На що звернути увагу після наїзда на яму власникам Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar
В процесі паркування або з метою ухилення від можливого ДТП автомобіль може випадково заїхати на бордюр. Таке часто буває в щільному міському потоці і в більшості випадків такий заїзд не має наслідків. Колеса вашого автомобіля сконструйовані так, щоб ефективно поглинати удари. Однак не всі удари однакові.
Ще частіше зустрічається наїзд на яму. Дороги в Україні досить погані і яму можна "зустріти" навіть на найкрасивішій центральній вулиці, не кажучи вже про околиці або міжміські маршрути. Удар об яму або бордюр іноді призводить до вибивання колеса і зміщення рульового колеса. У разі зіткнення з великою перешкодою, при значній спрямованій силі удару, можливо безповоротне руйнування колеса і пошкодження компонентів підвіски.
Збиток від таких ударів не завжди очевидний. Компоненти підвіски спроектовані так, щоб регулярно витримувати удари і виконувати свою роботу, коли справа стосується нерівностей або вибоїн. Однак ці деталі можуть погнутися або потріскатися при сильних і незвичайних ударах, що призведе до нерівномірного зносу шин, непевного управління або більш серйозних збоїв підвіски в майбутньому. Найкраще, що ви можете зробити для себе після серйозного удару, - це залізти під машину і все перевірити. Або приїхати в автосервіс Royal Worlds Service, щоб ми зробили це за вас. У нас чудово обладнаний комплекс з діагностики та ремонту, фахівці з великим практичним досвідом і розумні ціни. Працюємо з усіма моделями Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar.
Отже, ви наїхали на яму або бордюр колесом автомобіля і зупинилися. Вийшли, побіжно оглянули місце удару і ніяких пошкоджень не побачили. Навіть комп'ютер та сигналізатори проблем не показують - може хіба що з'явилися незначні відколи на пластикових накладках дисків. Однак залишилося тривожне відчуття: "А може я чогось не бачу?".
На цій сторінці ми хочемо розповісти, на що потрібно звернути увагу в першу чергу, якщо ви заїхали колесом на бордюр або яму, і отримали сильний удар в результаті зіткнення.

Перевірити колеса на предмет пошкоджень
Колесо та шина - єдині частини автомобіля, безпосередньо пов'язані з землею, тому незалежно від того, бордюр це або вибоїна - дія йде в першу чергу на колесо та шину. Більшість сучасних коліс зроблені з литого алюмінію, що робить їх дешевими у виробництві, досить міцними і помірно легкими. На жаль, різкі удари можуть привести до поломки колеса. Це відбувається через особливості процесу лиття. Ці тріщини зазвичай з'являються в барабані колеса, тому вам слід підняти автомобіль і зняти колесо, щоб належним чином перевірити наявність пошкоджень. Однак тріснуте колесо зазвичай починає випускати повітря, тому спущена шина є хорошим показником цього.
Однак спущена шина не завжди означає тріснуте колесо, оскільки різкий удар може зламати боковину шини. Пошкоджена боковина, звана «проривом», є підставою для негайної заміни шини. Це не можна виправити або відкласти на потім, навіть якщо це повільне витікання повітря. Уважно огляньте шину, включаючи протектор. Перевірте протектор на глибину і замініть його, якщо він досить зношений. У мережі автосервісів Royal World Service ви зможете отримати професійні послуги з заміну шин, дисків або коліс в зборі - ми пропонуємо всебічну підтримку клієнту.

Перевірити підвіску на предмет пошкоджень
Підвіска - це найголовніше. Найдорожчий елемент ходової частини, який ви можете пошкодити при наїзді колесом на яму, при ударах об бордюр, а також просто, протягом тривалої експлуатації автомобіля на розбитих українських дорогах. Якщо стався удар по колесах і довколишніх елементів, потрібно перевірити компоненти підвіски.
Особливі деталі, що вимагають огляду, - це важелі управління і стійки. Важелі управління з'єднують колесо з точкою повороту в середині автомобіля, щоб допомогти контролювати рух колеса. Ці важелі зазвичай виготовляються з литого алюмінію або штампованої сталі. Незалежно від складу, елементи спроектовані таким чином, щоб запобігти повній відмові. Порівняйте відповідні компоненти підвіски з тими, які знаходяться на іншій стороні автомобіля. Шукайте будь-які вигини або компоненти, які виглядають не зовсім рівними.
Потім перевірте стійку на наявність пошкоджень. Стійка - це компонент, який контролює рух колеса вгору і вниз щодо шасі. Спочатку огляньте стійку, де вона кріпиться до маточини колеса. Шукайте будь-які вигини або тріщини на самій стійці. Потім огляньте решту стійки. Зверніть увагу на будь-які ознаки витоку рідини навколо стійки. Удар міг пошкодити внутрішню частину стійки, що призвело до витоку рідини, яку вона використовує для гасіння нерівностей дороги.

Перевірте поворотний кулак на предмет пошкоджень
Колесо, стійка та важелі управління з'єднуються з поворотним кулаком: якщо він пошкоджений, є ймовірність, що пошкодження загрожують і іншим компонентам найближчим часом. Як правило, ви не побачите ушкоджень поворотного кулака, оскільки вони зазвичай зроблені з товстої сталі. Однак деякі компанії пожертвували загальною міцністю заради меншої ваги та реакції підвіски, використовуючи литий алюміній. Перевірте, де стійка кріпиться через або поверх поворотного кулака. Будь-який легкий вигин або тріщина означає, що поворотний кулак вимагає негайної заміни. В автосервісах Royal World Service ви можете всю отримати всю необхідну допомогу.

Перевірити підрамник на наявність пошкоджень
Наступним у списку йде підрамник. У кожного автомобіля є два підрамника - один спереду і один ззаду. Він діє як центральна точка повороту важелів управління і опора для рульової рейки. Важелі управління проходять через підрамник і передають через нього свої сили. Огляньте точки кріплення поперечного важеля на предмет вигинів або розривів підрамника. Якщо він погнутий, технік, який переналаштує вашу підвіску, не зможе повернути її в початкове положення / стан.
Перевірити рульове управління на наявність пошкоджень
Нарешті, перевірте компоненти рульового управління на предмет пошкоджень. Почніть з кінців рульової тяги, які з'єднують рульову рейку з поворотним кулаком. Потім рухайтеся уздовж поперечної рульової тяги, поки не дійдете до рульової рейки. Тяги - найтонша і найслабша частина системи рульового управління, тому, якщо про яке-небудь пошкодження стане відомо, швидше за все, воно буде там.
Зверніть увагу на невеликий вигин рульової тяги, через який рульове колесо зміщується по центру. Нарешті, перевірте, чи немає яких-небудь ознак витоку рідини. Рідина для гідропідсилювача керма більшості виробників має червоний колір, тому зверніть увагу на будь-яку рідину цього кольору.
Наостанок: короткі рекомендації від експертів Royal World Service по автомобілях Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar
Наїзд на яму може принести шкоду автомобілю і потрібно володіти величезним досвідом і знаннями, щоб своєчасно помітити наявність пошкоджень. Для їх виявлення в окремих випадках потрібен ряд професійних перевірок, які сам власник здійснити фактично не в силах. Якщо вам потрібен надійний автосервіс преміум-класу, де ви без побоювань можете залишити свій автомобіль і розраховувати на уважний підхід, ласкаво просимо в Royal World Service.

Ми працюємо з брендами Land Rover, Range Rover, Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar. Не затягуйте з ТО, діагностикою або ремонтом, якщо у вас є підозри на наявність пошкоджень. Будь-то підвіска або колеса автомобіля - після ударів або наїздів весь автомобіль потребує огляду. У наших автосервісах є значний комплекс обладнання, досвідчені фахівці та високі стандарти роботи, щоб мати підстави рекомендувати вам саме Royal World Service.
Схожі новини
-
Двигун вийшов з ладу - скільки буде коштувати ремонт? Капітальний ремонт двигуна Range Rover. Капітальний ремонт двигуна Land Rover. Капітальний ремонт двигуна Mercedes-Benz. Капітальний ремонт двигуна Porsche. Капітальний ремонт двигуна Jaguar. Новини сервісу, ремонту та обслуговування автомобілів Land Rover, Range Rover, Mercedes-Benz, Porsche, Jaguar
-
Голкіпер футбольного клубу «Кривбас» та збірної України Богдан Сарнавський відвідав автосервіс Royal World Service Новий зірковий гість Royal World Service, футболіст Богдан Сарнавський, голкіпер українського клубу «Кривбас» та юнацьких команд збірної України, відвідав станцію на Брожка 21а, у центрі Києва.