Mercedes-Benz M276 3.0 і 3.5: огляд продуктивності та типових несправностей двигуна
Двигун Mercedes-Benz M276 встановлювався на моделі S350, CLS350, ML350, E350, W204 C350 з 2011 року і все ще вважається одним з найкращих двигунів німецького бренду. У нашому новому матеріалі фахівці Royal World Service розповідають про переваги та недоліки M276.
Двигун M276 від Mercedes-Benz
Mercedes-Benz M276 - це серія бензинових двигунів V6 об'ємом 3,0 і 3,5 літри з системою безпосереднього вприскування палива. Серія M276 була представлена в кінці 2010 року, і з тих пір вона встановлювалася на більшість сучасних моделей тих років (S350, CLS350, ML350, E350, W204 C350 та інші), замінюючи двигуни попередньої серії M272 V6. Більшість двигунів в новій серії мають турбонаддув, і тільки 3,5-літровий M276 був доступний як у варіантах з наддувом, так і з турбонаддувом.
Серія M276 почалася в 2011 році з 3,5-літрової версії без наддуву (M276 DE 35), яка була вперше представлена на Mercedes-Benz C350 CGI BlueEfficiency 2010 року. Двигун M276 3,5 л V6 спочатку мав алюмінієвий блок циліндрів з чавунними гільзами. Однак на початку 2013 року замість гільз було застосовано покриття стінок циліндрів Nanoslide. Виробник заявив, що покриття Nanoslide знижує тертя до 50 відсотків і дозволяє заощадити кілька кілограмів загальної маси двигуна.
Блок двигуна M276 має V-подібний кут 60 градусів, що дозволило виключити з конструкції балансовий вал. До речі, його попередник M272 мав кут між рядами циліндрів 90 градусів. Інженери також впровадили багато деталей з пластику і композитних матеріалів, які раніше виготовлялися з алюмінію та сталі (наприклад, термостат, клапан нагрівача, гідравлічні лінії та пасовий шків).
Двигун M276 оснащений головками циліндрів з алюмінієвого сплаву з чотирма клапанами на циліндр (два впускних і два випускних клапана) і двома верхніми розподільними валами (DOHC), що приводяться в дію двоступеневою системою ланцюгового приводу.
Є три зубчасті ланцюги, кожен з яких обладнаний гідронатягувачем. Впускні та випускні розподілвали мають гідравлічні лопаточні регулятори фаз газорозподілу для незалежного регулювання фаз газорозподілу впускних і випускних клапанів.
Клапани приводяться в дію роликовими штовхачами з низьким коефіцієнтом тертя. Двигун також включає в себе систему безпосереднього вприскування третього покоління з п'єзоелектричними форсунками. Пьезоінжектори забезпечують до п'яти вприсків палива в камери згоряння за такт впуску (від двох до трьох вприсків за цикл при нормальній роботі).
Насос низького тиску (від 4,5 до 6,7 бар) подає паливо в паливний насос високого тиску, розташований на задньому кінці правого розподілвалу впускних клапанів. Насос високого тиску, що приводиться в дію трьома додатковими кулачками, створює тиск палива 120-200 бар для подачі палива до форсунок. Паливно-повітряна суміш запалюється від багатоіскрового запалювання, яке створює до п'яти іскор за цикл.
Безнаддувні версії 3,5 л поставляються з триступінчатим регульованим впускним колектором (частота обертання двигуна нижче 3200 об/хв; при 3200-4250 об/хв; і вище 4250 об/хв). Двигун M276 також оснащений пластинчастим масляним насосом з оптимізованим водяним насосом і генератором змінного струму.
3,0-літрова версія була випущена в 2013 році. Двигун M276 DE 30 LA використовує ту ж архітектуру, що і 3,5-літровий V6, але зі зменшеним діаметром циліндра і ходом поршня 88 мм x 82,1 мм. Крім того, двигун DELA30 оснащувався турбонаддувом зі здвоєними турбонагнітачами IHI.
Кожен ряд циліндрів оснащений своїм турбонагнітачем, який забезпечує піковий тиск наддуву 1,8 бар. У 2015-2016 році Mercedes-Benz пропонував більш потужну версію - DE30LA AMG. Ступінь стиснення була знижена до 10,5: 1, а турбокомпресори були налаштовані на більш високий наддув. Цей двигун видавав 362 к.с. потужності.
У 2014 році Mercedes представив бітурбо-версію NA 3.5L M276 V6 - двигун M276 DELA35 або DE35LA. Новий двигун став наступником DE30LA. Подібно до 3,0-літрового двигуна M276 з подвійним турбонаддувом, двигун DE 35 LA також має ступінь стиснення 10,7: 1, пряме впорскування і два турбонагнітачі IHI. Незважаючи на великий робочий об'єм, більш низький тиск наддуву забезпечує меншу витрату палива для двигуна об'ємом 3,5 л в порівнянні з його попередником об'ємом 3,0 л.
Поширені проблеми двигуна M276
Двигуни M276 V6 - надійні агрегати, але навіть вони мають свої проблеми. Найбільш проблемне місце - це двоступенева ланцюгова система приводу двигуна. У цієї системи були деякі проблеми через недостатню кількість масла, яка подається для ланцюгів, що призводило до їх швидкого зносу.
В цьому випадку у деяких двигунів виникала проблема з брязкотом або шумом ланцюгів приводу ГРМ при запуску. В результаті це могло привести до заміни ланцюга, натягувача, зірок муфти, що вимагає значних витрат часу і коштів. Mercedes-Benz вирішив цю проблему, встановивши нові зворотні клапани і оптимізовані натягувачі ланцюга.
Симптоми несправностей двигуна M276:
- сторонні звуки в ході запуску двигуна;
- тривалий стукіт працюючого двигуна;
- проблеми з радіатором;
- довгий пуск.
Кожен із симптомів приховує під собою конкретну проблему. У разі, якщо ви помітили стук при запуску холодного двигуна або під час його роботи, необхідно відразу ж провести діагностику. Це дозволить уникнути глобальних поломок.
Також важливо пам'ятати, що форсунки прямого вприскування чутливі до якості палива. Заправляйте автомобіль в перевірених місцях і використовуйте лише рекомендований вид бензину. Також були випадки звернень з задирами на стінках циліндрів через потрапляння крихт / пилу каталізатора.
Приблизний термін служби 3,0-літрових і 3,5-літрових версій з турбонаддувом складає 250000-290000 км. Безнаддувні версії зазвичай досягають позначки в 300 тисяч кілометрів. Але як довго прослужить двигун M276, залежить від багатьох чинників: стилю водіння, обслуговування, якості деталей і умов їзди.
Схожі новини
- Ремонт Mercedes-Benz зі своїми запчастинами Де в Києві можна приїхати на ремонт та ТО Мерседес-Бенц зі своїми запчастинами? Royal World Service. Детально про послуги у свіжому матеріалі.
- Заправка, чищення та дезінфекція кондиціонера Land Rover, Mercedes-Benz, Porsche — FAQ Кондиціонер не охолоджує повітря Land Rover, Mercedes-Benz, Porsche - що робити? Головне про клімат-контроль, чищення та дезінфекцію кондиціонера.