• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Посібник з Porsche 911 (997) 2004-2012: історія, моделі, основні поломки та особливості

У 1964 році з конвеєра зійшов перший 901-й, пізніше отримав позначення 911, з яким Porsche набув своєї ідентичності на довгі роки. У цій статті ми докладно розповімо про модель Porsche 997 — внутрішнє позначення Porsche 911, яка випускалася в період з 2004 по 2012 рік. Вона зарекомендувала себе не тільки як лідер серед спортивних автомобілів преміум-класу, але і як Porsche 911, що найкраще продається. Примітно, що, незважаючи на численні успіхи 991, покоління 997 зберігає цей статус і до цього дня. Об'єм і різноманітність модельного ряду — є близько 40 варіантів моделей Coupe, Cabriolet і Targa - це хороша новина для тих, хто хоче купити уживаний автомобіль, тому що є великий вибір.

Над цією статтею працювали експерти з ремонту та ТО Porsche з Royal World Service

Компанія Royal World Service має два сервісні центри Порше в Києві та Одесі, в яких ми пропонуємо всі послуги з діагностики, ремонту та ТО Porsche. На наших станціях встановлено нове преміальне обладнання, яке відповідає високим стандартам Porsche, а в нашій команді є кваліфіковані експерти з ремонту Porsche.

Porsche 911 (997) ремонт - Royal World Service

Історія Porsche 997 911

Модель 997 дебютувала в 2004 році і стала продуманою еволюцією сильно обмовленої моделі 996, яка витримала основний удар критики, спрямованої на нові двигуни Porsche з водяним охолодженням і не зовсім успішний напрямок дизайну дев'яностих.

Отже, модель 997 стала еволюцією попередньої моделі 996, найбільш значними змінами якої були зовнішній та внутрішній стиль, найбільш помітним з яких була заміна фар типу «яєчня», що використовувалися на моделі 996, на класичні блоки «очей жуків». У стандартну комплектацію встановлювалися більші 18-дюймові колеса, інші інженерні зміни включають невелике збільшення потужності; проте технічно автомобіль дуже схожий на свого попередника. Була запропонована нова версія S з додатковою потужністю від двигуна трохи більшого розміру, спортивною підвіскою та спортивним вихлопом. Інтер'єр також був значно оновлений: еліптичні форми моделі 996 були замінені більш сучасною та архітектурною естетикою.

Хоча 997-й, як і раніше, був значно більшим, ніж серія з повітряним охолодженням, яка закінчилася в 1998 році моделлю 993, вона була невеликою за поточними стандартами 911, що робило її маневреною та легкою в управлінні. На сьогоднішній день високорозвинені опозитні шестициліндрові двигуни з водяним охолодженням видавали потужність понад 350 л.

Але, звичайно, все було ще попереду. До кінця виробництва друге покоління 997 Turbo S розвивало потужність близько 523 л. Тим часом відділ автоспорту у Вайссасі займався серією GT, виробляючи ще більш досконалі версії GT2 та GT3 як у звичайному, так і у вигляді RS.

Але значимість 997-го годі було вимірювати виключно його характеристиками. Це був знаковий автомобіль для успішного впровадження трансмісії PDK з подвійним зчепленням у флагманській серії Porsche, а також геніальної активної системи управління підвіскою Porsche або PASM.

У багатьох відношеннях модель 997 є найкращим представником сучасної лінійки 911, будучи досить компактною і аналоговою, пропонуючи при цьому кращі з сучасних технологій Porsche для створення інтелектуального, надійного і захоплюючого водіння.

997 - найкомерційніше успішний 911 всіх часів: тільки на першому етапі з моменту його появи в 2005 модельному році до липня 2007 року було продано 100 000 одиниць. Він ознаменував повернення до класичного стилю 911. Сьогодні багато хто вважає його квінтесенцією дизайну 911 і останнім із чисто спортивних автомобілів 911, перш ніж Porsche перейшов на великий стиль кузова для 991. Ми віримо, що завдяки цьому він збереже свою цінність і в майбутньому.

Porsche 911 (997): загальний огляд

У 2004 році 997 являв собою значний перезапуск 911, який включав рестайлінг кузова і оновлення інтер'єру, при цьому використовувалася більша частина рухомого шасі, що йде в історію 996. Це оновлення включало форсовану версію двигуна Carrera з водяним охолодженням, -літровий для Carrera та 3,8-літровий для Carrera S.

Як і всі нові 911-ті, обидві Carrera, безсумнівно, пропонували кращу комплектацію, ніж попередні моделі, і, зокрема, рестайлінг надав 997 більш класичну привабливість, якої, можливо, не вистачало 996-му.

Реонт автомобіля Porsche 911 (997) - Royal World Service

Як і 996, моделі 997 пропонують 2+2 сидіння, причому розміщення ззаду підходить для дорослих середньої статури для коротких поїздок. Неважко встановити і дитячі сидіння. Задні сидіння складаються, утворюючи додаткове місце для зберігання речей, а переднє відділення поміщаються дві (невеликі) валізи відповідного розміру.

Коробка передач Tiptronic ідеально підходить для міського життя, і більшість власників більшу частину часу буде використовувати автомобіль як із повністю автоматичною трансмісією. Porsche Active Suspension Management (PASM) на моделі S забезпечує комфортну, але стійку їзду по більшості доріг, у той час як налаштування Sport робить відчутною нерівності.

Всі моделі Porsche 997 мають допоміжне кермо та чудові гальма, що робить їх легкими для водія будь-якої статури. Спортивні сидіння із пластиковою спинкою будуть хороші не для всіх. У списку заводських опцій є різні бажані сидіння, які пропонують широкі можливості регулювання висоти та підтримки.

Моделі з відкритим верхом (Cabriolet) не мають жорсткого даху (як у 996) та пропонують систему електричного складання даху. Модель Targas пропонує відчуття простору в кабіні з дуже зручними задніми дверима. Для повсякденної їзди мало хто зможе відрізнити лише задньопривідні Carrera від повнопривідних моделей. C2, можливо, трохи більш спритний у швидших поворотах, тоді як C4 — з правильними шинами — може мати переваги на слизьких поверхнях.

У більш швидких 911-х (крім Turbo Gen 2) використовується двигун Mezger, що добре зарекомендував себе, який має куленепробивну репутацію (при дотриманні очевидних умов). Turbo пропонує дуже привабливий, дуже високопродуктивний пакет, котрий сподобається тільки водієві Alpha. GT3 напрочуд зручний для повсякденного водіння, але, проте, орієнтований на трасу. RS призначений для колекціонерів, хоча, знову ж таки, він напрочуд придатний для повсякденного використання.

До кінця терміну служби 997-го пропонувалося кілька моделей обмеженої серії, але всі вони, як правило, призначені для колекціонерів, ніж для реальної експлуатації. Виняток становив 911 Black Edition 2011 року випуску. Заснована на 3.6 Carrera, це була повністю чорна тематична версія з деякими корисними настройками, такими як аудіосистема Bose, круїз-контроль, система допомоги у паркуванні та супутникова навігація PCM.

Porsche 997: моделі та роки випуску

Протягом восьми років існування Порше 997 було випущено п'ять основних серійних моделей, таких як 911 Carrera, 911 Targa, 911 Turbo, 911 GT2, 911 GT3, та приблизно стільки ж спеціальних моделей, таких як 911 Sport Classic, 911 Speedster, 911 Black Edition , Turbo S Edition 918 Spyder

Виробництво купе Carrera та Carrera S почалося на початку 2004 року, повнопривідні Carrera 4 та Carrera 4S почали поставлятися покупцям у листопаді 2005 року, “заряджені” Turbo та GT3 надійшли у продаж наприкінці 2006 року, а GT2 – у 2007 році.

Крім версій купе та кабріолет, також були доступні версії Targa Carrera 4 та Carrera 4S, які продовжують конструкцію даху зі «скляним навісом», який використовувався з моменту першого застосування на моделі 993 до моделі 991.

Porsche 911 ремонт - Royal World Service

Протягом 2009 року Porsche оновив модельний ряд 997, включаючи зміни стилю, перероблений двигун із безпосереднім упорскуванням та введення нової трансмісії з подвійним зчепленням PDK. В результаті оновлені моделі 997 стали швидше, легше та економічніше, ніж попередні версії, з покращеною керованістю. У випадку 997 Turbo повністю переналаштована система повного приводу з опціональною системою «розподілу крутного моменту» також була частиною пакета оновлень; в попередньому огляді за жовтень 2009 журнал Car and Driver підрахував, що при оснащенні трансмісією PDK оновлений Turbo повинен розганятися від 0 до 97 км/год (0-60 миль на годину) за три секунди.

Після успіху та проблем з 996-ю версією 911-го Porsche випустила оновлену версію 997-го у 2005 році. У той час як 996-й був трохи грубим, новий 997-й був більш досконалим, добре поводився і легше керувався.

Найзначніше оновлення відбулося у 2009 році, коли була випущена версія 997.2. Porsche взяла те, що дізналася з досвіду 996 та ранніх версій 997, і в 2009 році випустила оновлену версію спорткара. Друга версія 997 має деякі істотні відмінності від оригінальної 997, включаючи новий двигун з безпосереднім упорскуванням палива (9A1), коробку передач PDK з подвійним зчепленням, перероблену підвіску і, що найважливіше, бампер зі світлодіодними ліхтарями. Недосвідченому оку все одно. Однак будь-який власник 997 відразу помітить тонкі відмінності у протитуманних фарах, передньому бампері та стоп-сигналах.

Найбільшою відмінністю був двигун. Модель 997.2 представила новий двигун DFI 9A1 та трансмісію PDK, які додали 30 додаткових к.с., покращили економію палива та скоротили час розгону від 0 до 60 на 0,1 секунди з 6 швидкостями та на 0,3 секунди з новим PDK. Для виробництва 2009 модельного року модель 997 була перероблена, і при збереженні робочого об'єму 3,6 і 3,8 літра самі двигуни були замінені з правильного типу Mezger на блок DFI (пряме упорскування палива) з потужністю, збільшеною до 355 к.с. та 385 л.с. відповідно. (близько 500 к.с. для Turbo).

Це відмінний автомобіль із надійним двигуном. Однак через фінансову кризу було вироблено приблизно вдвічі менше 997,2, ніж 997,1, тому вони коштують на 15-20 тисяч доларів більше, ніж еквівалентні 997,1.

Автомобілі Turbo і GT, як і раніше, оснащувалися двигунами, відмінними від версій Carrera, і не підлягають обговоренню. Оригінальний 997 Carrera був оснащений двигуном M96-05, а моделі S отримали двигун у стилі M97, у якому було вирішено деякі проблеми попередніх версій M96 – про них пізніше. Двигун DFI в новому 997.2 додатково позбавився проблем оригінальних двигунів і найголовніше - легендарної проблеми з підшипником IMS.

Одне з перших питань, яке задають потенційні власники при покупці свого першого Porsche у своєму житті, полягає в тому, чи варто витрачати додаткові гроші на модель S. Моделі S були дуже популярні серед покупців 997, і, як повідомляється, їх продаж значно перевершував базові моделі (втричі!). Проте базова Carrera не є поганим варіантом. Вони мають величезну цінність для вашого першого автомобіля Porsche, особливо якщо вони оснащені 19-дюймовими колесами. Одним з найбільших недоліків базової моделі є висота дорожнього просвіту, але це можна легко виправити за допомогою пружин (Eibach, H&R) або койловерів.

Моделі S збільшили робочий об'єм з 3,6 л до 3,8 л та додали ще 30 л.с. Крім того, у них великі гальма Big Red – ротори більшого діаметра для більшого радіатора (гальмування відбувається пізніше).

Porsche 911 (997) ремонт двигуна - Royal World Service

Двигун, підвіска, коробка передач, гальма Porsche 911 (997): основні поломки

Переважна більшість власників 997 скажуть вам, що це найнадійніша машина, на якій вони колись їздили, але є й недоліки, про які вам потрібно знати. Якщо ви контролюєте, щоб автомобіль відповідав усім вимогам технічного обслуговування, ймовірність будь-яких серйозних механічних проблем надзвичайно низька.

Компанія Royal World Service спеціалізується на ремонті та технічному обслуговуванні автомобілів Порше. Ми попросили наших експертів розповісти про те, що являють собою мотор, підвіска, трансмісія, гальма та інші компоненти Porsche 997911 з точки зору поломок, надійності та особливостей ремонту.

Коробка передач Porsche 911 (997): надійність та особливості

Всі коробки передач, що встановлюються на Carrera 997 покоління, вважаються надійними. Механічні трансмісії вважаються практично “невбивними”, і фахівці високо оцінюють їхню простоту в обслуговуванні. Є кілька повідомлень про зламані троси важеля перемикання передач, але дилери Porsche, як правило, міняли їх безкоштовно із заміною на якісніші деталі, коли автомобіль був серійно випускався. Зчеплення при нормальному використанні прослужить близько 80 000 км, тому це не надто високі експлуатаційні витрати. Коробки передач Tiptronic та PDK також вважаються безпроблемними, у тому числі такий статус мають автомобілі з популярною (та корисною) опцією Sport Chrono.

Автомобілі з пакетом Sport Chrono мають чіткішу реакцію дросельної заслінки при виборі спортивного режиму, а автомобілі з Tiptronic і PDK також довше чіпляються за передачі і швидше перемикаються між передатними числами в тому ж режимі. Налаштування Sport Chrono піднімає межу, при якій система контролю тяги Porsche Stability Management буде втручатися, щоб зробити керування більш активним. Що стосується вибору між дво- і чотириколісним приводом, це залежить від особистого смаку, але любителі класики вже давно віддають перевагу моделям із заднім приводом. Тим не менш, ті, хто розглядає Carrera з повним приводом, навряд чи будуть розчаровані; вона зарекомендувала себе як цілорічна надійна та безвідмовна система.

Двигуни Porsche 911 (997): їх надійність та проблеми

Із двигунами 997-го все не так просто. З двигунами 997.1 Carrera пов'язані дві проблеми: задираки на циліндрах та вихід з ладу підшипника проміжного валу. У 2006 році Porsche оновив двигуни, встановивши підшипники більшого розміру, щоб вирішити проблеми, тому, за великим рахунком, це проблема ранніх автомобілів. Критична відмінність полягала в тому, що перероблений двигун у відсутності жодної з проблем, які, як відомо, характерні для ранніх 997-х. Ці пізніші автомобілі, звичайно, значно дорожчі. Якщо ваш бюджет обмежений при покупці Porsche, вибирайте gen-1 997, який, як і раніше, є апетитною перспективою — вам просто потрібно знати про потенційні проблеми.

Задираки на циліндрах Porsche 997 911

Задирання на циліндрах Porsche 997 911 трапляються рідко, але це може статися з усіма моделями 997.1. Тепер вони з'являються навіть у двигунах 9A1 у кількох моделях 997.2 та 991.1. Проблема здебільшого стосувалася автомобілів, які багато експлуатувалися у холодну погоду. Навряд чи задираки на циліндрах страшні тим, хто живе в більш-менш теплому кліматі. Зазвичай задири виникають у 4 або 5 циліндрі двигуна і виявляються в таких симптомах як підвищена витрата масла та закопчений лівий вихлопний наконечник.

Примітка: закопчений наконечник вихлопної труби не обов'язково означає задираки на циліндрах, оскільки ці автомобілі, як правило, споживають мало масла, особливо при енергійній їзді, а витрата масла також може бути ознакою несправності AOS (повітряно-олійного сепаратора) - у цьому випадку відбувається просто заміна деталі, а не сценарій відновлення двигуна.

Задираки на циліндрах частіше зустрічаються у більших двигунах 3,8 л автомобілів S, ніж у базових двигунах 3,6 л автомобілів Porsche 997.

ремонт двигуна Porsche 911 (997)  - Royal World Service

Якщо задираки стали досить значними, що призводить до втрати компресії, циліндр із задирами може почати реєструвати пропуски запалювання, тому на показаннях DME, які є частиною PPI, зверніть особливу увагу на кількість пропусків запалювання в циліндрах 4 і 5.

IMS (підшипник проміжного валу) на Porsche 911 (997)

Більш раннього покоління 996 і Boxster була досить серйозна частота відмов з підшипником IMS. У колективному позові сама компанія Porsche оцінила відсоток відмов майже в 10%.

Всі моделі 997.1, випущені в 2005 році, включаючи моделі 3.6 M96/05 і 3.8 M97/01, використовують той самий маленький підшипник, що і модель 996, і він потребує заміни. Як правило, у західних країнах ці автомобілі продаються зі знижкою порівняно з новими моделями. Однак багато професіоналів скажуть вам, що вони віддають перевагу моделі 2005 через зручність обслуговування IMS. Вам потрібно зняти коробку передач, щоб замінити IMS, тому більшість людей пов'язують її роботою зі зчепленням. Заміна зчеплення + IMS коштуватиме близько кількох тисяч доларів.

Сумно відома і дорога відмова підшипника IMS, яка може призвести до катастрофічної відмови двигуна, була проблемою перших 997-х першого покоління, але введення наприкінці 2006 року міцнішого підшипника, що встановлюється на заводі, значною мірою вирішило проблему.

Усі моделі 997.1 2006–2008 років випуску, включаючи 3,6-літровий M96/05 та 3,8-літровий M97/01, використовують нову IMS з «великим підшипником», яка ефективно вирішила проблему. Їх не можна замінити, та й не потрібно. Відсоток відмов мізерний.

Але це не означає, що автомобілі до 2006 слід ігнорувати; фахівці кажуть, що проблеми менш поширені, ніж із 996-ми, і більшість вважає, що будь-який 997-й у хорошому стані та догляді легко досягне шестизначного пробігу. Очевидно, що через вік 997-го покупець не зможе дізнатися про всі тонкощі життя автомобіля, тому всім рекомендується звертати увагу на контрольні ознаки цих проблем.

Відкладення сажі на лівій вихлопній трубі та чиста права труба вважаються сигналом про проблему, як і цокання на холостому ходу. Якщо фіксуєте таке, відмовтеся від автомобіля, тому що відновлений двигун коштуватиме вам серйозні гроші. А якщо ні, то ви отримаєте невелике попередження перед виходом з ладу підшипника проміжного валу. Якщо він зламається, виправленням буде повністю відновлений двигун із підшипниками вищої якості.

Не лякайтеся автомобілів з різноманітними покращеннями, включаючи міцніші опори двигуна. Вони популярні серед ентузіастів, які, як можна сподіватися, будуть схильні обслуговувати свою машину належним чином. Більш жорсткі опори підвищують прийомистість та керованість завдяки більшій структурній жорсткості, яку вони забезпечують у задній частині. Автомобілі з новими або відносно новими екранами також не обов'язково повинні викликати занепокоєння.

Форуми сповнені страшилок про задира циліндрів і виходу з ладу підшипника проміжного валу (IMS) в двигунах Carrera Gen 1. Проте задира на циліндрах торкнулися лише невеликого відсотка (можливо, 5%) автомобілів Gen 1 (двигун до DFI). На наш досвід, моделі з більшими двигунами (моделі 3,8S) більш вразливі. Більшість експертів вважають, що відмова підшипника IMS є низьким ризиком, але приблизно з початку 2007 модельного року було встановлено більш міцний елемент. Проблема негерметичного заднього головного сальника (RMS), від якої постраждали багато моделей 996, була значною мірою вирішена в моделях 997.

Porsche 911 (997) ремонт підвіски - Royal World Service

Підвіска Porsche 997 911

Підвіска – ще одна сильна сторона Porsche 997 – особливо в Carrera S, яка у стандартній комплектації оснащена системою керування активною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) – і дуже міцною. Втулки нижніх важелів зазвичай зношуються через три-чотири роки; скрипучий шум у передній підвісці є ознакою того, що вони закінчуються. Для фахівця Porsche з Royal World Service їхня заміна – нескладна та відносно недорога робота.

Шасі Porsche 997 911: особливості

Як і попередні моделі 911, 997 має монокок із оцинкованої сталі. Спереду встановлені оптимізовані для Porsche стійки McPherson з алюмінієвими важелями, гвинтовими пружинами, стабілізатором поперечної стійкості та газонаповненими амортизаторами. Carrera S має трохи товстіший передній стабілізатор поперечної стійкості, і всі моделі S поставляються з PASM (Porsche Active Suspension Management) у стандартній комплектації, щоб зробити підвіску жорсткішою, а також зробити відгук дросельної заслінки та кермового керування більш різким. Пакет Sport Chrono автоматично активує спортивну функцію PASM у спортивному режимі.

Задня частина оснащена незалежною п'ятиважільною підвіскою зі спіральними пружинами та газонаповненими амортизаторами. Варіант спортивної підвіски можна було замовити, коли він був новим, для всіх моделей із заниженим дорожнім просвітом на 20 мм, і він пропонувався разом із диференціалом підвищеного тертя. У Targa пружини трохи м'якше, ніж у моделей Coupe, що забезпечує більш комфортну їзду вибоїстими дорогами. Скрипи у передній підвісці вказують на зношені втулки.

Гальма Porsche 997 911

Як і слід очікувати від Porsche, гальма у 997 чудові. Звичайно, колодки і, зрештою, диски зношуються, тому іноді їх потрібно замінювати. В майбутньому переконайтеся, щоб робота виконувалася спеціалістом Porsche з використанням оригінальних оригінальних запчастин.

Стандартна Carrera поставлялася з передніми гальмівними дисками 318 x 28 мм та задніми 299 x 24 мм, в той час як S була оснащена більшими та товстішими передніми гальмівними дисками 330 x 34 мм та 330 x 28 мм ззаду. Обидві моделі мають чотирипоршневі моноблочні супорти на кожному колесі. Вуглецеві-керамічні гальма були дорогим варіантом, який турбував небагатьох первісних покупців, оскільки вони дійсно призначалися лише для використання на гоночній трасі. Стандартні гальма моделей Carrera та S не викликають у більшості власників нічого, крім похвали.

При цьому внутрішні поверхні передніх гальмівних дисків можуть зазнавати корозії, і це важко виявити. Деякі власники переходять на колодки Carbone Lorraine для використання на треку та покращення відчуття педалі.

Найбільша проблема, з якою ви, ймовірно, зіткнетеся, це корозія внутрішніх поверхонь дисків, якщо 997-й не використовувався регулярно. Це важко знайти, тому варто організувати огляд у спеціаліста, якщо ви плануєте купити авто з невеликим пробігом.

Керамічні гальма були доступні як опція, і вони дійсно забезпечують виняткову ефективність гальмування, що робить їх ідеальними для використання на треку. Однак вони коштують принаймні в чотири рази дорожче, ніж стандартні сталеві гальма, коли їх потрібно замінити, тому добре подумайте, перш ніж погодитись доплатити за 997 із встановленими керамічними гальмами.

Кузов Porsche 997 911

Як і слід очікувати від нового автомобіля з такою високою ціною, кузов 997 має найвищу якість, і іржа не є проблемою. Якщо не рахувати відколів від каменів на носовій частині та невеликих міток або вм'ятин на капоті, викликаних занадто сильним натисканням на капот при закритті, кузов повинен бути ідеальним. Будь-які ознаки іржі, ремонту чи перефарбовування великих ділянок, швидше за все, свідчать про те, що автомобіль був у аварії.

Є три варіанти кузова 997: Купе, Тарга та Кабріолет. Моделі Gen 2 відрізняються новим дизайном фар із вбудованими світлодіодами. В той час, як купе завжди буде вибором любителів класики, Targa була більш популярною моделлю, ніж попередня версія 996. Розсувний скляний дах пропонує багато свіжого повітря у поєднанні з гарною витонченістю у закритому стані. У холодну погоду панель Targa може трохи поскрипувати через усадку ущільнювачів. Крім того, робочий перемикач може вийти з ладу, але його заміна повинна коштувати недорого, в той час як блок задніх ліхтарів Targa може страждати від конденсату всередині і його заміна на елемент від Porsche коштує близько 500 доларів.

Капот кабріолету дуже добре зроблений та утеплений. Переконайтеся, що він швидко піднімається та опускається, а автомобіль надійно фіксується при відкритому або закритому даху. На всіх моделях 997 дверне скло може не опускатися при відкритті дверей в холодну погоду. Під час огляду кузова перевірте передній бампер та вітрове скло на наявність пошкоджень від каміння, які можуть вимагати повторного фарбування або заміни.

Конденсатори кондиціонера за переднім бампером схильні до корозії і забиваються листям, як і багато інших моделей Porsche. Останнє, на що слід звернути увагу при погляді на кузов 997, це наявність заднього склоочисника. Багато власників вважають його необхідним для повсякденної практичності.

Porsche 911 (997) ремонт кузова - Royal World Service

Фари Porsche 997 911

Є два варіанти фар для цих автомобілів: більш дешевий галоген та модернізований біксенон. Відмінні біксенонові фари з дуже яскравим променем та гарною колірною температурою. Все інше освітлення на цих автомобілях - це звичайні лампи розжарювання, але багато власників оновили зовнішній вигляд світлодіодними передніми і задніми задніми ліхтарями, внутрішнім освітленням, бічними габаритними вогнями і т. д. Більшість з них працюють за принципом «підключи і працюй» бажання їх можна легко повернути у вихідний стан. . В даний час для цих автомобілів є досить багато різних стилів світлодіодних зовнішніх вогнів.

Салон Porsche 997 911

Гумове покриття на деяких перемикачах та центральній панелі часто зношується, внаслідок чого салон виглядає неохайно, але це не впливає на роботу функцій. Те саме стосується зовнішньої підтримки сидіння водія: подряпини та знос є звичайним явищем, тому за автомобілями без цих вікових особливостей, ймовірно, ретельно доглядали.

Покупці також знайдуть автомобілі, оснащені додатковим пакетом Sport Chrono, дуже бажаними, не в останню чергу тому, що секундомір, встановлений у верхній центральній частині панелі приладів, підкреслює їх підвищені можливості. Додаткова функція також дозволяє налаштувати три ключі запалювання, які можуть надати унікальні характеристики для кожного користувача, включаючи кращі налаштування клімат-контролю, роботу автоматичних склоочисників і процедуру блокування дверей.

Радіатори та конденсатори Porsche 997 911

Пошкоджені радіатори - одна з найпоширеніших проблем, на яку звертають увагу при покупці Porsche 997. Радіатори охолоджуючої рідини та конденсатори кондиціонера, розташовані за вентиляційними отворами в носовій частині, схильні до витоків, часто викликаних кам'яною крихтою або корозією в результаті скупчення сміття. Вентиляційні отвори в багатьох Porsche 997 очищаються тільки при обслуговуванні, оскільки до них важко отримати доступ, не знімаючи бампер, тому не дивно, що радіатори за ними через два або три роки знаходяться в поганому стані.

Пошкодження радіаторів може призвести до перегріву, а конденсаторів - до виходу з ладу кондиціонера, і немає альтернативи їхній заміні, що може бути дорогою роботою.

Porsche 911 (997) відновлення салону - Royal World Service

Чи варто купувати Порше 997 911?

Модель 997, можливо, лише оновила модель 996 з водяним охолодженням, але з погляду продуктивності різниця була суттєвою. Керованість, баланс і максимальне зчеплення з дорогою - все це покращилося, про що свідчить швидший на 20 секунд час кола Carrera S на «кільці», а також її покращений характер на дорозі. Зовнішній вигляд та інтер'єр, можливо, не особливо схвилювали новачків у цій марці, але талант, що лежить в основі, не викликав сумнівів.

Ці переваги допомогли Porsche перемогти суперників. Продажі були високими і швидко закріпили 911 на вершині списку спортивних автомобілів, хоча проблеми з двигунами Gen 1 справді завдали шкоди репутації автомобіля. І цілком справедливо; будь-який, хто платив за інженерний досвід Porsche, не очікував і не заслуговував на проблеми.

У той час як перспектива задирів на циліндрах і виходу з ладу підшипника проміжного валу - це те, до чого слід ставитися дуже серйозно при розгляді 997, ризик легко знизити, розглядаючи тільки автомобілі з відремонтованими двигунами або пізнішими моделями, які були виправлені на заводі. Прийміть заходи, і 997 забезпечить безтурботне використання, а також приголомшливу керованість, чудовий звуковий супровід плоскої шістки і непідвладний часу зовнішній вигляд.

Привабливості моделі 997 додає той факт, що багато шанувальників 911 вважають версії GT найкращими з будь-коли існуючих. Звичайно, Gen 2 GT2 RS вважається великим на всі часи завдяки своєму вибуховому двигуну з турбонаддувом потужністю 620 л. І це виглядало - і виглядає досі - приголомшливо. Те ж саме стосується 997.2 GT3 RS: Вони зміцнили уявлення про 911 як справжній суперкар.

Після недосконалого стилю 996-го з його фарами у формі смажених яєць 997-й повернув 911-му статус одного з найкрасивіших і цілеспрямованих автомобілів 20-го століття. Оскільки більшість проблем з мотором також були усунені, він був і залишається надійною, бажаною машиною у будь-яких характеристиках та у будь-якій ціновій категорії.

ТО Porsche 911 (997) - Royal World Service

Ви не будете розчаровані Turbo, GTS або навіть GT3, якщо ваш бюджет так далеко простягається, але саме «менші» автомобілі, Carrera початкового рівня, становлять найбільшу цінність і є найкращими Порше у продажу сьогодні. Ви не помилитесь, вибравши доглянутий 911 Carrera з механічною коробкою передач. 997 дійсно є одним з найбільших серійних автомобілів Porsche всіх часів. Зробіть рішучий крок і ви не пошкодуєте про це ні на мить.

При належному обслуговуванні та навчанні ваш 997 проживе довге та щасливе життя. Однак поломки трапляються, як і у будь-якої іншої машини. Ми вважаємо, що вони значною мірою роздуті напівосвіченими людьми. Позитивним моментом цього є те, що 997 є величезною цінністю для освічених покупців.

Ремонт та ТО Porsche 997 991 у Києві та Одесі — Royal World Service

Для чого б ви не вирішили використати свій 997, у нас є запчастини та знання, які допоможуть вам. Royal World Service - досвідчена спеціалізована українська компанія з ремонту та обслуговування автомобілів Porsche. Ми спеціалізуємося на спортивних авто марки Порше і пропонуємо широкий спектр послуг, таких як ремонт ходової частини Porsche, ремонт двигуна, АКПП, кузовний ремонт автомобілів Porsche, фарбування, детейлінг та багато іншого. Для нових клієнтів ми маємо особливі лояльні умови обслуговування. Чекаємо на вас у центрах Royal World Service у Києві та Одесі.