• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Післягарантійне обслуговування Range Rover 3.0 TDV6: регламент і поширені поломки

У нашій новій статті власники легендарних позашляховиків Range Rover зможуть дізнатися про те, якого регламенту технічного обслуговування слід дотримуватися після закінчення гарантійного терміну, а також про найпоширеніші несправності після пробігу 100 тисяч кілометрів і більше.

Технічне обслуговування Range Rover - Royal World Service

Технічне обслуговування Range Rover після закінчення гарантійного терміну

Автомобілі Range Rover заслужено вважаються одними з найнадійніших та безпечних транспортних засобів в світі. Також ці позашляховики відомі високим рівнем комфорту, функціональності і, звичайно, розкоші. Поєднання конструктивних особливостей, оснащення і матеріалів Range Rover є еталоном у своєму сегменті. Для того, щоб зберегти всі ці переваги і подовжити термін служби автомобіля, потрібно висококваліфіковане сервісне обслуговування, в тому числі, післягарантійне.

В цьому випадку головним завданням власника транспортного засобу є дотримання регламенту післягарантійного обслуговування, інтервалів, які вказує завод-виробник, а також особлива увага до окремих деталей і систем автомобіля Range Rover, які значно піддаються зносу і можуть перестати функціонувати після 100 тисяч кілометрів пробігу і більше .

Післягарантійне обслуговування Range Rover - Royal World Service

Загальними рекомендаціями є:

  • заміна паливного фільтра кожні 20 тис. км;
  • заміна гальмівної рідини кожні 40 тис. км або кожні 3 роки;
  • заміна масла в задньому диференціалі, роздавальній коробці і передньому диференціалі, а також охолоджуючої рідини після 120 тис. км;
  • заміна масла в АКПП після 130 тис. км.

Крім того, потрібно міняти ремінь допоміжного обладнання кожні 130 тис. км або 7 років, ремінь (ГРМ) і задній ремінь ТНВД для дизельного 3.0 TDV6 - кожні 130 тис. кілометрів або 7 років. Детальніше про післягарантійне обслуговування позашляховиків Range Rover з дизельним двигуном об'ємом 3 літри розкажуть фахівці мережі центрів обслуговування Royal World Service.

Особливості післягарантійного обслуговування Range Rover 3.0 TDV6 - Royal World Service

Особливості післягарантійного обслуговування Range Rover з трилітровим дизельним двигуном

Обслуговування транспортного засобу після закінчення гарантійного терміну включає основні рекомендації заводу-виробника, але також вимагає додаткової уваги до слабких місць автомобіля. Багаторічний досвід роботи з Range Rover дозволив майстрам Royal World Service помітити основні закономірності зносу і найпоширеніші несправності позашляховиків, пробіг яких становить більше 100 тисяч кілометрів.

Land Range Rover 3.0 TDV6 обслуговування - Royal World Service

Перше, на що варто звернути увагу під час післягарантійного обслуговування Range Rover 3.0 TDV6 – це двигун. Так, фахівці рекомендують обов'язкову заміну ременя ГРМ і ТНВД кожних 100-120 тисяч кілометрів пробігу.

Вкрай важливо міняти масло кожні 8 тис. км, інакше воно починає втрачати свої змащувальні властивості, в результаті чого масляна плівка на вкладишах колінвалу слабшає, вкладиші загортаються і виводять двигун з ладу. Також кожні 120 тис. км або 7 років необхідна заміна приводного ременя і роликів.

Не менш важливим елементом післягарантійного обслуговування є чистка переднього пакету радіаторів кожні 60-80 тисяч кілометрів пробігу або кожні 2 роки, залежить від умов і терміну експлуатації автомобіля. Підвищений тиск в системі охолодження може стати причиною відключення компресора кондиціонера і подальшого перегріву двигуна.

Range Rover 3.0 TDV6 ремонт

Після 120-180 тис. км пробігу необхідно приділити увагу пневматичній підвісці вашого Range Rover. Ознаками несправності є тріщини на пневмобалонах які видно на огляді під час ТО. Також за допомогою спеціального обладнання фахівці перевіряють акумуляторну батарею, її напругу і ємність. Акумулятор з низькими показниками складно заводиться в теплу пору року, а взимку може не завестися взагалі.

На позашляховиках Range Rover 2010-2014 і 2015 року клапанні кришки (ліва і права) з часом починають лопати, коли кришка лопає автомобіль висвічує обмеження потужності, а з під капота чути шипіння. Це відбувається після 100 тис. км пробігу, коли кришка пересихає і її розриває під великим тиском.

Також при пробігу від 200 тисяч кілометрів і при неякісному і неправильному обслуговуванні без оригінальних тех. рідин і деталей, які передбачає регламент обслуговування АКПП, може згоріти фрикційний пакет. Така поломка вимагає комплексного ремонту коробки передач.

Ремонт Range Rover 3.0 TDV6 2010-2014 - Royal World Service

Ще однією типовою несправністю автомобілів Range Rover з 2013 року є проблеми з системою освітлення. Ознакою поломки може бути моргання лампочки ABS або знак оклику на панелі приладів ABS, мерехтіння фар. У такій ситуації, якщо мерехтить ближнє або дальнє світло (щось одне), швидше за все несправна лампочка. Але коли мерехтить вся фара, не працює ні денний ходовий, ні ближній, дальній, ні поворотник, ні габарити, це проблеми з електропроводкою – згнила клема.

Крім того, іноді ознакою проблем з проводкою можуть бути непрацюючі двірники та електропідсилювач. Це завжди комплексна проблема, яку повинні діагностувати професіонали.