• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Гул та свист під час їзди на Range Rover Evoque: ознака зношування підшипника редуктора

Преміальний компактний кросовер Range Rover Evoque вважається досить надійним автомобілем. Поломки відбуваються нечасто, а їхнє усунення вимагає відносно невеликих витрат. Якщо власник уважно ставиться до своєї машини, ретельно дотримується рекомендацій заводу-виробника щодо термінів ТО і є клієнтом професійного автосервісу – проблем з автомобілем не буде.

Але якщо сервіс та ТО будуть проводяться нерегулярно, а на деталях та витратних матеріалах автолюбитель економить – володіння Range Rover Evoque може стати справжнім кошмаром. Одним із наслідків неякісного обслуговування автомобіля є поломка заднього чи переднього редуктора – вартість ремонту сягає 100,000 гривень. Головна ознака проблем із редуктором — сильний гул чи свист під час руху.

Range Rover Evoque ремонт редуктора - Royal World Service

Що таке редуктор?

Редуктор в автомобілі виконує функцію механічної передачі та розподілу крутного моменту, що надходить від двигуна до колес. Це функціонально важливий компонент із складною зубчастою конструкцією. Залежно від типу автомобіля – йде він з переднім чи заднім приводом, – редуктор розміщується на передній чи задній осі. На машинах з повним приводом встановлюється два редуктори - по одному на кожну вісь. Однією з ключових деталей будь-якого редуктора є підшипники - якщо вони в результаті передчасного або природного зношування приходять у непридатність, під час руху з'являється сильний неприємний гул або свист.

Range Rover Evoque диференціал - Royal World Service

Чому ламаються підшипники редуктора у Range Rover Evoque?

Головна причина - порушення термінів та рекомендацій виробника з технічного обслуговування. Якщо ви довго не міняєте масло в задньому або передньому редукторі, згодом там з'являється погана масляна плівка. Підшипники вчасно не змащуються - їх починає “підгризати”, люфтити. Поступово підшипники розбиваються, розсипаються.

Друга причина — невдала збірка або прорахунок конструкторів на заводі, через які в редукторі заднього моста зазнають непридатності підшипники первинного валу. Цей дефект зустрічається на старих автомобілях Land Rover.

Третя причина - надлишкові навантаження у плямі контакту ролика підшипника та його зовнішньої обойми. В результаті матеріал просто крошиться спочатку на невеликій ділянці, а потім повсюдно. Відбувається поява численних раковин та кавернів на біговій доріжці підшипника. У такому стані нормально працювати підшипник не може: його робота порушується і зношені частки засмічують олію. В результаті водій чує все сильніший гул, що йде або від задньої, або від передньої частини машини — залежно від того, де розташований проблемний редуктор.

Range Rover Evoque ремонт заднього редуктора - Royal World Service

Наскільки небезпечний гул/свист від заднього редуктора?

Якщо використовувати автомобіль, в якому є сильне зношування підшипників редуктора, крім неприємного шуму, можлива аварійна зупинка. Редуктор повністю вийде з ладу і буде потрібна його повна заміна. Це коштуватиме власнику приблизно 80-100 тисяч гривень.

Експерти Royal World Service рекомендують не ігнорувати сторонні звуки, що йдуть від автомобіля. Не бійтеся їхати на сервіс, проводити діагностику. Краще витратити кілька тисяч на перевірку та реставрацію проблемного механізму, ніж потім міняти деталь у зборі. Це може бути дуже дорого та неприємно.

Range Rover Evoque ремонт диференціала - Royal World Service

Як дізнатися, що проблема саме з редуктором?

Коли ви заводите мотор і починаєте їхати, від задньої чи передньої частини автомобіля виходить сильний гул чи свист. Ще буває, що звук схожий на тріск чи стукіт. Може проявлятись на будь-якій швидкості.

Кожен власник по-своєму сприймає автомобіль, і якщо він далекий від техніки, може їздити довго з такою проблемою. У нашого клієнта гул був дуже сильним, з характерним звуком, який навіть віддає в ноги (тремтіла машина), але він не поспішав на СТО, думав — проблема в шинах.

Гучний шум вказує на наявність пошкоджених та непридатних для подальшої експлуатації підшипників провідного валу кутової передачі Range Rover Evoque. Як правило, зношуються малий та великий підшипники провідного валу переднього редуктора Рендж Ровер Евок. Рідше виходять з ладу два підшипники веденого валу.

Range Rover Evoque проблеми з редуктором - Royal World Service

Як проводиться реставрація редуктора у Range Rover Evoque?

Завод-виробник не випускає комплект оригінальних внутрішніх деталей редуктора. Але в Royal World Service ми змінюємо ремкомплекти всередині редуктора. Для початку ми розбираємо його: якщо пара (шестерня) ще ціла, ми міняємо підшипники, сальники, втулки. Внаслідок такої роботи, як правило, робота редуктора повністю відновлюється.

Технологія реставрації редуктора, що застосовується, — не офіційне рішення, експерти Royal World Service роблять це з власного досвіду. Land Rover не дають рекомендацій щодо роботи з редуктором: немає жодних документів та ремкомплектів. По суті, ми робимо це на свій страх та ризик. Але результат – чудовий. На жаль, гарантії на реставрацію редуктора Range Rover ми не даємо, оскільки завод-виробник не створив для цього можливості.

Range Rover Evoque відновлений диференціал - Royal World Service

Як уникнути проблем з редуктором на Range Rover Evoque?

В цілому, якщо проводити ТО та ремонт за регламентом, дотримуватися рекомендацій заводу-виробника, у вас не буде таких проблем як пошкодження підшипників редуктора. Це результат неякісного індивідуального обслуговування власника. Якщо людина економить на сервісі, на якості олії та витратних матеріалів - редуктор ніяк не захистити, він обов'язково вийде з ладу.

Необхідно кожні 60,000 км пробігу міняти масло у мостах Range Rover Evoque. Це головне. Навіть погана якість доріг в Україні не впливає. Поломка редуктора – це вина власника, а також майстрів станції ТО, де автомобіль непрофесійно обслуговувався.

Не треба заощаджувати: сьогодні власник заощадить на олії чи витратних деталях, а завтра поміняє передній редуктор за 80,000 грн. Якщо говорити конкретно про нашого клієнта, у якого зараз проблема з редуктором (його автомобіль ви бачите на фотографіях у цій статті), для нього вартість реставрації редуктора становила близько 25,000 грн. Все індивідуальне.

Якщо ви хочете уникнути дорогих ремонтів, пов'язаних з експлуатацією Land Rover, обслуговуйтесь у Royal World Service у Києві та Одесі. У разі появи гулу або свисту під час їзди, приїжджайте до нас: якщо з редуктором все гаразд, ми заспокоїмо вас, якщо все-таки є проблема — зможемо запобігти погіршенню ситуації.