• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

8-ступенева коробка передач ZF (8HP45) для Land Rover і Jaguar - характеристики та обслуговування

Багато сучасних моделей Jaguar, Land Rover, Audi, Alfa Romeo, BMW, Dodge, Jeep, Lamborghini і Rolls-Royce оснащуються популярною восьмиступеневою автоматичною коробкою передач ZF 8HP45. Це одна з найбільш затребуваних автоматичних трансмісій з поліпшеною економією палива, коротким часом перемикання передач і можливістю перемикання передач непослідовним чином - перехід від передачі 8 до передачі 2 і т.і.

Нагадаємо, мережа автосалонів Royal World Service спеціалізується на автомобілях Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz і Porsche. З цих чотирьох брендів трансмісія ZF 8HP45 встановлюється на Land Rover і Jaguar. У Land Rover це моделі Discovery 4 / LR4, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Evoque PHEV, Velar, Defender. У Jaguar - F-Type, F-Pace, XE, XF, XFR, XJ.

ZF 8HP45 - це не коробка передач з подвійним зчепленням, а традиційний автоматичний гідротрансформатор. Однак легкі внутрішні компоненти зменшили внутрішній опір, а вдосконалений корпус клапана дозволяє 8HP перемикатися майже так само швидко, як DCT, але без складної та дорогої конструкції. Трансмісія 8HP дешевше у виробництві, дешевше в обслуговуванні, її легше модифікувати для збільшення потужності і вона економічна.

Якщо у вас є які-небудь питання про 8-ступеневу трансмісію ZF або у вас є скарги на вашу коробку передач, в цій статті ви знайдете всі відповіді.

ZF 8HP45 для Land Rover і Jaguar - Royal World Service

Хто виробляє коробки передач ZF 8HP45?

Компанія ZF Friedrichshafen AG, яка була заснована в Німеччині на рубежі 20-го століття. Спочатку ZF займалася розробкою деталей для цепелінів (дирижаблів), але швидко зростаюча автомобільна промисловість незабаром стала їх основним напрямком. До 1934 року фабрика Friedrichshafen побудувала свою першу повністю синхронізовану механічну коробку передач з «безшумними» косозубимі передачами.

Перенесемося в 1960-і роки, коли ZF почала розробку автоматичної коробки передач для європейських автомобілів. Європейський ринок в значній мірі ігнорував автоматичні трансмісії, настільки популярні в США, і багато колег ZF вважали, що їх розробка не варта зусиль. Першим автоматом ZF був 2HP14 1958 року, але він не підходив для їзди по місту. Після доопрацювання 3HP12 дебютував в 1961 році і пройшов випробування BMW і Peugeot. До 1965 року з конвеєра сходили 3HP, призначені для моделей BMW і Peugeot.

З тих пір, як трансмісія 3HP потрапила в серійні моделі, ZF став синонімом автоматичних коробок передач. Почавши свою скромну діяльність в Фридрихсхафені, ZF стала світовим лідером в розробці та виробництві трансмісій. Сьогодні їх 8-ступеневі коробки передач потужністю 8 к.с. використовуються більш ніж 20 виробниками по всьому світу. Отже, що становить поточний золотий стандарт? Дізнайтеся нижче.

Наскільки надійна 8-ступенева трансмісія ZF 8HP в Jaguar і Land Rover?

При розробці 8HP у ZF було багато даних, які можна було використовувати від своїх попередніх трансмісій, 5HP і 6HP. Отже, нема про що турбуватися, коли мова йде про надійність та довговічність. Можна говорити про те, що ZF 8HP надійний як ніколи. Внутрішня частина трансмісії модернізованих автомобілів дуже міцна, вона створена з урахуванням підвищених вимог до крутного моменту і потужності. ZF, схоже, знижує межу крутного моменту для турботи про надійність та довговічність, дозволяючи власникам скористатися його силою.

8-ступінева коробка передач в Land Rover і Jaguar: технічні характеристики

Передавальне число 8HP45:

  • 1 передача 4,71
  • 2 передача 3,14
  • 3 передача 2.11
  • 4 передача 1,67
  • 5 передача 1,29
  • 6 передача 1.00
  • 7 передача 0,84
  • 8 передача 0,67
  • Задній хід 3.30


  • Обсяг рідини: приблизно 6 літрів
  • Тип рідини: ZF LifeguardFluid 8 або еквівалент
  • Межа крутного моменту: 450 Нм (332 фунт-фут)

Передавальне число 8HP50 (2 покоління):

  • 1 передача 5.00
  • 2 передача 3.20
  • 3 передача 2.14
  • 4 передача 1,72
  • 5 передача 1,31
  • 6 передача 1.00
  • 7 передача 0,82
  • 8 передача 0,64
  • Задній хід 3,46


  • Обсяг рідини: приблизно 6 літрів
  • Тип рідини: ZF LifeguardFluid 8 або еквівалент
  • Межа крутного моменту: 500 Нм (369 фунт-футів)

Передавальне число 8HP51 (3 покоління):

  • 1 передача 5,25
  • 2 передача 3,36
  • 3 передача 2,17
  • 4 передача 1,72
  • 5 передача 1,32
  • 6 передача 1.00
  • 7 передача 0,82
  • 8 передача 0,64
  • Задній хід 3.71


  • Обсяг рідини: приблизно 6 літрів
  • Тип рідини: ZF LifeguardFluid 8 або еквівалент
  • Межа крутного моменту: 500 Нм (369 фунт-футів)
Land Rover 2021 - Royal World Service

Головні компоненти та особливості 8-ступіневої трансмісії ZF 8HP

Коли коробка передач 8HP45 дебютувала в 2009 році, вона відразу стала високим стандартом у цій галузі. Нова коробка передач була сконструйована з урахуванням ефективності та викидів. У цей час багато говорили про двигуни внутрішнього згоряння з усе більш строгими стандартами викидів, тому 8HP повинен був стати еталоном.

Конфігурація трансмісії ZF

У 8-ступеневих коробках передач використовується чотири планетарних ряди, п'ять елементів перемикання, два гальма і три пакети зчеплення. Хоча це звучить багато, це відносно проста схема для сучасного восьмиступеневого автомата. Компактна конструкція допомогла ZF зберегти коробку передач того ж розміру, що і у її попередника, шестиступеневого автомата 6HP, при цьому знизивши її загальну вагу на три відсотки. Відсутність внутрішніх компонентів також сприяє підвищенню ефективності; чим менше компонентів, тим менше енергії витрачається на їх обертання. На будь-якій передачі використовуються тільки три з п'яти елементів перемикання, що знижує опір крутного вузла. ZF вибрала передавальні числа також для підвищення ефективності. Перше покоління 8HP45 досягло розкиду 7,05, обійшовши своїх попередників з 6,05. Чим ширше коло, тим довше передавальне число, що, в свою чергу, знижує обороти під час руху.

Гідротрансформатор

У передній частині трансмісії знаходиться перетворювач крутного моменту, пристрій, що використовується замість зчеплення, яке плавно передає крутний момент двигуна на трансмісію. Компанія ZF знала, що однією лише зміною конструкції трансмісії не обійтися, тому вони також модернізували гідротрансформатор. Для моделі 8HP гідротрансформатор оснащений адаптивними муфтами блокування і подвійним торсійним демпфером. Гідротрансформатор має модульну конструкцію, в якій можна розмістити 2, 4 або 6 зчеплень, в залежності від вимог.

Система TTD знижує небажані вібрації і працює разом з муфтами. Разом ці особливості дозволяють трансмісії раніше вибирати наступну передачу без шкоди для економії палива. Їх здатність вибирати передачу раніше стала можливою завдяки постійному збільшенню крутного момента, пропонованого сучасними двигунами, дозволяючи при цьому додатково збільшувати розкид передавальних чисел для зниження витрати палива.

Блок управління трансмісією (TCU)

Трансмісією управляє вбудований блок управління. TCU працює безпосередньо з корпусом електронного клапана ZF, також відомим як мехатронік. Корпус клапана - це механічна деталь, яка переводить передач і точки перемикання. У поєднанні з вбудованим TCU корпус електронного клапана може активувати найшвидші перемикання на цій стороні подвійного зчеплення, зменшуючи внутрішній гідравлічний опір при русі накатом, що значно підвищує ефективність і економічність.

Гідравлічна імпульсна масляна система (HIS)

При розробці 8-ступеневої коробки передач ZF розуміла, що у різних виробників різні вимоги. Щоб залучити якомога більше виробників, ZF зробила 8HP модульною, що дозволило без особливої ​​метушні встановлювати різні опції. Для автомобілів з функцією start / stop компанія ZF розробила свою систему гідроімпульсного зберігання масла, або HIS. У традиційних функціях start-stop використовувався допоміжний насос для нагнітання невеликої кількості масла, необхідного для швидкого відновлення роботи приводу. Однак 8-ступенева система HIS не потребує зовнішнього насосу; всі компоненти, необхідні для подачі 100 сантилітра рідини, знаходяться всередині трансмісії. В ході випробувань компанія ZF виявила, що 8HP знижує витрату палива на 6% в порівнянні з попередником. При оснащенні HIS цей автомобіль ще на 5% знижує витрату палива.

Гібридна функціональність

Компанія ZF підготувалася і до електричної еволюції, створивши чотири різних гібридних системи, сумісних з 8HP. Найлегший варіант - це електродвигун потужністю 15 кВт, встановлений замість перетворювача крутного моменту. Він може заряджатися при гальмуванні, забезпечувати додаткові 200 Нм крутного моменту, допомагати з функцією start-stop і додатково знижувати витрату палива. В крайньому випадку, з коробкою передач встановлюється електродвигун потужністю 100 кВт. Він значно більше і важче, ніж агрегат на 15 кВт, але дає більше переваг. Замість того, щоб просто допомагати двигуну, цей двигун можна використовувати для повністю електричного режиму або для приводу передній осі на моделі зі звичайним заднім приводом, при цьому він також забезпечує подвоєний крутний момент двигуна потужністю 15 кВт.

Сумісність коробки передач ZF 8 HP в Land Rover і Jaguar з повним приводом

Сумісність з повним приводом була ще однією перешкодою, яку ZF подолала для 8HP. Знову ж таки, з огляду на модульну конструкцію, є три варіанти повнопривідних систем, з якими може впоратися 8HP. Перш за все, це стандартна роздавальна коробка, прикріплена болтами до хвостової частини трансмісії, як це зазвичай буває в позашляховиках. По-друге, картер трансмісії може включати в себе привід переднього моста і міжосьовий диференціал, що робить все це єдиним цілим. Цей підхід використовується в деяких продуктах Volkswagen і Audi. І, нарешті, що не менш важливо, це свого роду гібрид двох попередніх систем для транспортних засобів, які використовують систему «крутний момент на вимогу», що вимагає крутний момент на передню вісь тільки при певних обставинах.

Оновлення дизайну 8-ступеневої коробки передач ZF 8HP

П'ять років було досить для ZF, щоб повернутися з низкою вдосконалень для своєї 8-ступеневої автоматичної коробки передач 8HP, тому в 2015 році вони представили друге покоління 8HP45, яке тепер називається 8HP50. Зміна назви сталася через збільшення крутного моменту з 450 до 500 Нм, хоча це було скоріше побічним продуктом підвищення ефективності.

Ці досягнення стали результатом прагнення ZF поліпшити зниження оборотів двигуна. Зниження швидкості знижує крейсерські оберти двигуна, зберігаючи при цьому необхідну потужність, щоб автомобіль продовжував рухатися із заданою швидкістю без уповільнення. За п'ять років розробки двигуни стали сильніше, але ефективніше. Через це ZF розширила діапазон передавальних чисел до 7,8, знизивши число оборотів в хвилину на 50 на кожній передачі. Знижений тиск масла в системі, додаткове відкрите зчеплення під час уповільнення і додаткові пружини в елементах перемикання також були новинкою для 8HP50, спрямованої на зниження опору.

ZF 8HP45 коробка 2021 - Royal World Service

Проблеми та витіки у 8-ступеневої трансмісії ZF в Jaguar і Land Rover

Як було сказано вище, 8-ступенева ZF - неймовірно надійна трансмісія. За майже десять років використання було дуже мало внутрішніх несправностей, багато з яких були пов'язані з помилками власника авто. Якщо є на що звернути увагу, так це на випадковий витік рідини. Дві точки, що викликають витік, - це з'єднання масляного радіатора і втулка мехатроніка.

Витік в масляному радіаторі 8-ступеневої ZF

У 8-ступеневій коробці передач використовується зовнішній охолоджувач трансмісійної рідини, що дозволяє забезпечити плавну роботу трансмісії під час особливо інтенсивного руху. На впускному і випускному отворах трансмісії охолоджувача використовуються стандартні кільця ущільнювачів для герметизації їх з'єднань. Через постійний тепловий цикл ці кільця ущільнювачів можуть деформуватися, що призведе до витоку трансмісійної рідини. Цей тип витоку можна визначити по стікаючій рідини зверху піддону з боку водія.

Поява поштовхів при зупинці на великій швидкості

У трансмісії ZF на автомобілях Land Rover і Jaguar є специфічний момент - при різкій зупинці на великій швидкості можливі поштовхи. Їх можна прийняти за поломку, але насправді проблеми тут немає. Справа в тому, що в цій 8-ступіневій автоматичній коробці передач перемикання передач здійснюється не послідовно, замість умовних 4-3-2-1 трансмісія може відразу стрибнути з 5-ї передачі на 1-у. І з'являються невеликі поштовхи. Однак досить оновити програмне забезпечення (ПЗ) і цей дискомфорт поступово відходить.

У салонах Royal World Service ви можете оновити ПЗ для коробки передач Jaguar і Land Rover. Зазвичай ми перевіряємо наявність оновлень при сервісній заміні масла: її слід робити приблизно кожні 60-80 тисяч кілометрів.

Шайба перемикання передач в автомобілях Land Rover

У моделях Land Rover використовуються спеціальні шайби замість важелів перемикання передач. Вони розташовані в салоні. Якщо шайба виїжджає в певний момент і водій заглушив машину, то наступного разу він може вже її чи не завести. Елемент заклинює і в цьому випадку потрібно відразу їхати на автосервіс і замовляти деталь. Це поширене явище, певний дефект. Якщо це трапилося один раз, то станеться і в подальшому - краще відразу замовити деталь і вирішити проблему.

Land Rover 2021 - Royal World Service

Відмова втулки мехатроніка 8-ступеневої коробки передач ZF

Ще одна річ, з якою вам, можливо, доведеться зіткнутися, - несправний рукав мехатроніка. Кожний транспортний засіб, що використовує 8-ступеневу ZF, матиме зовнішній комп'ютер, що відправляє і приймає сигнали від трансмісії, щоб передавати цю інформацію іншим комп'ютерам в транспортному засобі. Втулка, яка використовується для захисту електричних з'єднань, що входять в трансмісію, від рідини може вийти з ладу, дозволяючи рідини досягти з'єднань. Рідина на електричних з'єднаннях може викликати світлові індикатори помилки на приладовій панелі і непрацюючу коробку передач. Хоча ущільнювальна втулка, що вийшла з ладу, була набагато більш помітною проблемою для попередніх трансмісій ZF, її все ж слід зазначити.

Нейтральний запобіжний вимикач ZF 8HP

Крім того, якщо акумулятор автомобіля розрядиться, ви не зможете перемкнути трансмісію, і автомобіль застрягне на парковці. Управління всіма функціями трансмісії через електричні з'єднання дозволяє заощадити вагу і місце, але виключає будь-які механічні способи перемикання трансмісії. Щоб обійти цю проблему, ZF додала невеликий болт в нижню частину коробки передач. Він знаходиться на стороні водія і при угвинчуванні звільняє паркувальну засувку всередині коробки передач, переводячи її в нейтральне положення.

ZF 8HP 2021 - Royal World Service

Інтервали обслуговування 8-ступеневого автомата ZF 8HP45 в Jaguar і Land Rover

Деякі автовиробники заявляють, що рідини в їх моделях, оснащених 8HP45, вистачить на весь термін служби трансмісії. Ця заява повністю суперечить тому, що самі ZF говорять про свою трансмісію. Автовиробники роблять ці заяви, щоб допомогти собі відповідати вимогам по забрудненню і викидам. Штучно завищений термін служби рідини передбачає, що необхідно менше виробляти і утилізувати, тим самим заощаджуючи енергію і не забруднюючи навколишнє середовище.

ZF вимагає заміни трансмісійної рідини кожні 50-75 км або вісім років, в залежності від того, що настане раніше. При обслуговуванні 8HP45 в автосалонах Royal World Service використовується рекомендована виробником рідина. Вона була розроблена для такої трансмісії, що по суті гарантує, що рідина буде працювати так, як задумано. При заміні рідини ви повинні також замінити фільтр, і, оскільки фільтр є частиною пластикового піддону, вони замінюються як одне ціле. Компанія Royal World Service пропонує повний сервісний комплект для 8-ступеневої автоматичної коробки передач ZF з усіма необхідними деталями. Ми використовуємо тільки оригінальне обладнання і витратні матеріали.

Автоматичні трансмісії сильно відрізняються від механічних. Усередині них є тисячі шляхів, по яких течуть трансмісійні рідини. Тут тиск разом з електронікою управляє соліноїдами та клапанами, що відповідають за роботу автомобіля. Через ці шляхи процедура заміни масла може бути досить складною. Це також означає, що вся рідина фактично ніколи не покидає трансмісію. Їх заливка - не найточніший процес, тому необхідна кількість рідини може варіюватися в залежності від машини.

Адаптація коробки передач ZF 8HP на Jaguar і Land Rover

Після заміни масла необхідно робити адаптацію автоматичної коробки передач. Це процес, спрямований на звикання системи до манери / стилю їзди водія. Коробка-автомат підлаштовується експертами Royal World Service під режим роботи мотора, особливості гальмування і рівень зносу основних параметрів. Ми задаємо коробці передач точку відліку і далі вона сама адаптується до індивідуальних умов водіння.

Модернізація 8-ступеневої трансмісії ZF

Коробки передач 8HP45 / 50 можуть бути розраховані тільки на крутний момент трохи менше 400 фунт-фут, але інші 8-ступінчасті ZF, такі як 8HP70, можуть витримувати значно більше. Заміна 8HP45 на 8HP70 можлива і вже робилася раніше в BMW 3-ї серії. Це вимагає нового маховика, перекодованого TCU, 8HP70 і деяких інших допоміжних запчастин, але дає вам трансмісію OE, здатну утримувати вдвічі більшу потужність, ніж 8HP45.

Найпростіший спосіб поліпшити ваш 8HP45 / 50 - це спеціальний пакет оновлень. Це можуть бути різні пакети, розраховані на крутний момент 750 фунт-фут і навіть більше 1200 фунт-фут. Кожна трансмісія повністю розібрана і оснащена більш міцними зчепленнями, більш міцними ущільненнями і декількома модифікованими внутрішніми деталями. Найміцніші редуктори також мають вали, маточини і кошики з алюмінієвих заготовок. Двигуни N55 або B58, з'єднані з 8HP, мають серйозну потужність; ці удосконалення трансмісії забезпечать їх надійність та довговічність.

ZF 8HP на Jaguar и Land Rover 2021 - Royal World Service