• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Поширені поломки гальм Porsche Cayenne 955 та 957

Porsche завжди була відома тим, що оснащувала свої автомобілі відмінними гальмами. Від самих перших моделей 911 і 944 до новітніх і найбільших Cayenne, Panamera, Macan, Cayman або Boxster - Porsche є синонімом високої гальмівної ефективності. Моделі 9PA Porsche 955 і 957 Cayenne першого покоління не є винятком і оснащені компонентами, відповідними назві Porsche. Але навіть гальмівні системи Porsche мають свої особливості і типові поломки, про які ми детально розповімо в цій статті.

Porsche Cayenne 955 та 957 – технічні характеристики гальмівної системи

Porsche Cayenne першого покоління з масою близько 2270 кг являє собою великий і важкий автомобіль з істотною буксировочною здатністю 3499 кг, тому великі гальма з потужним гальмівним зусиллям завжди були необхідністю. Всі моделі Porsche Cayenne 955 і 957 оснащені алюмінієвим 6-поршневим переднім гальмівним супортом Brembo і алюмінієвим 4-поршневим заднім гальмівним супортом Brembo.

Багатопоршневі супорти, які зазвичай використовуються на спортивних і гоночних автомобілях, можуть здатися незвичайним вибором для позашляховика, але для забезпечення гальмівної здатності, необхідної для швидкого 2,5-тонного позашляховика, Porsche довелося оснастити Cayenne великою кількістю гальмівних колодок. Багатопоршневий супорт забезпечує більш рівномірний тиск на великій площі поверхні гальмівних колодок і, отже, має кращі характеристики гальмування і більш рівномірний знос гальмівних колодок. Багатопоршневі гальмівні супорти також відрізняються поліпшеним охолодженням і поліпшеним відчуттям педалі гальма для водія. Всі ці переваги роблять їх очевидним вибором для використання на Porsche Cayenne.

Porsche Cayenne вигляд спереду

Ротори гальмівних дисків 955 і 957 Porsche Cayenne виготовлені зі сталі, і їх розмір буде залежати від конкретної моделі, пакету опцій і розміру коліс, які поставлялися з заводу. В основному моделі початкового рівня мають супорти Brembo 17z з переднім гальмівним диском 330 мм, в той час як більшість оснащено супортами Brembo 18z і гальмівними дисками 350 мм. Cayenne Turbo S і деякі рідкісні моделі Porsche Cayenne Turbo з комплектом потужності E81 оснащені переднім гальмівним диском діаметром 380 мм. Porsche Cayenne з передніми гальмами 330 мм або 350 мм буде мати задній гальмівний диск 330 мм, а моделі, оснащені переднім гальмівним диском 380 мм, матимуть задній гальмівний диск 358 мм.

Cayenne 955 і 957 - перші автомобілі Porsche, оснащені ножним гальмом або аварійним гальмом. Як і більшість інших моделей Porsche з багатопоршневим супортом заднього гальма, Porsche Cayenne оснащений стоянковим гальмом барабанного типу, інтегрованим з задніми гальмівними дисками. Стоянкове гальмо не сильно зношується при нормальному використанні і експлуатації, тому заміна є досить рідкісним явищем. Винятком буде випадок, коли ви забудете вимкнути гальмо стоянки і продовжите рух.

Всі 955 і 957 Porsche Cayenne оснащені вдосконаленою гальмівною системою з ABS і датчиками швидкості обертання коліс на всіх чотирьох кутах. Датчики швидкості обертання коліс ABS використовуються для надання важливої ​​інформації про швидкість автомобіля і швидкість коліс гальмівної системи, а також повнопривідну систему Porsche Traction Management (PTM), Porsche Active Suspension Management (PASM) і самовирівнювання.

Porsche Cayenne ротори гальмівних дисків

Через це, якщо у вас виникне збій у вашій системі ABS або якщо датчик швидкості обертання колеса пошкоджений або відключений, кілька систем в вашому Cayenne більше не будуть працювати. У зв'язку з цим вкрай важливо переконатися, що гальмівна система вашого Cayenne знаходиться в належному робочому стані, а будь-який необхідний ремонт виконується швидко і якісно.

Щоб уникнути небажаних ризиків та інших несподіванок, в разі будь-яких несправностей у гальмівній системі Porsche Cayenne 955 і 957, ми рекомендуємо звертатися в один з центрів сервісного обслуговування мережі Royal World Service в Києві чи Одесі.

Інтервали обслуговування гальм Porsche Cayenne (955/957):

  • Візуальний огляд колодок і роторів: Кожні 8 тис. км;
  • Заміна гальмівних колодок і роторів: від 32 тис. км;
  • Промивання гальмівної системи: кожні 2 роки незалежно від пробігу.

Як довго служать гальмівні колодки Cayenne 955 та 957

Хоча Porsche Cayenne має сильні гальма для позашляховика такого розміру і ваги, у нього є зворотна сторона: термін служби гальмівних колодок. У кожного водія буде різний термін служби гальмівних колодок в залежності від того, наскільки швидко він їздить і як використовує гальма, але гальмівні колодки Porsche Cayenne зазвичай служать від 32 тис. км до 80 тис. км, в залежності від використання. Якщо ви в основному їздите по шосе або здійснюєте поїздки в розміреному міському ритмі, ви можете розширити верхнє число за межі цього діапазону. Якщо ви схильні швидко водити машину і їздити по ділянках з великою кількістю зупинок, ви будете в нижній частині діапазону пробігу. Porsche Cayenne оснащений індикатором зносу гальмівних колодок, який попереджає вас про низький рівень продуктивності ваших гальмівних колодок. Як тільки спалахує попередження індикатора гальмівних колодок Porsche Cayenne, у вас зазвичай є 8 тис. км, перш ніж ви повинні їх замінити.

Porsche Cayenne передня підвіска

При установці нових гальмівних колодок необхідно змінювати гальмівні диски або диски Porsche Cayenne. Установка нових гальмівних колодок на старі гальмівні диски може призвести до ряду потенційних проблем. Найбільш поширеними з них є більш короткий термін служби гальмівних колодок, зниження гальмівної здатності і посилення вереску або шуму гальм.

Проблеми гальмівної системи Porsche Cayenne 955 та 957

Найчастіше проблеми незначні та часто пов'язані або з якістю використовуваних деталей, або з загальною відсутністю обслуговування і недбалим поводженням.

Одна з найбільш поширених проблем з гальмами Porsche Cayenne - це пульсація або вібрація при гальмуванні. Зазвичай це може відбуватися з кількох причин. По-перше, через те, що Cayenne важкий, при різкому гальмуванні за короткі проміжки часу гальма можуть сильно нагріватися.

Це також може статися, якщо ви використовуєте гальмівні диски і колодки нижчої якості. У дешевих гальмівних роторах часто використовується менше вуглецю в сталі. Це призводить до менш стійкого гальмівного диску, який з більшою ймовірністю буде нерівномірно нагріватися і охолоджуватися, що призведе до утворення нерівних відкладень на колодках і виникнення проблеми з гальмуванням.

Симптоми деформації гальмівних роторів включають помітну пульсацію або віддачу педалі гальма, а також вібрацію при гальмуванні. Іноді вібрація може проходити через шасі автомобіля, кермо або і те, і інше. Ви також можете визначити, чи є у вашого Cayenne проблеми з відкладеннями на гальмівних колодках, якщо ви підтримуєте постійний тиск на педаль і помічаєте нерівномірне гальмівне зусилля, особливо коли ви наближаєтеся до зупинки. Використання гальмівних дисків і колодок найвищої якості - один з найпростіших способів уникнути відкладень на гальмівних колодках.

Porsche Cayenne супорт

Несправності стоянкового гальма моделей Cayenne 955 та 957

Porsche Cayenne - перший Porsche, оснащений ножним стоянковим гальмом, але саме гальмо таке ж саме, як і майже у всіх інших Porsche, коли-небудь створених. Стоянкове гальмо являє собою спеціальне барабанне гальмо, яке інтегрується в задні гальмівні диски. Через те, що Cayenne є відмінним автомобілем для повсякденного використання і будь-якої погоди, можливо, що колодки і механізм стоянкового гальма замерзнуть і перестануть працювати. Так само вони можуть зношуватися до такої міри, що буде потрібно їх заміна, тому ви завжди повинні оглядати їх, коли змінюєте задні гальмівні диски, щоб переконатися, що вони працюють правильно.

Якщо у вас несправне стоянкове гальмо Cayenne, ви зазвичай отримуєте повідомлення про помилку на комбінації приладів, і гальмо не працюватиме. Вам потрібно буде перевірити стан області барабана всередині заднього диска, щоб переконатися, що все працює правильно.

Датчик швидкості колеса ABS в Porsche Cayenne першого покоління

Датчики швидкості обертання коліс ABS - одні з найважливіших датчиків на вашому Porsche Cayenne. Вони передають інформацію в гальмівну систему ABS, найважливішу систему безпеки, а також передають інформацію в повнопривідну систему Porsche Traction Management 955 і 957 Porsche Cayenne, систему підвіски PASM і системи контролю тяги. Інформація про швидкість обертання колеса має вирішальне значення для всіх цих систем, і якщо який-небудь з чотирьох датчиків вийде з ладу, жодна з цих систем не працюватиме правильно.

Датчики ABS Porsche Cayenne можуть вийти з ладу з різних причин. По-перше, оскільки вони розташовані за областю гальмівного диска в маточині, вони можуть бути пошкоджені дорожнім сміттям, снігом, льодом і брудом. Вони також є магнітними, тому гальмівний пил та інше сміття іноді можуть прилипати до датчика, що призводить до помилкових показань. Якщо у вас дійсно є несправності Cayenne ABS, обов'язково перевірте і очистіть датчик перед його заміною. Підшипники коліс Porsche Cayenne містять магнітне кільце ABS, вбудоване у внутрішнє ущільнення, тому, якщо підшипник маточини або це кільце пошкоджені чи зламані, це також може привести до несправності ABS.

Porsche Cayenne датчик швидкості колеса

Якщо у вас несправний датчик швидкості обертання колеса ABS, у вас буде горіти індикатор ABS Porsche Cayenne, а також інші повідомлення про несправності. Вам потрібно буде ідентифікувати поломку за допомогою діагностичного приладу, щоб перевірити, який датчик швидкості обертання колеса може бути несправний, а потім, можливо, замінити датчик.

В кінцевому підсумку Porsche Cayenne 955 і 957 мають досить безвідмовну гальмівну систему. Незважаючи на те, що є деякі нормальні проблеми і елементи, що зношуються, такі як гальмівні колодки і ротори, які іноді потребують заміни, дотримання звичайних інтервалів обслуговування гальм Porsche Cayenne, таких як промивання гальмівної системи і візуальний огляд гальм, повинні допомогти вам насолоджуватися їздою в Porsche Cayenne 955 без будь-яких проблем.

Porsche Cayenne вигляд ззаду