  • передсезонна підготовка;
  • кузовний ремонт, монтаж додаткового обладнання.

Післягарантійне обслуговування Mercedes-Benz - це послуга, яка забезпечує підтримку кросовера GLS в бездоганному технічному стані. Ми подбає, щоб експлуатаційний ресурс вашої машини був практично необмеженим. При професійній увазі до автомобіля Мерседес термін служби, враховуючи високі стандарти компанії, може бути практично необмеженим.

Офіційний регламент технічного обслуговування - Royal World Service

Mercedes-Benz GLS-Class: основні поломки, несправності, скарги власників

Якщо у вас з'явився вживаний кросовер GLS-Класу, рекомендуємо відразу ж перевірити його кузов. У нових машин корпус відрізняється бездоганною міцністю, чудовим захистом від корозії. Однак якщо автомобіль б/у, можливий неякісний ремонт в минулому.

Власники GLS залишають в Мережі відгуки про постукування і поскрипування петлей - вони розхитуються важкими дверями позашляховика. Найчастіше труднощі виникають з водійською стулкою. Часом ламаються дверні замки - і не тільки механізм, а й електронні елементи. Можлива відмова багажної хвіртки через вплив вологи. Крім того, бруд і вода можуть проникати в блоки фар, ліхтарів і різних електронних блоків, внаслідок чого можуть виникнути проблеми.

Двигуни у кросовера GLS володіють складною конструкцією. Є вимогливими до якості палива та й масла, їх необхідно своєчасно і якісно обслуговувати - в тому числі, на етапі післягарантійного обслуговування. Може знадобитися заміна турбокомпресорів і форсунків уприскування. З останньою модернізацією Mercedes-Benz GLS значно збільшений ресурс ланцюга ГРМ, з яким раніше були проблеми вже після 50-100 тисяч км пробігу. Проблеми можливі лише з нейтралізаторами, генератором, датчиками кисню і клапаном EGR.

В повнопривідній трансмісії GLS рідко що ламається до 150 000 км пробігу, якщо дбайливо ставитися до машині. Якщо станеться поява вібрацій в поворотах або нерівномірного гулу двигуна під навантаженням, терміново потрібно їхати на ТО в сервіс. Краще витратити близько 20 тисяч на заміну, ніж потім купувати нову коробку передач за 100 тисяч гривень.

Особливої ​​уваги потребує підвіска. У GLS встановлена ​​складна пневматична система, з регулюванням кліренсу. Фірмова підвіска Airmatic з активною системою придушення крену - вельми надійна, спокійно долає до 200 000 км. Можливі проблеми з пневмобалонами: пошкодження гумового корпусу призводять до втрати їх герметичності.

Серед елементів ходової частини можуть виникнути труднощі зі ступичними підшипниками, передніми нижніми важелями з кульовими опорами і сайлент-блоками, а також задніми важелями, які регулюють кути розвалу і сходження коліс кросовера. Є негативні відгуки про активну рульову рейку.

В цілому, автомобіль GLS від Mercedes-Benz відрізняється високими показниками з точки зору загальної стійкості до зношування і тривалим терміном служби більшості окремих деталей і механізмів. Правда, при цьому не можна ігнорувати діагностику, і ми рекомендуємо своєчасно приїжджати на постгарантійне ТО в автосервіс Royal World Service. У нас ви отримаєте обслуговування преміального рівня, яке буде відповідати рівню самого автомобіля GLS-Клас.

Mercedes-Benz GLS-Class