• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Гільзовка двигуна Porsche: все, що вам потрібно знати

Задираки на циліндрах входять до трійки найпоширеніших проблем з двигунами Porsche. Кожен мотор оброблений нікасиловим покриттям, яке особливо схильне до пошкоджень при використанні неякісного палива. Porsche використовують нікасіл з 1970 року, спочатку на гоночних машинах Porsche 917 та 911 RS. Плюс, якщо автомобіль має великий пробіг, з погіршенням умов змащення або охолодження, при регулярній динамічній їзді, покриття блоку циліндрів двигуна зношується - з'являються задираки на циліндрах.

Діагностувати задири можна за допомогою ендоскопії двигуна: фактично це подряпини, які виникають при терті поршня та циліндра. Їздити з задирами на циліндрах теоретично можливо, але швидко з'являється гучний шум від двигуна, збільшена витрата масла, погана компресія, погіршення динаміки, вібрація і, в цілому, нестабільна робота силової установки. Якщо довгий час ігнорувати задири на циліндрах, знадобиться капітальний ремонт двигуна Porsche — його вартість у середньому становить 10 тисяч доларів.

При задирках на циліндрах у власника Porsche Cayenne, Panamera або Cayman є два варіанти – міняти шорт-блок двигуна або загальзувати блок циліндрів. Заміна шорт-блоку коштує дорого і має 100% показання лише за наявності стружки в масляному фільтрі. Гільзування двигуна Porsche - більш демократичне рішення, яке посилює стінки циліндрів, захищає двигун від впливу несприятливих факторів, таких як неоригінальне паливо або порушення в експлуатації.

Porsche на підйомнику - Royal World Service

Що таке гільзування Porsche?

Компанія Porsche робить переважно спортивні машини, в яких важлива динаміка, потужність та екстремальні швидкості. У таких умовах експлуатації двигун зношується швидше, якщо власник автомобіля ігнорує стандарти технічного обслуговування. Чим довше зношуються циліндри, тим більш значні задираки (подряпини) з'являються на стінках. В особливо запущених випадках задираки можуть призвести до тотального руйнування мотора, причому прямо під час руху.

Гільзування двигуна Porsche - розточування спеціальних металевих гільз, за ​​допомогою якого досягається відновлення геометрії та розмірів блоків циліндрів. Гільзи фактично встановлюються всередину кожного зношеного блоку та виконують роль стінок. Конструкція стає міцною та надійною, стійкою до зносу та впливу неякісного палива.

Гільзувати двигун Porsche необхідно з дотриманням технології та існуючих правил. Незважаючи на те, що гільзування — не заводське рішення, важливо ретельно дотримуватись інструкцій. Гільзування блоку циліндрів проводиться у центрах сервісного обслуговування, зробити це в домашньому гаражі неможливо.

Компанія Royal World Service спеціалізується на ремонті та обслуговуванні автомобілів Porsche, та гільзування блоку циліндрів – одна з популярних послуг серед наших клієнтів. Найчастіше ми гільзуємо 4.8-літрові двигуни Porsche Cayenne і Panamera 2007-2016 років випуску. Це великий і потужний двигун, який отримує високі навантаження і тому особливо схильний до пошкоджень. Також ми часто гільзуємо 3.6-літровий V6 двигун Porsche, але рідше – тут робочі навантаження не такі великі.

Двигун Porsche - Royal World Service

Як ми гільзуємо двигуни Porsche у Royal World Service?

У кожному центрі сервісного обслуговування Royal World Service є кваліфіковані спеціалісти, які спеціалізуються саме на Porsche. Для гільзування блоку циліндрів ми використовуємо лише індивідуально розточені гільзи для кожного блоку, ми не беремо готові гільзи від інших двигунів. Після гільзування відбувається опресовування кожного блоку, тобто подача повітря в систему охолодження кожного блоку під високим тиском. Блок розміщується у спеціальній ванні з гарячою рідиною, де будь-яка негерметична ділянка, будь-яка тріщина себе проявляє. Також ми проводимо фрезерування привалювальних площин головок блоку циліндрів та інші необхідні процедури.

Офіційна література і рекомендації заводу-виробника відсутні, оскільки гільзування двигуна - незаводська процедура. Однак у нас є ефективна технологія складання комплектуючих та продуманий професійний метод гільзування блоку Porsche циліндрів. За останні кілька років експерти Royal World Service загільзували десятки моторів Cayenne, Boxster, Cayman, Panamera, 911 та інших моделей Porsche.

Гільзування двигуна Porsche у салонах Royal World Service займає близько 3-4 тижнів. Більшість цього часу займає доставка необхідних витратних і комплектуючих матеріалів із зарубіжних країн.

Фільтр двигуна Porsche - Royal World Service

Як перевірити задирки на циліндрах Porsche?

Зношування блоку циліндрів супроводжується появою різних специфічних симптомів. Не помітити появу задир майже неможливо. З'являються сторонні звуки під час роботи мотора: що більше знос, то стукіт частіше і голосніше. На початкових стадіях зносу з'являється легкий стукіт на холодну, і варто прогріти мотор шум зникає. Вищий ступінь зносу - стукіт з'являється навіть при прогрітому моторі і звучить сильніше.

Як ми писали вище, при задирках на циліндрах Porsche знижується компресія, збільшується витрата бензину та масла на чад. Якщо ви фіксуєте хоча б один із цих симптомів, негайно зверніться на сервіс.

Перегляд задир ендоскопом - Royal World Service

Як уникнути серйозних проблем із двигуном Porsche?

  1. Своєчасна заміна масла (кожні 10-15 тисяч км пробігу) та використання тільки оригінальної мастильної рідини.
  2. Прогрів двигуна перед кожною поїздкою.
  3. Відсутність перевантажень двигуна, якщо не забезпечене нагрівання охолоджувальної рідини до робочої температури.
  4. Відсутність тривалої їзди на високій швидкості.
  5. Експлуатація автомобіля за відсутності екстремальних негативних температур.

Задираки на блоці циліндрів в автомобілях Porsche набули масового характеру лише в останні 5-10 років, коли виробник став використовувати менш надійну конструкцію двигунів. З метою зниження ваги та підвищення економічності інженери практикують зменшені монтажні зазори та обробку блоку циліндрів менш стійкими покриттями. В результаті агрегат більш схильний до перегріву, менш стійкий до використання неякісного палива та масла. Експлуатація автомобіля при різко негативних температурах, на розбитих дорогах та при порушеннях умов змащення погіршують ситуацію. В результаті капітальний ремонт двигуна Porsche стає справою часу.

Циліндр під ендоскопом - Royal World Service