• вул. Лятошинського 2б
  • +38 093 171 54 21
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Володимира Брожка 21а
  • +38 063 850 95 09
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00
  • вул. Водопровідна 28 (RANGE ROVER CLUB ODESSA)
  • +38 050 333 77 66
  • пн-сб: з 09.00 до 18.00

Заміна амортизаторів Range Rover

Коли ви думаєте про ідеальний автомобіль, то, ймовірно, уявляєте себе за кермом комфортного автомобіля з плавним ходом. Якщо ж ви у своєму Range Rover почали відчувати себе, як на поганих американських гірках, при подоланні нерівностей дороги, то причиною є, швидше за все, зношені амортизатори. Усе, що вам потрібно зробити, – це звернутися в автосервіс для їх заміни. І тоді знову зможете з комфортом управляти своїм позашляховиком, наче він абсолютно новий.

Амортизатори Range Rover – основні характеристики

Сучасні автомобілі Range Rover оснащуються динамічними або пневматичними підвісками. Амортизатори є невід'ємною частиною системи підвіски. Система підвіски включає пневмопружини на всіх 4 колесах. Щоразу, коли автомобіль наїжджає на нерівність, колеса піднімаються вгору, через що пневмопружини стискаються. Саме це стиснення поглинає удар, а не фактичні амортизатори в автомобілі. Після стиснення ці елементи повинні розтиснутися і повернутися до своєї первісної форми. При цьому кузов автомобіля піднімається вгору, а потім опускається під дією сили тяжіння. Отже, Land Rover оснащується амортизаторами, також відомими як демпфери, щоби стримувати постійний рух автомобіля.

По суті, амортизатори – це пристрої, схожі на гідравлічні насоси, встановлені всередині або поряд із пневмопружинами в системі підвіски. Вони перетворюють енергію пружин і вивільняють її у вигляді тепла, контролюючи рух позашляховика. Що важливіше – це гарантує надійний контакт шин вашого автомобіля з землею, без постійних відскоків на кожному горбику.

Сучасні автомобілі в основному оснащуються однотрубними амортизаторами. Основними деталями такого механізму є: верхнє кріплення, циліндр, шток, направляючий шток із вузлом ущільнення, поршень із клапанами, розділовий поршень, нижнє кріплення. Розділовий поршень служить для розмежування робочої рідини і газу в циліндрі амортизатора. Це є однією з головних переваг однотрубних амортизаторів, оскільки у двотрубних мастило і газ при нагріванні можуть змішуватися, внаслідок чого мастило спінюється. Таким чином амортизатор починає працювати неефективно. Також однотрубні амортизатори моментально гасять коливання пневмопружин, тому що поршні в них працюють на стиск і на відбій, а в двотрубних – тільки на відбій.

В однотрубних амортизаторах тепло розсіюється набагато швидше, що дуже важливо при сильних і тривалих коливаннях, з якими повинен справлятися Range Rover під час подолання перешкод. Цей механізм також краще справляється з нахилами, аж до 45 градусів, коли двотрубні амортизатори відмовляються працювати вже при 30 градусах.

Однотрубний амортизатор Range Rover

Чому важливо стежити за справністю амортизаторів Range Rover

Важливо розуміти, чому потрібно підтримувати амортизатори в хорошому стані. Ці невеликі приховані механізми можуть нашкодити багатьом людям. Амортизатори так само важливі, як рульове колесо, гальмівна система і фари.

Безпека. Коли справа доходить до безпеки, система підвіски є одним із найбільш важливих факторів. Амортизатори в системі підвіски допомагають у контролі і керуванні автомобілем. Вони запобігають втраті контакту автомобільних шин із дорогою, а в цьому випадку керувати автомобілем стає важче. Крім того, дана ця може викликати пошкодження інших частин Range Rover.

Амортизатори впливають на ефективність гальм. Зношені амортизатори можуть уповільнити гальмування і створити серйозну загрозу безпеці для всіх людей в автомобілі.

Стійкість. Амортизатори забезпечують стійкість і баланс для більш стабільного водіння. Вони можуть збільшити тертя між шинами і дорогою для кращої стійкості. На більшості доріг є нерівності і ями, які при наїзді на них автомобіля змушують його рухатися вгору і вниз. Позашляховики Range Rover створені для подолання більш складних перешкод, тому амортизатори цих автомобілів покликані зменшувати досить сильні коливання.

Комфорт. Окрім усіх інших причин, амортизатори впливають на ваш рівень комфорту, який ви відчуваєте безпосередньо як водій. Якщо амортизатори в поганому стані, ви будете часто буквально злітати при наїзді на горб, а це явно не той досвід, який сподівається відчувати власник розкішного позашляховика.

Несправний амортизатор Range Rover

Ознаки несправності амортизаторів Range Rover

Амортизатори на автомобілях Range Rover рекомендується міняти після кожних 60 тис. км пробігу. Але існують й інші ознаки необхідності заміни, на які слід звернути увагу.

Нерівномірний знос шин

Коли амортизатори зношені, вони не здатні твердо утримувати шини на землі. Це призводить до нерівномірного зносу шин, і в такому випадку вам доведеться здійснити заміну шин також.

Вібрації в рульовому колесі

Невелика вібрація рульового колеса – це нормальне явище на будь-якій нерівній дорозі. Але коли ви починаєте відчувати вібрації і на рівній дорозі, значить, пора міняти амортизатори.

Надмірні нахили і просідання

Якщо при поворотах ви постійно відчуваєте, що ваш позашляховик надмірно крениться, передня частина кузова сильно нахиляється вниз при гальмуванні, значить, амортизатори автомобіля вийшли з ладу. Цей симптом може бути особливо небезпечний на мокрій дорозі.

Витік суспензійної рідини

Ущільнення навколо амортизаторів із часом зношуються і пошкоджуються, що призводить до витікання робочої рідини всередині них. У результаті для правильної роботи амортизатора не вистачає рівня рідини. Це найпоширеніша проблема з амортизаторами.

Збільшений час гальмування або гальмівний шлях

Одна з найбільш очевидних і небезпечних ознак. Така проблема може привести до важкої аварії, тому її необхідно усувати негайно.

Витік суспензійної рідини з амортизатора Range Rover

Амортизатори Range Rover – поломки і ремонт

Замінити амортизатор із метою надійності і власного спокою завжди краще. Автовласники з Європи, наприклад, завжди віддадуть перевагу новій оригінальній деталі. Але якщо проблема несуттєва, українські власники навіть позашляховиків Range Rover замислюються про можливість ремонту досить дорогих комплектуючих. Особливо з огляду на стан наших доріг, через що знос амортизаторів відбувається дуже швидко.

Деякі амортизатори підлягають ремонту. Це залежить від того, можна елемент розібрати чи ні. Раніше амортизатори спочатку робили розбірними, і деталі для заміни можна було знайти без проблем. Зараз заводи-виробники амортизатори заварюють або завальцьовують. По-перше, це більш вигідно для компаній, по-друге – для безпеки самих же автовласників. Самостійний ремонт деталі, яка містить газ, може мати сумні наслідки.

Для ремонту однотрубних амортизаторів спочатку необхідно стравити газ. Після цього вже механізм розбирають і ретельно очищають усі деталі. Причини розбирання можуть бути різними, але автомеханіки завжди в ході ремонту проводять заміну кільця ущільнювача поршня, заміну сальника і тефлонового кільця втулки, заміну робочої рідини.

Будь-яку пошкоджену деталь амортизатора замінюють. Це стосується зокрема й штока. Ремонт цього елемента не передбачений конструктивно, до того ж після шліфування шток необхідно хромувати. Процедура хромування дорога, а значить, недоцільна. Сам шток -– деталь, яку зламати складно, проте він працює разом із направляючою втулкою, в якій він переміщається, а також тефлоновими кільцями.

Тефлонові кільця і ​​сальники зношуються, а також руйнуються через перепади температур і пошкоджених пиляків. Внаслідок цього всередину амортизаторів починають потрапляти дрібні чужорідні частинки, що в свою чергу призводить до низки несправностей: нещільного прилягання клапана, швидшого зносу і пошкоджень деталей амортизатора. Якщо під клапан амортизатора потрапили сторонні частинки, механізм промивається, а також здійснюється заміна ущільнювача кільця розділового поршня. Поверхня всередині циліндра полірується, щоби поршень прилягав щільно.

Всередину амортизатора може також потрапляти повітря або газ. Ознакою проблеми є відчутні удари в механізмі під час його роботи. Це відбувається через різкі просідання стійки, коли бульбашки повітря проходять через клапан і поршень. В однотрубному амортизаторі газ потрапляє в порожнину з робочою рідиною через пошкоджене кільце ущільнювача розділового поршня. Кільце ущільнювача з часом зношується, саме тому його змінюють під час розбирання амортизатора. Якщо не провести ремонт вчасно, рідина в однотрубному амортизаторі може спінитися, як це трапляється з двотрубними механізмами. У такій ситуації амортизатор втрачає робочі властивості, а також підвищується знос деталей. У двотрубних амортизаторах через зношення ущільнювачів і потрапляння сторонніх часток відбуваються поломки донного клапана, який відповідає за хід стиснення.

Проблеми з самими поршнями трапляються дуже рідко, як і з циліндрами. Єдине, що може завдати неприємностей, – утворення задирок. Для цього необхідно стежити за тим, щоби в амортизатори не потрапляли частинки бруду.

Якщо ж ви все-таки вирішили замінити амортизатори на нові, зверніть увагу, що заміна здійснюється в парі. Знос елементів на різних сторонах позашляховика може бути різним, тому автомобіль буде нестабільним і небезпечним. Особливо це стосується критичних ситуацій. Деякі автовласники навіть замінюють робочі деталі підвіски в комплексі, а не тільки несправні амортизатори. Це робиться з метою продовження терміну служби підвіски. Не забувайте про те, що всі елементи ходової частини працюють разом, тому взаємно впливають один на одного. Навіть невелика деталь, яка вийшла з ладу, поступово призводить до несправності системи в цілому.

Ремонт амортизатора Range Rover