• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Все про Porsche 911 (996) 1997-2006: великий гід для власників та покупців

Небагато виробників автомобілів настільки ж престижні та досконалі, як Porsche. Засновник компанії витратив десятиліття на розробку успішних дорожніх і гоночних автомобілів, перш ніж у 1948 побудував перший дорожній автомобіль, що носить його ім'я. Крім своїх автомобілів, Porsche була і залишається інженерною фірмою, що займається проектами для всіх, хто має достатньо грошей. Вони робили все від сімейних автомобілів до розкішних седанів з V8 і, звичайно ж, свої власні спортивні автомобілі, які домінують у світі. У 1964 році з конвеєра зійшов перший 901-й, що пізніше отримав позначення 911, з яким Porsche здобув свою ідентичність на довгі роки.

У цій статті ми докладно розповімо про модель Porsche 996 – внутрішнє позначення Porsche 911, яка випускалася в період з 1997 до 2006 року. Це одна з найбільш обговорюваних моделей колись випущених Porsche. Вона була замінена на модель 997 у 2004 році, але високопродуктивні варіанти Turbo S, GT2 та GT3 вироблялися до 2006 року.

Компанія Royal World Service - одна з небагатьох в Україні, яка професійно спеціалізується на преміальному бренді Porsche. У нас є два сервісні центри Порше в Києві та Одесі, в яких ми пропонуємо всі послуги з діагностики, ремонту та ТО Porsche. На наших станціях встановлено нове преміальне обладнання, що відповідає найвищим стандартам, а в нашій команді є найкваліфікованіші майстри з ремонту Porsche.

Отже, на момент свого дебюту модель 996 значно відрізнялася від класичної серії 911: двигун з водяним охолодженням замінив двигун з повітряним охолодженням. Незважаючи на їхній послідовний і систематичний підхід до еволюції моделі 911 з повітряним охолодженням, Porsche зрештою довелося змиритися з тим, що обрана ними технологія більше не є життєздатною в сучасному світі. Все більш суворі норми викидів і зростаючий тиск з боку інших виробників, що забезпечують більшу продуктивність за рахунок досконалішої конструкції двигуна, означали, що 911 необхідно змінити. І ця зміна проявилася в 1999 році, коли був представлений перший 911-й з водяним охолодженням — 996-й.

Porsche 911 (996) - Royal World Service

Історія Porsche 996 911

Перед Porsche було поставлено нездійсненне завдання, що межує з провалом, коли вони взялися за 996 911. Він мав стати провідним спортивним автомобілем марки після 993, останнього з 911 з повітряним охолодженням. Дебютувавши з великою помпою через його зовнішність, яку можна тільки любити чи ненавидіти, і двигуном з водяним охолодженням, він змусив багатьох кричати, що це смерть 911, тоді як інші хвалили його за сучасність. 911 був справжньою іконою спортивного автомобіля, і його повне оновлення з абсолютно новою конструкцією силової установки та новим двигуном викликало у деяких занепокоєння.

Порше 996 мав стати більш ефективним і сучасним, але найголовніше, він мав бути прибутковим. Компанія Porsche знову опинилася у скрутному фінансовому становищі, і їй потрібно було виявити кмітливість, щоб урятувати себе. До середини дев'яностих їх моделі початкового рівня або помирали, або були надто дорогими, і їм відчайдушно була потрібна заміна. Вони придумали Boxster, який виявився саме тим, чого хотів ринок, поряд з Cayenne роки по тому.

За допомогою консультантів Toyota компанія Porsche модернізувала свою виробничу лінію та розробила Boxster спільно з моделлю 996. Отже, у двох моделей були багато спільних деталей трансмісії, вся передня підвіска та різні інші деталі, що ефективно знизило витрати на проектування та технічне обслуговування. В результаті 911 став легшим і швидшим за свого попередника. У ньому використовувався абсолютно новий каркас кузова, тільки другий за 34 роки випуску 911, з новою високоміцною сталлю, яка зробила його на 45% жорсткішим і на 110 фунтів легше, ніж попередній 911, навіть з додатковою вагою через необхідне водяне охолодження. Новий двигун переніс силову установку 911 у 21 століття з подвійним верхнім розподільним валом і чотирма клапанами на циліндр. Все, що залишилося від моделі 993, - це конструкція передньої та задньої підвіски та шестиступінчаста механічна коробка передач виробництва Getrag.

Зрозуміло, не все було ідеально, і при обмеженому бюджеті акцент був зроблений на шасі та двигуні, тоді як салон довелося зробити менше, ніж очікувалося. Озираючись назад, можна сказати, що це класичний приклад мови дизайну автомобілів того часу. Все було «футуристично», з дивними округлими формами та упором на технології того часу. Підгонки та обробки трохи не вистачало в порівнянні з 993; міцні внутрішні компоненти поступилися місцем пластиковим кнопкам, перемикачам і компонентам, створеним з урахуванням рентабельності.

Тим не менш, 996 був величезним хітом поряд з Boxster. Porsche вдалося продати більше машин, ніж будь-яких інших 911 до нього. У наші дні, незважаючи на недоліки Porsche 911 (996), він, як і раніше, є збагачуючим і приємним досвідом володіння Porsche. За умови, що ви знаєте кілька речей, пов'язаних із його експлуатацією.

Porsche 996: моделі та роки випуску

Porsche 996.1

Вперше Порше 996 був представлений в Америці в 1999 з версіями Carrera 2, Carrera 4 і Cabriolet. Механічно всі вони були майже однаковими, з 3,4-літровим шестициліндровим опозитним двигуном M96 з водяним охолодженням, потужністю 296 кінських сил і крутним моментом 258 фунт-футів. Нове шасі було довшим і ширшим, ніж у попередньої моделі 993, і мало на 45% більшу поперечну жорсткість. У підвісці використовувалися стійки McPherson спереду та багатоважільна підвіска ззаду; загальний результат - добре збалансований спортивний автомобіль, в якому збережено більшу частину чистої практичності попередніх моделей 911. Цей перший варіант називався 996.1.

Porsche 996.1 - Royal World Service

Багато елементів електрики були запозичені у інших моделей Volkswagen Audi Group з метою економії. Модулі керування дверними замками та інші компоненти – такі ж, як і у VW Golf Mk4. Ці ранні 996 911 мають, можливо, інтер'єр найнижчої якості, з більш дешевим на дотик пластиком і невдалими варіантами кольору. Як і всі м'які на дотик пластмаси, що використовувалися в німецьких автомобілях у 2000-х роках, ті, що використовувалися в 996-му, схильні до певного зношування, і їх необхідно знімати, ремонтувати або замінювати для отримання найкращих відчуттів від водіння. Будь-які подібні послуги з ремонту Порше у Києві та Одесі ви можете отримати на станціях Royal World Service. Початкові варіанти кольору також були досить невдалими, і переважна більшість була пофарбована у відтінок срібла. Цікаві кольори існували, але покупці рідко вибирали їх.

Porsche отримав не найпозитивніші відгуки про фари типу «смажене яйце», які використовувалися на 996.1 на ранньому етапі. Вони були прямою спадщиною від Boxster, поряд з більшістю інших передніх частин, і, хоча вони, можливо, змусили публіку звикнути до нового 911, покупці не оцінили автомобіль, схожий на більш дешевий Boxster спереду. Хоча фари типу «очі» не найпопулярніші, деякі все ж таки вважають їх найкрасивішим варіантом фар 996.

Porsche 996.2

996 Turbo дебютував у новому образі 996.2 у 2001 році. Він відрізнявся значно ширшим кузовом, покращеними фарами, задніми ліхтарями та значно якіснішими матеріалами інтер'єру. Turbo відчувався і виглядав набагато більшим, ніж традиційний 911. Повнопривідний Turbo міг розігнатися до 60 миль на годину приблизно за 4 секунди завдяки своєму 3,6-літровому опозитному шестициліндровому двигуну з подвійним турбонаддувом на базі Mezger, що видає 415 кінських сил крутного моменту. У 2002 році решта модельного ряду 911 отримала таку ж оновлену передню частину Turbo, що переважна більшість покупців і шанувальників визнали великим кроком уперед у плані зовнішнього вигляду. Безнаддувний двигун M96 також отримав збільшення робочого об'єму до 3,6 л, а потужність збільшилася до 315 кінських сил та 278 фунт-фут крутного моменту.

Porsche додала в модельний ряд нову модель у рамках фейсліфтінга - Каррера 4С. Він створений за таким принципом: взяти широкофюзеляжний повнопривідний 911 Turbo, колеса, підвіску та гальма та використовувати безнаддувний двигун Carrera об'ємом 3,6 л. Унікальною для C4S є смуга відбивача між задніми ліхтарями, що імітує зовнішній вигляд моделей із повітряним охолодженням. Для багатьох це улюблене місце 996-го. У нього «найкращий» зовнішній вигляд, великі гальма, спортивна підвіска та більший M96.

У 2002 році Porsche привезла до Сполучених Штатів турбовану версію 996 GT2. Porsche встановив збільшене заднє крило і унікальні бампери, щоб виділити його серед решти, використовуючи Turbo як відправну точку. Щоб зменшити вагу, вони зробили його лише задньопривідним і у стандартній комплектації встановили карбонові керамічні гальма Porsche. Модернізований 3,6-літровий двигун з подвійним турбонаддувом видавав 456 кінських сил завдяки переробленій вихлопній системі, переналаштованому блоку керування двигуном Motronic та підвищеному тиску наддуву. Шкіра, кондиціонер та радіо залишилися в салоні, хоча система стабілізації не вписалася.

Porsche 996.2 - Royal World Service

Нарешті, 2004 року Porsche подарував Америці 911 GT3. Володіючи вузьким кузовом, високооборотним і потужним безнаддувним двигуном на базі Mezger, а також налаштуванням підвіски та геометрією для конкретної моделі, GT3 був крутим автомобілем для вуличного руху, що явно походив від гоночних автомобілів GT. З 380 кінськими силами і 284 Нм крутного моменту від 3,6 л GT3 розганяється до 60 миль на годину приблизно за 4,2 секунди. Porsche також відмовився від всіх електричних помічників, таких як Porsche Stability Management (PSM), щоб зменшити вагу і зробити його таким же привабливим для водіння, як і їхні гоночні автомобілі. У результаті вони отримали вершину шасі 996; різкий і грубий, він нагадує ранні 911-ті, хоча й набагато кращий за них.

Тим не менш, абсолютний останній успіх для 996 прийшов, коли Porsche почав пропонувати комплект підвищення потужності X50 для стандартної моделі Turbo. Він включав «модифікації турбокомпресора, охолоджувача повітрозабірника, електронного блоку управління, вихлопної системи та посиленої трансмісії», згідно з офіційним прес-релізом Porsche Cars North America, і збільшував потужність до 444 кінських сил. Щоб витратити деталі на кінець модельного ряду, вони встановлювали їх на стільки автомобілів, скільки могли продати. Для 996 це призвело до Turbo S тільки у 2005 році. Нова модель була, по суті, Turbo, оснащеною комплектом X50, гальмами PCCB та різними іншими внутрішніми та технологічними смаколиками у стандартній комплектації. Усього було випущено близько 1500 автомобілів, причому кабріолетів було збудовано більше, ніж купе.

Крім стандартних і GT моделей, 996 мав дві спеціальні версії. На рубежі тисячоліть компанія Porsche випустила «Millennium Edition» 996. Якщо ви подивитеся на Millennium Edition, ви можете не знати, якого він кольору, завдяки спеціальному фарбуванню Violet Chromaflair. Ексклюзивно для Millennium Edition, колір кузова змінюється із чорного на темно-зелений та фіолетовий залежно від освітлення. Всередині вас зустрічає коричневий салон з обробкою з натуральної шкіри з дерев'яними та алюмінієвими вставками. Крім того, комплект хромованих 18-дюймових коліс Turbo-Look доповнює зовнішній вигляд. Porsche виробила 911 екземплярів Millennium Edition для всього світу, тому сьогодні на ринку США їх значно менше.

У 2003 році моделі 911 виповнилося 40 років, і на честь цього було створено новий 996-й. Він використав стандартне шасі 996.2 Carrera 2, але був оснащений Power Kit від Porsche X51. Впускний колектор GT3, змінені головки блоку циліндрів, збільшені розподільні вали, змінений блок управління двигуном, покращене мастило та інші випускні колектори допомогли 3,6-літровому двигуну розвинути ще 25 кінських сил і 10 фунт-фут крутного моменту. Знову з'явилися хромовані диски, хоча цього разу вони були легкими з п'ятьма спицями та поєднувалися з кузовом, пофарбованим у колір GT Silver Metallic. Завершували екстер'єр бампер у стилі Turbo, спідниці GT3 та HID-фари LiTronic. Всередині центральна консоль була пофарбована в колір кузова, а решта була обтягнута чорною шкірою. У комплекті з покупкою був також набір із чотирьох предметів із чорної шкіри.

Porsche 911 ремонт трансмісія, двигун, підвіска, гальма - Royal World Service

Трансмісія, двигун, підвіска, гальма Porsche 911 (966): основні поломки

Porsche використовував чотири різні двигуни, дві різні трансмісії та два різні варіанти коробки передач у моделі 996.

Трансмісія Porsche 911 (966)

У моделях Porsche 996 використовується механічна коробка передач G96, що ідеально відповідає за своїми якостями новому двигуну та компоновці трансмісії. Коробка передач G96 із шістьма синхронізованими передніми передачами перемикається плавно і допомагає утримувати опозитну шістку в потрібному діапазоні обертів. Моделі, в яких використовується не Mezger M96, використовують коробку передач G96/00 або G96/01. У моделях Turbo, GT2 та GT3 використовується G96 з дещо іншими характеристиками. Вони використовують G96/50, G96/88 та G96/96 відповідно; відмінності включають зміну передавального числа для оптимізації кожного з них для їх конкретної потужності двигуна, але обидва також мають механічний диференціал підвищеного тертя для значного підвищення продуктивності.

Porsche використовував дві різні автоматичні коробки передач моделі 996. У ранніх зразках використовувалася коробка ZF, а в Turbo і 996.2 використовувалася Mercedes 722.6 5G-Tronic. Обидві трансмісії називаються «Tiptronic» і є стандартною автоматикою з гідротрансформатором з можливістю переведення селектора в ручний режим. Незважаючи на те, що немає явних проблем з тим, як вона працює, Tiptronic в кінцевому підсумку є далеко не ідеальною трансмісією для 911 загалом, хоча вона допомагає утримувати Turbo в діапазоні крутного моменту.

У Carrera 4, Turbo і C4S використовується система повного приводу з пасивною муфтою в'язкості, аналогічна 993. Вона в основному орієнтована на задній привід, але центральна вискомуфта блокується і передає потужність вперед, коли відбувається прослизання колеса. Мінімальний крутний момент, що подається на передню вісь, становить 5%, і в залежності від тяги та умов він може передати до 40% доступного крутного моменту на передню вісь. Незважаючи на простоту і, можливо, неелегантність в порівнянні з сучасною системою управління тягою Porsche, вона добре працює, вимагає мінімального обслуговування і допомагає перетворити 996-й на справжній спортивний автомобіль. Повнопривідні коробки мають іншу назву: G96/30 або G96/31; Turbo використовує лише G96/70.

Жодна з коробок G96 не ідеальна, але вони легко оновлюються і модернізуються при високому рівні ремонту та технічного обслуговування. На станціях Royal World Service у Києві та Одесі ви можете отримати послуги найвищої якості. У нас є нове сучасне обладнання преміум-класу та висококваліфіковані майстри. До того ж, ми старанно дбаємо про відповідність вимогам заводу-виробника Porsche.

Двигуни Porsche 911 (966)

Почнемо з горезвісного двигуна М96, який все так лаяли свого часу. Стандартний M96 об'ємом 3,4 л або 3,6 л був улюбленою боксерською грушею в Інтернеті з перших онлайн-форумів, присвячених європейським автомобілям. У той час як сам двигун має пристойну потужність, він також має багато потенційних недоліків, і будь-який простий пошук «двигун 996» видасть тисячі згадок про катастрофічні відмови. Хоча це може статися, M96 заслуговує на більше визнання, ніж отримує.

Двигун Porsche 911 (966) - Royal World Service

Легендарні двигуни з повітряним охолодженням мають більш модульну конструкцію, з картером, окремими циліндрами та окремими головками циліндрів для кожного циліндра. Вони були дорогими, складними та забирали багато часу на розробку та виробництво, тому довелося щось міняти. У M96 використовується більш традиційний блок циліндрів із залитими в нього циліндрами. Він використовує одну головку блоку циліндрів на ряд із чотирма клапанами на циліндр та двома верхніми розподільними валами. Porsche вирішив відлити єдину головку блоку циліндрів і використовувати її як для лівого, так і для правого ряду циліндрів, щоб скоротити витрати, що призвело до необхідності використання проміжного валу. На цьому валу використовується герметичний підшипник, який зрештою може вийти з ладу та завдати значної шкоди. У ранніх двигунах об'ємом 3,4 л використовується дворядний шарикопідшипник, у двигунах середнього циклу об'ємом 3,6 л використовується однорядний підшипник меншого розміру, а в пізніших двигунах об'ємом 3,6 л використовується однорядний шарикопідшипник більшого розміру. Кожен варіант підшипника має історію відмов, хоч і з різною швидкістю.

Якщо не брати до уваги ймовірності відмови, за M96 відносно легко доглядати. Вони віддають перевагу олії найвищої якості, яку потрібно міняти кожні 8000 км, а використання хорошої присадки до масла, що знижує знос, такий як LIQUI MOLY MoS2 або Ceratec, може значно покращити ситуацію. Водяні насоси та термостати слід регулярно міняти приблизно через 80 000 км пробігу, а також котушки запалення та свічки запалювання.

«Незважаючи на те, що двигуни, що встановлюються на автомобілі Turbo та GT, також одержують позначення M96, вони помітно відрізняються від двигунів, що встановлюються на Carrera. У цих двигунах використовується нижня частина моделей з повітряним охолодженням, розроблених Хансом Мезгером, з циліндрами і головками з водяним охолодженням; система мастила є справжньою системою з сухим картером і окремим масляним баком».

У моделях Turbo і GT використовується опозитний шестициліндровий двигун з водяним охолодженням, як і Carrera, хоча це зовсім інший двигун. Конструкція, що перемогла в Ле-Мані, в просторіччі відома як двигун «Мезгер», запозичена безпосередньо у гоночних автомобілів Porsche 911 GT1 і 956/962 Group C 1980-х і 90-х років. В M96 на базі Mezger використовується корпус двигуна з повітряним охолодженням і вузол, що обертається, але в поєднанні з циліндрами і головками з водяним охолодженням, в яких використовується конструкція з подвійним верхнім розподільним валом і чотирма клапанами на циліндр. Вони здатні витримати значно більше навантажень, аніж Carrera M96, і при цьому набагато надійніше. Завдяки десятиліттям розробки для гонок на витривалість, він практично не страждає від тих самих проблем, що й Carrera M96. Насправді він майже не страждає від будь-яких проблем. Яким би кліше не було слово «куленепробивний» при описі двигуна, M96 на базі Mezger дійсно є таким прикладом.

Єдина проблема, з якою стикається двигун Mezger, - це ослаблення патрубків рідини, що охолоджує, хоча навряд чи про що варто турбуватися. Ремонт або профілактичне обслуговування вимагають демонтажу двигуна, але доступні модернізовані комплекти змінних труб, що приварюються, які вирішують проблему назавжди. Деякі вважають за краще зварювати заводські деталі прихватним швом або скріплювати їх штифтами, але тонкий алюміній (порівняно з деталями із заготовок, призначених для приварювання на місце) створює потенційне слабке місце. Всі форми двигуна Мезгера мають високу продуктивність і потенціал. Нерідко сильно модифікований 996 Turbo розвиває потужність понад 800 кінських сил. Якщо дозволяє бюджет, ці дві моделі 996 безперечно коштують додаткових грошей, якщо це реалістичний варіант.

Зрештою двигун будь-якої стандартної моделі Carrera, включаючи C4S, буде слабкою ланкою досвіду володіння. Тим не менш, кілька оновлень та запасних частин зміцнять слабкі місця M96 і позбавлять будь-яких побоювань щодо його довговічності.

Підвіска Porsche 911 (966)

Всі моделі Porsche 996 використовують однакову конструкцію підвіски, у той час як деталі можуть бути з деякими специфічними змінами в залежності від моделі. Передня підвіска є базовим типом стійки МакФерсон, в якому використовується несуча передня стійка і два нижні важелі для створення нижнього поперечного важеля. Важіль підвіски фіксований, тому, як і на багатьох інших німецьких автомобілях останніх моделей, на стандартній передній підвісці 996 911 немає регулювання розвалу; можна лише сходження відрегулювати. Тим не менш, GT3 має регульований нижній важіль із прокладками для подовження важеля та збільшення розвалу. Якщо ви агресивно їздите, займаєтеся автокросом, треком або берете участь у гонках на своєму 996911, перехід на деталі модифікації GT3 - це легка перемога для додаткового регулювання і збільшення негативного розвалу.

Porsche 911 (996) Підвіска - Royal World Service

Ззаду 996 має звичайну, але багатоважільну підвіску, що добре зарекомендувала себе. Нижче за поворотний кулак знаходяться два важелі передньої підвіски. Над поворотним кулаком два верхні важелі управління та передній важіль займають місце стійки МакФерсона. Завдяки цим верхнім важелям можна регулювати розвал та сходження. На всіх важелях, передніх і задніх, використовуються гумові втулки, де це можна застосувати.

Porsche пропонував кілька різних варіантів підвіски протягом усього періоду випуску 996-го. Крім C4S, варіанти Carrera мали додаткову спортивну підвіску під назвою M030 і опцію типу Clubsport, пакет X74. Turbo і C4S стандартно поставлялися зі спортивною підвіскою, які пакет типу Clubsport позначався X73. Оскільки вони мають однакову конструкцію, оригінальні деталі GT3 підходять до стандартних Carrera. Крім заводських опцій, вторинний ринок створив величезний діапазон можливостей модернізації підвіски шасі 996.

Гальма Porsche 911 (966)

Гальма завжди були сильною стороною Porsche, і модель 996911 нічим не відрізняється. У передній та задній частині 996 використовуються чотирипоршневі супорти Brembo з 318-міліметровими передніми та 299-міліметровими задніми гальмівними дисками. Моделі Turbo оснащені більшими, але схожими гальмами Brembo з гальмівними дисками діаметром 330 мм на всіх чотирьох кутах. Нарешті, завдяки своєму гоночному родоводу, GT3 оснащувався 6-поршневими передніми та 4-поршневими задніми супортами Brembo, а також 350-міліметровими передніми та 330-міліметровими задніми гальмівними дисками.

Porsche 911 (996) Гальма - Royal World Service

Єдиним видатним представником лінійки 996 є GT2. Замість важких сталевих роторів, встановлених на GT3, у ньому використовуються вуглецеві-керамічні гальма Porsche, відомі як PCCB. У жовтих передніх супортах використовується шість поршнів, а в задніх, як і раніше, чотири, хоча справжня магія полягає в роторах. Замість сталі кільце ротора виготовлено із пресованого вуглеродокерамічного компаунду; алюмінієвий капелюшок, прикріплений болтами до ротора, кріпить вузол до маточини колеса. Вуглецево-керамічні гальма мають дві переваги; матеріал на 50% легший за того ж розміру, і вони мають набагато більш високу термостійкість. Ця термостійкість дозволяє довше натискати на гальма сильніше. PCCB також були опцією для GT3, Turbo та C4S, хоча їх отримали небагато.

Porsche любить розрізняти свої моделі у різний спосіб, одним з яких є колір гальмівного супорта. Всі задньопривідні моделі без S використовують супорти, пофарбовані в чорний колір, а повнопривідні моделі без S використовують сріблястий колір. Всі S і більше спортивні моделі, такі як Turbo та GT3, використовують червоні супорти. У стандартних вуглецево-керамічних гальмах PCCB на GT2 використовуються жовті супорти.

Porsche 911 (996) Гальмівні диски - Royal World Service

Гальма мають набагато менший перехід між варіантами 996 з більш високими та нижчими характеристиками. Відмінності в точках кріплення унеможливлюють встановлення гальм Turbo на базову Carrera.

Чи варто купувати Порше 996 911?

Спортивні автомобілі Porsche 996 9111 - цікаві та швидкі автомобілі, що добре управляються і можуть бути перетворені на будь-який індивідуальний проект, який ви можете собі уявити, від шоу-карів до клубних гоночних авто та іграшок для треків, але двигун M96 може підвести, якщо не буде вирішено з ним належним чином.

Однак навіть якщо ви робите все правильно, при створенні двигунів ніщо не є гарантією. Ця умова майже не відрізняється від будь-якого іншого автомобіля, але різниця в тому, що заміна M96 може обійтися вам так само дорого, як інша машина 996 Carrera. Цінник досить довго залишався стабільним на рівні близько 10 000 доларів за старий двигун, а відновлені двигуни з надійних джерел можуть коштувати вам удвічі чи більше. Швидше за все, все буде добре, але є ймовірність проблем із мотором M96.

Крім цих ризиків, 996 911 є досить економічним автомобілем. Робочий простір може бути тісним, але всі основні елементи обслуговування є відносно простими роботами, а типові елементи, такі як котушки запалювання, водяні насоси та аналогічні елементи двигуна дуже зручні для ремонту та обслуговування. Ця простота доступу та заміни поширюється і на підвіску та гальма.

Шильдик Porsche 911 (996) - Royal World Service

Одна з найбільших перешкод для робіт з 996 та більшістю інших Porsche тієї епохи пов'язана із заміною та кодуванням електричних компонентів. Модулі керування повинні бути перекодовані на ваш автомобіль після заміни, і якщо на полиці не буде сервісного комп'ютера PIWIS, ви не зможете зробити те, що потрібно. На станціях сервісного обслуговування Royal World Service розміщені оригінальні комп'ютери PIWIS 3, тому наші майстри можуть ефективно працювати з вашим автомобілем.

Найкраща порада, яку ми можемо дати - вивчити досвід володіння 996 з двигуном M96, знаючи, що деякі високі витрати можуть бути необхідністю для вас у майбутньому, але їхня ймовірність незначна при належному обслуговуванні.

Це невеликий автомобіль, але у 996 достатньо місця в салоні та глибокий багажник, що робить його придатним як для щоденного керування, так і для поїздок вихідного дня. Для чого б ви не вирішили використати свій 996, у нас є запчастини та знання, які допоможуть вам. Чекаємо на вас у центрах Royal World Service у Києві та Одесі.

На що звертати увагу при купівлі Porsche 996?

Насамперед важливий загальний стан. Погана якість інтер'єру та екстер'єру зазвичай свідчить про недбале володіння та відсутність уваги до механіки. Якщо ви знайдете автомобіль у найкращій формі, процес покупки стане значно простіше, але навіть у цьому випадку вам все одно доведеться ретельно оглядати автомобіль.

Ремонт Porsche 911 (996) - Royal World Service

Почавши з кузова, перевірте весь зовнішній вигляд. 996-і легко страждають від вм'ятин та подряпин, особливо по краях дверей. Перевірте нижню частину багажника під машиною. Передній бампер, певно, має деякі пошкодження, якщо кришка багажника теж пошкоджена. Бампер, що тріснув або пошкоджений, може здатися не такою вже великою проблемою, але це Porsche, і ціни на запчастини можуть бути дуже високими.

Потім перевірте усі зовнішні вогні. Тьмяні фари дуже часто зустрічаються у екземплярів, що вигоріли на сонці, і іноді самі прожектори обгорають або коричневіють. Різні елементи обробки та гумові ущільнювачі купе повинні бути надійно герметичні. У кабріолетах потрібно остерігатися протікання верху. Вода природно накопичується під сидіннями, де Porsche розмістив кілька комп'ютерних деталей автомобіля. Крім того, слідкуйте за невідповідною фарбою на бамперах, крилах та інших панелях кузова. Неоригінальне лакофарбове покриття характерне для "убитих" автомобілів з дорогим ім'ям.

Перевірити інтер'єр трохи простіше. Коли ви відкриваєте двері, вікно має «зручно опускатися», щоб не торкатися рами кузова. Якщо це не так, йому може знадобитися ручка дверей, склопідйомник або модуль управління комфортом; переконайтеся, що ви обережні, відчиняючи та закриваючи двері, тому що вікно може тріснути. Усередині перевірте м'який на дотик пластик на наявність видимих пошкоджень та зношування. Центральна консоль і обробка перемикача є часто використовуваними деталями, крім рульового колеса, і вони стають неприємними, коли зношуються. Усі варіанти сидінь 996 мають шкіряну оббивку, яка не боїться тріщин. Як правило, вони виявляють себе в машинах із великим пробігом у дуже сонячних умовах. Зрештою, перевірте електроніку, особливо панель приладів. ЖК-екрани були високотехнологічними для тієї епохи, але, як відомо, з часом втрачають свою функціональність.

Реставрація Салону Porsche 911 (996) - Royal World Service

При запуску двигун повинен швидко завестися та встановити стійкий ривок. У GT і Turbo буде досить промовисте гарчання, а у M96 тихіший, але басовий рик. Гучне цокання, особливо помітне в салоні, насторожує. Check Engine Lights - це не кінець світу, але ви навіть не почнете розумітися на проблемі без спеціальних інструментів і знань.

Будь-які коди помилок, пов'язані з пропусками запалення у двигуні та синхронізацією кулачків або кореляцією кулачків, слід сприймати дуже серйозно та робити паузу перед покупкою. Якщо ви зіткнулися з миготливим CEL, не сідайте за кермо; просто заглушити двигун. Як тільки автомобіль прогріється, обороти вище 4000 об/хв і до червоної лінії мають забезпечити стійке збільшення прискорення та потужності. Навіть M96, про який так багато з докором відгукуються, насправді приносить масу задоволення від водіння і видає чудові звуки. Навіть маючи "всього" близько 300 к.с., ці двигуни відносно легкі, що дозволяє їм прослужити близько 20 років.

Коли ви їдете на Порші 996, зверніть увагу на те, як машина керується і як вона почувається. Підвіска — 996 не найжорсткіша у світі, але вона відносно жорстка і зібрана. Гострі нерівності не повинні "засмучувати" підвіску, і всі нерівності потрібно долати швидко. Модифікації підвіски поширені на старих 996-х. Вивчіть запасні частини на вторинному ринку, перш ніж ухвалити рішення, чи підходять вони вам. Стук у підвісці вказує на зношені втулки, кермові тяги або амортизатори. Ці деталі відносно недорогі та легко замінюються.

Ремонт Porsche 911 Київ - Royal World Service

Насамкінець нагадаємо, що Royal World Service — досвідчена спеціалізована українська компанія з ремонту та обслуговування автомобілів Porsche. Ми спеціалізуємося на спортивних авто марки Порше і пропонуємо широкий спектр послуг, таких як ремонт ходової частини Porsche, ремонт двигуна, АКПП, кузовний ремонт автомобілів Porsche, фарбування, детейлінг та багато іншого. Для нових клієнтів ми маємо особливі лояльні умови обслуговування.