• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Двигун Mercedes-Benz M274: особливості та характерні несправності

У червні 2012 року був представлений новий 4-циліндровий бензиновий двигун M274 з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом. Серія двигунів M274 відповідає все більш суворим обмеженням по викидам CO2, а також забезпечує високий крутний момент, потужність двигуна і особливо комфортні характеристики шуму та вібрації. Читайте докладніше про характеристики двигуна і його типові несправності в нашому матеріалі.

Технічні характеристики двигуна М274

Двигун Mercedes-Benz M274 - це серія чотирициліндрових бензинових двигунів об'ємом 1,6 і 2,0 літра для автомобілів із заднім приводом. Виробництво цих двигунів почалося в 2011 році на заводі Mercedes-Benz в Штутгарті-Унтертюркхайме, а потім на заводі MDC Power GmbH в Колледі. Двигуни M274 замінили попередні сімейства двигунів M266 і M271.

У порівнянні з попередником M271, менша вага двигуна і менша потужність тертя сприяють його енергоефективності разом з допоміжними пристроями і стандартною функцією ECO Start / Stop.
Головні особливості M274:

  • Пряме впорскування палива з п'єзофорсунками останнього покоління.
  • Комбінація прямого впорскування з турбонаддувом.
  • Контроль тиску наддуву за допомогою вакууму.
  • Удосконалена система регулювання і оптимізації масляного і охолоджуючого контуру за допомогою регульованого масляного насоса двигуна і насоса охолоджуючої рідини.
  • Багатоіскрове запалювання за запитом.
  • Картер з литого під тиском алюмінію.

У двигуні M274 тиск наддуву регулюється електропневматичним датчиком тиску наддуву. Вакуум створюється механічним вакуумним насосом, встановленим на двигуні.

Для управління тиском наддуву датчик тиску приводиться в дію блоком управління ME-SFI відповідно до графіка робочих характеристик і навантаженням. Для цього блок управління ME-SFI оцінює такі датчики системи управління двигуном:

  • Датчик температури наддувочного повітря після дросельної заслінки.
  • Датчик тиску перед дросельною заслінкою, тиск наддуву.
  • Датчик тиску за дросельною заслінкою, тиск наддуву.
  • Датчик тиску на виході з повітряного фільтра.
  • Датчик педалі акселератора, запит навантаження від водія.
  • Датчик холостого ходу колінчастого вала.
двигун М274

Двигун M274 має блок циліндрів (картер) з литого під тиском алюмінію. Діаметр циліндра 83 мм був уніфікований як для 1,6-літрового, так і для 2,0-літрового варіантів. Але різниця в розмірі ходу 18,3 мм дає приріст загального зсуву на 0,4 літра. В M274 використовується порожнистий литий колінчастий вал з чотирма противагами для зменшення ваги. Версія 2.0 літра оснащена компактним модулем Lanchester, який знижує рівень шуму двигуна, створюючи сили інерції другого порядку.

Зверху блоку циліндрів розташована 16-клапанна головка блоку циліндрів з високоміцного алюмінієвого сплаву. Впускні і випускні клапани приводяться в дію двома окремими розподільними валами, встановленими зверху. Розподілвали приводяться в рух зубчастим ланцюгом приводу ГРМ.

Паливний насос високого тиску розташований у верхній частині головки блоку циліндрів і приводиться в дію розподілвалом впускних клапанів. Він створює тиск палива в паливній рампі до 200 бар. В системі прямого впорскування використовуються сучасні п'єзофорсунки високого тиску, що забезпечують до п'яти вприсківв палива в камеру згоряння за цикл. Форсунки розташовані по центру, а свічки запалювання були переміщені на сторону випуску і поміщені між випускними клапанами.

Версії двигуна Mercedes-Benz M274: DE16 AL і DE20 AL

Чотирициліндровий бензиновий двигун Mercedes-Benz M274 має дві версії - DE16 AL і DE20 AL. Об'єм двигуна DE16 AL становить 1 595 см3. Його номінальна потужність здатна змінюватися в різних моделях від значення 95 кВт, частотою обертання 1200 - 4000 оборотів за хвилину і зусиллям крутного моменту 210 Нм, до значення 115 кВт, частотою 5000 за хвилину і зусиллям крутного моменту в 250 Нм.

Версія DE 20 AL представлена ​​у вигляді двигуна, об'єм якого складає 1991 см3. Номінальна потужність здатна змінюватися в різних моделях від значення 135 кВт, частотою 5000 обертів за хвилину і зусиллям крутного моменту величиною 270 Нм, до значення 180 кВт, частотою 5500 об / хв і зусиллям крутного моменту в 370 Нм.

М274 - двигун Mercedes-Benz

M274 DE16 LA встановлюється на моделі:

  • W205 C160 з 2015 по теперішній час;
  • W204 C180 2012–2013;
  • W212 E180 2013–2016;
  • W213 E180 з 2017 по теперішній час.

M274 DE20 LA устанавливается на модели:

  • W205 C200 2014–2018;
  • R172 SLK200 з 2015 по теперішній час;
  • W213 E200 з 2016 по теперішній час;
  • W213 E350e з 2016 по теперішній час;
  • X253 GLC300 з 2015 по теперішній час;
  • R172 SLK300 з 2015 по теперішній час;
  • X253 GLC300 / GLC300 4MATIC з 2015 по теперішній час;
  • W213 E300 EQ Boost з 2019 по теперішній час.
Mercedes-Benz М274

Недоліки та типові проблеми двигуна Mercedes-Benz M274

Сімейство двигунів M274 має кілька слабких місць. Перше - це приводи розподільних валів (соленоїди). Зазвичай після 100 тис. км ці двигуни починають видавати шум під час холодного пуску. Це ознака зносу всередині регуляторів фаз газорозподілу. У 2014 році двигуни отримали модифіковані приводи A2700501147, характеристики яких були помітно покращені.

Друга проблема пов'язана зі швидким зносом ланцюга ГРМ. Його термін служби складає приблизно 100-120 тис. км. Також поширеною проблемою є відмова турбокомпресора.

Крім того, наші фахівці рекомендують періодично перевіряти помпу і термостат щоб уникнути порушення температурного режиму через надмірне перегріву двигуна, викликаного забрудненнями.

Наскільки надійним і довговічним буде M274 на вашому Mercedes-Benz, залежить і від правильного обслуговування. Довіряйте свій автомобіль лише кваліфікованим фахівцям.