Mercedes-Benz M276 3.0 і 3.5: огляд продуктивності та типових несправностей двигуна
Двигун Mercedes-Benz M276 встановлювався на моделі S350, CLS350, ML350, E350, W204 C350 з 2011 року і все ще вважається одним з найкращих двигунів німецького бренду. У нашому новому матеріалі фахівці Royal World Service розповідають про переваги та недоліки M276.
Двигун M276 від Mercedes-Benz
Mercedes-Benz M276 - це серія бензинових двигунів V6 об'ємом 3,0 і 3,5 літри з системою безпосереднього вприскування палива. Серія M276 була представлена в кінці 2010 року, і з тих пір вона встановлювалася на більшість сучасних моделей тих років (S350, CLS350, ML350, E350, W204 C350 та інші), замінюючи двигуни попередньої серії M272 V6. Більшість двигунів в новій серії мають турбонаддув, і тільки 3,5-літровий M276 був доступний як у варіантах з наддувом, так і з турбонаддувом.

Серія M276 почалася в 2011 році з 3,5-літрової версії без наддуву (M276 DE 35), яка була вперше представлена на Mercedes-Benz C350 CGI BlueEfficiency 2010 року. Двигун M276 3,5 л V6 спочатку мав алюмінієвий блок циліндрів з чавунними гільзами. Однак на початку 2013 року замість гільз було застосовано покриття стінок циліндрів Nanoslide. Виробник заявив, що покриття Nanoslide знижує тертя до 50 відсотків і дозволяє заощадити кілька кілограмів загальної маси двигуна.
Блок двигуна M276 має V-подібний кут 60 градусів, що дозволило виключити з конструкції балансовий вал. До речі, його попередник M272 мав кут між рядами циліндрів 90 градусів. Інженери також впровадили багато деталей з пластику і композитних матеріалів, які раніше виготовлялися з алюмінію та сталі (наприклад, термостат, клапан нагрівача, гідравлічні лінії та пасовий шків).
Двигун M276 оснащений головками циліндрів з алюмінієвого сплаву з чотирма клапанами на циліндр (два впускних і два випускних клапана) і двома верхніми розподільними валами (DOHC), що приводяться в дію двоступеневою системою ланцюгового приводу.
Є три зубчасті ланцюги, кожен з яких обладнаний гідронатягувачем. Впускні та випускні розподілвали мають гідравлічні лопаточні регулятори фаз газорозподілу для незалежного регулювання фаз газорозподілу впускних і випускних клапанів.

Клапани приводяться в дію роликовими штовхачами з низьким коефіцієнтом тертя. Двигун також включає в себе систему безпосереднього вприскування третього покоління з п'єзоелектричними форсунками. Пьезоінжектори забезпечують до п'яти вприсків палива в камери згоряння за такт впуску (від двох до трьох вприсків за цикл при нормальній роботі).
Насос низького тиску (від 4,5 до 6,7 бар) подає паливо в паливний насос високого тиску, розташований на задньому кінці правого розподілвалу впускних клапанів. Насос високого тиску, що приводиться в дію трьома додатковими кулачками, створює тиск палива 120-200 бар для подачі палива до форсунок. Паливно-повітряна суміш запалюється від багатоіскрового запалювання, яке створює до п'яти іскор за цикл.
Безнаддувні версії 3,5 л поставляються з триступінчатим регульованим впускним колектором (частота обертання двигуна нижче 3200 об/хв; при 3200-4250 об/хв; і вище 4250 об/хв). Двигун M276 також оснащений пластинчастим масляним насосом з оптимізованим водяним насосом і генератором змінного струму.

3,0-літрова версія була випущена в 2013 році. Двигун M276 DE 30 LA використовує ту ж архітектуру, що і 3,5-літровий V6, але зі зменшеним діаметром циліндра і ходом поршня 88 мм x 82,1 мм. Крім того, двигун DELA30 оснащувався турбонаддувом зі здвоєними турбонагнітачами IHI.
Кожен ряд циліндрів оснащений своїм турбонагнітачем, який забезпечує піковий тиск наддуву 1,8 бар. У 2015-2016 році Mercedes-Benz пропонував більш потужну версію - DE30LA AMG. Ступінь стиснення була знижена до 10,5: 1, а турбокомпресори були налаштовані на більш високий наддув. Цей двигун видавав 362 к.с. потужності.
У 2014 році Mercedes представив бітурбо-версію NA 3.5L M276 V6 - двигун M276 DELA35 або DE35LA. Новий двигун став наступником DE30LA. Подібно до 3,0-літрового двигуна M276 з подвійним турбонаддувом, двигун DE 35 LA також має ступінь стиснення 10,7: 1, пряме впорскування і два турбонагнітачі IHI. Незважаючи на великий робочий об'єм, більш низький тиск наддуву забезпечує меншу витрату палива для двигуна об'ємом 3,5 л в порівнянні з його попередником об'ємом 3,0 л.

Поширені проблеми двигуна M276
Двигуни M276 V6 - надійні агрегати, але навіть вони мають свої проблеми. Найбільш проблемне місце - це двоступенева ланцюгова система приводу двигуна. У цієї системи були деякі проблеми через недостатню кількість масла, яка подається для ланцюгів, що призводило до їх швидкого зносу.
В цьому випадку у деяких двигунів виникала проблема з брязкотом або шумом ланцюгів приводу ГРМ при запуску. В результаті це могло привести до заміни ланцюга, натягувача, зірок муфти, що вимагає значних витрат часу і коштів. Mercedes-Benz вирішив цю проблему, встановивши нові зворотні клапани і оптимізовані натягувачі ланцюга.
Симптоми несправностей двигуна M276:
- сторонні звуки в ході запуску двигуна;
- тривалий стукіт працюючого двигуна;
- проблеми з радіатором;
- довгий пуск.
Кожен із симптомів приховує під собою конкретну проблему. У разі, якщо ви помітили стук при запуску холодного двигуна або під час його роботи, необхідно відразу ж провести діагностику. Це дозволить уникнути глобальних поломок.
Також важливо пам'ятати, що форсунки прямого вприскування чутливі до якості палива. Заправляйте автомобіль в перевірених місцях і використовуйте лише рекомендований вид бензину. Також були випадки звернень з задирами на стінках циліндрів через потрапляння крихт / пилу каталізатора.
Приблизний термін служби 3,0-літрових і 3,5-літрових версій з турбонаддувом складає 250000-290000 км. Безнаддувні версії зазвичай досягають позначки в 300 тисяч кілометрів. Але як довго прослужить двигун M276, залежить від багатьох чинників: стилю водіння, обслуговування, якості деталей і умов їзди.
Схожі новини
-
Дизельні двигуни Land Rover 2.7 та 3.0: як подовжити термін експлуатації? Поради щодо експлуатації та обслуговування 2.7- та 3.0-літрових дизельних двигунів Land Rover: як подовжити термін служби найпроблемніших дизелів британської марки.
-
Голкіпер футбольного клубу «Кривбас» та збірної України Богдан Сарнавський відвідав автосервіс Royal World Service Новий зірковий гість Royal World Service, футболіст Богдан Сарнавський, голкіпер українського клубу «Кривбас» та юнацьких команд збірної України, відвідав станцію на Брожка 21а, у центрі Києва.